Citat:
Ursprungligen postat av
Duca00
Har du gjort det nya provet?
Jag hade för mig det, men tydligen inte. Det här var helt nytt för mig, what the fuck. Minns det att jag skrev ett prov med mindre fokus på svenskaord, fick 1.1 då. Var några år sen nu. Men då fick vi slumpmässigt dessa 5-6(?) kategorier per rast, amn visste inte vilken innan och kunde absolut inte välja..
Märker även att mattedelen är klart annorlunda. Visst dels att jag inte läst matte på två år nu, men även uppgifter som jag inte minns öht var med.
Kan någon förklara hur i helvete det går ihop att man får välja ordning, om man nu får 1/2 provet i "näven", men att det ändå är samma antal raster? vad förhindrar mig från att fuska då? Uppenbarligen ska det ju inte gå att fuska, så någonting viktigt har jag ju missat. ÄR jävligt trött nu och hjärndöd så ni får ursäkta att jag inte orkar skumma igenom massa sidor. Ska försöka göra klart 2013 prov nu och sen återkomma igen med ev. frågor (eller svar).
Citat:
Ursprungligen postat av
Pastmaster
Välkommen till Björklunds utmattade flumskola.
Var beredd på att du kommer att få skriva tre verbala provpass där en av dem kommer att ryka. Endast två verbala gäller. Detta är djävulens påfund av mister Björklund bara för att sålla ut trötta.
Annars är det som vanligt, ingen formelsamling, ingen räknare, ingen gradskiva, ingen skalstock.
Formelsamling har jag starkt för mig att man får ha. Eller trollar du mig nu? Det är väl ändå inte fusk med att ha .tex. pythagaros sats, geometri osv osv på ett formelblad, eller?
Isåfall är jag nog rätt fucked. Satte MVG i Matte A o B med enbart förkunskaper fårn högstadiet - nu kan jag inte ens räkna ut rätt jävla vinklar i något annan än en vinkelrät triangel eller annat superenkelt mellanstadietjafs.
Fyfan jag som planerat att skriva iaf 1.3 i år. Nu får man bita i det sura äpplet och kanske lära sig till nästa gång, Suck.