Citat:
Ursprungligen postat av
hustlerinc
Klart han inte trollar, det är väl inget konstigt att snubben som tror att Auroracoin i hemlighet är Isländska statens valuta knullar milfs han träffar på bussen där han håller bitcoin föreläsning (efter att snällt ha frågat chauffören givetvis)?
Han är största skitsnackaren och lägger fram skit han får fram från artiklar som insider info på ett sätt så att man kan läsa i texten hur andfådd han är av att trycka på tangenterna. Vet inte vad han lider av men en psykologisk analys vore intressant.
Är det medvetet trolleri är det sjukt roligt, även om satiren är rätt så jävla överdriven. Jag är dock rädd att han delar sina önsketänkande dagdrömmar med oss. Ganska tragiskt om man tänker efter, vem får ut något av att sitta och ljuga på ett internetforum annat än en väldigt ensam person.
Vad söt du är lille snuttegubben. Intressanta tankegångar har du dessutom. Jag tog kontakt med massepojken i morse för att kolla av lite.
Vad kul att du ringer säger masse, det har varit tyst flera veckor nu. Nä förresten, det ringde för några dar sen,, men fan, det var comviqs kundtjänst.
Jag vet redan vad du ska fråga säger masse, och svaret är ja. Jag är oerhört patetisk och ensam.
Fast det är ju alla säger masse. Det är bara det att dom är inte tillräckligt intelligenta för att kunna inse detta.