2014-04-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
1.8 på första gången? Ska dina polare söka in till Hogwarts?

Får man 1.8 ens efter idog träning är det något konstigt. Gissade de mkt?

Killen är smart och en naturbegåvning...går natur och har A i alla mattekurser spikat, A i alla språkämne också. Han är inte mänskligt men tyvärr så känner jag 5-6 styckna såna. Han ska inte till Hogwarts , utan Teknisk fysik
Citera
2014-04-05, 19:32
Medlem
ningudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wireman
Hooooooooooooraaaaaaaa!!!!! Fiiitttaaa!!!! Kuuuuk!

2.0 på kva, 1.4 på verb enligt snitt av tidigare normeringar. 1.7 totalt vilket var 0.3 ifrån mitt mål.

Idiot är jag. Bytte flera korrekta svar på både ord och mek för att det äckliga fittprovet är 55 minuter...

Jaja. Plugga ord nu då fram till höst...

69/80 kva är 10 > än i höst
58/80 verb är samma som i höstas.

Jag är inte så arg som jag låter. Mest besviken på mig själv.
Tråkigt. Som någon sa när du började med 38/40 kan det kan bara bli sämre. Du vet vad du skall göra. Se fan till att göra det vecka för vecka fram till provet HT2013.
Citera
2014-04-05, 19:37
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Vet inte varför MEK gick såpass dåligt för mig faktiskt. Var nog extremt virrig och klantig.
Jag var väldigt pigg idag, maten har fungerat riktigt bra. Knappt trött när dagen var slut.
Jag tyckte tiden gick oerhört fort den här gången. I höstas gick dagen långsamt, men det kan bero på att jag skrev på min gamla gymnasieskola i år. Minglade med folk under rasterna.
Citera
Medlem
53 på kvant. 48 på verb.

Brukar vara betydligt bättre på kvant när jag övat hemma...

Var tror ni det räcker till, nomineringstabellerna lär inte ändra sig nämnvärt sedan i höstas..?

Aja 1.3 HELVETE!
Citera
Medlem
teflonpannan69s avatar
Satte alla ord på första VERB (ej testprovet), sen gick det käpprätt åt helvete
Citera
2014-04-05, 19:38
Medlem
Fick:

kvant: 56 (1.5)
verb: 71 (1.9)
resulatat: 1.7

(Enligt normeringstabellen för våren 2013)

Första gången jag skriver så hoppas på höjning nästa gång. Kommer att vara likblek i september för att jag kommer att ha bara suttit inne och pluggat hela sommaren!
Citera
2014-04-05, 19:39
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIN0CCHI0
53 på kvant. 48 på verb.

Brukar vara betydligt bättre på kvant när jag övat hemma...

Var tror ni det räcker till, nomineringstabellerna lär inte ändra sig nämnvärt sedan i höstas..?

Aja 1.3 HELVETE!
Antingen kommer det att höjas eller så kommer det att stagnera sig. Det är vad jag tror. Folk verkar så skärpta när det gäller matten. Tyckte DTK var ovanligt svår än i höstas.
Citera
2014-04-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
KVANT: 63
VERB: 75

Det är skönt att visa att man kan leverera även fast jag har pluggat färdigt och gjorde provet bara för skojs skull

Roligt för dig! Vill så gärna ha ditt resultat.
Citera
2014-04-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Antingen kommer det att höjas eller så kommer det att stagnera sig. Det är vad jag tror. Folk verkar så skärpta när det gäller matten. Tyckte DTK var ovanligt svår än i höstas.

Kul att man inte kommer in på första ELLER andrahandsvalet nu... Någon som har en snara till övers? Seriöst, vafan ska man göra nu?!
Citera
2014-04-05, 19:41
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maraudeur
Fick:

kvant: 56 (1.5)
verb: 71 (1.9)
resulatat: 1.7

(Enligt normeringstabellen för våren 2013)

Första gången jag skriver så hoppas på höjning nästa gång. Kommer att vara likblek i september för att jag kommer att ha bara suttit inne och pluggat hela sommaren!
1 poäng ifrån mig på kvant och 5 poäng ifrån mig på verb.

Men grattis till ditt toppresultat för att vara första gången!
Citera
2014-04-05, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Tråkigt. Som någon sa när du började med 38/40 kan det kan bara bli sämre. Du vet vad du skall göra. Se fan till att göra det vecka för vecka fram till provet HT2013.

9 fel på andra KVA. Så det ligger på gränsen. Men att jag fick så dåligt resultat på verb fattar jag inte. Jag har inga som helst problem med språket och kan prata byråkrarisvenska om det behövs. LÄS börjar jag fan bli förbannad på för om det är något jag är bra på så är dwt läsförståelse.

Förra höstens NP i svenska gjorde jag på 30min med alla rätt, att jämföra med resten av eleverna på komvux som behövde drygt två timmar. Kuk...

Jaja. Då öppnar vi World War Z och ordprov.se ikväll...
Citera
2014-04-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
1 poäng ifrån mig på kvant och 5 poäng ifrån mig på verb.

Men grattis till ditt toppresultat för att vara första gången!

Tack!

Det var kvantpasset efter lunchen som sänkte mitt resultat mest. Fick 32/40 på första kvant, men endast 24/40 på det andra. Fattar inte vad som hände där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in