2014-04-05, 19:19
Medlem
bananingvars avatar
Fick 75 rätt på dom verbala delarna... Men matten lär förstöra för mig som förra året.
Citera
Medlem
Soulsurfers avatar
Hur kan alla här inne vara så grymma på kvant?!
Citera
Medlem
Hooooooooooooraaaaaaaa!!!!! Fiiitttaaa!!!! Kuuuuk!

2.0 på kva, 1.4 på verb enligt snitt av tidigare normeringar. 1.7 totalt vilket var 0.3 ifrån mitt mål.

Idiot är jag. Bytte flera korrekta svar på både ord och mek för att det äckliga fittprovet är 55 minuter...

Jaja. Plugga ord nu då fram till höst...

69/80 kva är 10 > än i höst
58/80 verb är samma som i höstas.

Jag är inte så arg som jag låter. Mest besviken på mig själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimeFlow
Jag hoppas verkligen på det men samtidigt har jag bekanta som skriver för första gången i år och landade just 1,8. Det var läskigt många 96or där jag skrev, känner mig gammal

1.8 på första gången? Ska dina polare söka in till Hogwarts?

Får man 1.8 ens efter idog träning är det något konstigt. Gissade de mkt?
Citera
2014-04-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bsmannen
Levererar i vanlig ordning..
Kvant: 65
Verb: 69

Vad tror ni man landar på?
Var det bara jag som upplevde provpass 4 som ovanligt svårt?
Du är inte ensamt...Fuckade upp allting för mig
Citera
2014-04-05, 19:21
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Får se om jag klår dig på ORD, har 9 av 10 på ORD inför sista delen jag skall rätta, tror det blir på gränsen! MEK gick dåligt på första, mycket sämre än vad det brukar för mig.
Jag tyckte MEK på första var riktigt lätt jämfört med i höstas som var brutalt svår.
Citera
2014-04-05, 19:27
Medlem
AnaheimDuckss avatar
En knappt obefintlig höjning med 0.05 efter höstens normering. Med andra ord räknar jag med att ligga kvar på samma nivå och trilla på målsnöret än en gång. Tomhet, kamrater. Tomhet.

Sista verbala gick käpprätt åt helvete men första gick förvånandsvärt bra. Alla rätt på engelskan på första men bara hälften rätt på andra. Har ingen jävla aning om vad som häde där, hade räckt med 2 poäng till på verbala och jag hade kirrat min plats. Nu vette fan vad jag gör. Bitterheten sätter i samtidigt som åren går och jag vill gärna komma igång på riktigt då jag behöver plugga i ytterligare 4-5 år.

Åker tillbaka till Cali om två veckor och kommer hem i sommar igen och hoppas jag har en plan för fortsättningen. Det bästa vore väl om man kunde ge fingret åt detta landet en gång för alla. Hellre ett framtida jobb på köksavdelningen på IKEA i Glendale än jobb som investment banker i Sverige. Lite så känns det nu.

Hoppas alla träffade de resultat som ni eftersträvade.
Citera
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Hur kan alla här inne vara så grymma på kvant?!
Om jag var du skulle jag ta vad som skrivs här med en nypa salt.

Resultaten folk skriver att de får här är definitivt inte representativt för alla som gjort provet..
Citera
Medlem
Knutbollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeFlow
Du är inte ensamt...Fuckade upp allting för mig
Samma här...
Citera
2014-04-05, 19:30
Medlem
Var tänkt att jag skulle plugga hårt inför detta hp. Blev lite ordträning på soulsurfers memrise och genomgång av ett gammalt hp (så lat).

fick iallafall 1.1 på kva och 1.0 på verb vilket bör räcka för det jag vill komma in på.
Citera
2014-04-05, 19:31
Medlem
Soulsurfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Jag tyckte MEK på första var riktigt lätt jämfört med i höstas som var brutalt svår.
Vet inte varför MEK gick såpass dåligt för mig faktiskt. Var nog extremt virrig och klantig.
Citera
2014-04-05, 19:32
Medlem
Ascendencys avatar
Sådärja, nu är två öl nere så nu kan man äntligen slappa av efter den här helvetesdagen. Vaknade imorse av mig själv klockan halv 6, så det var bara att gå upp och sätta på kaffet, vilket resulterade i kraftig diarré sådär 10 minuter innan avfärd. Lägligt.

Iallafall fick jag 33 på kvant (över förväntan) och 62 på verb. Lär vara en rejäl höjning från mitt tidigare resultat iallafall (0,7).

Hur tror ni det kan sluta, Fläshbäck? (33 kvant 62 verb)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in