Citat:
Ursprungligen postat av
codecloud
Helt jävla sanslöst företag detta.
Jag mailar dom och frågar hur jag kan ta ut mina sista pengar. (Det är ett halvår sedan de sa att "om några månader kan du ta ut dina sista 10%....".) De säger att "tryck bara på ta ut-knappen på din sida". Vi mailar lite fram och tillbaka och till slut så fattar hon att knappen på något sätt försvunnit från min sida på Trustbuddy. Hon vidarebefordrar mitt problem till tekniska supporten. Idag kom svaret:
Jag skämtar inte här. Detta är verkligen svaret jag fick på min fråga om hur jag ska kunna ta ut mina pengar när knappen försvunnit. Helt jävla sanslöst...
De uttryckte sig helt klart lite drygt och klantigt i mailet. De är inga proffs på kundkontakt ser man på hur de uttrycker sig. (Jag hade till exempel bett om ursäkt och ansträngt mig lite för att låta tillmötesgående och kanske kanske erbjuda något litet symboliskt plåster på såren, och bakat in det i projekt-kostnaden).
Men, sanningen är att de har ett STORT IT-projekt igång som redan har försenats minst en gång (jan 14 var första datumet), och ser ut att bli försenat igen (mars 14 var andra budet).
Helt klart lär de som jobbar på den biten vara fullständigt nerlusade med saker att ta hand om för att sjösätta det projektet
någorlunda i tid.
Har du klarat dig utan dina 10% i ett halvår så lär det gå lite till, lär man resonera. Och handen på hjärtat, stämmer inte det?
skogsguru, ja, en förlust på 0,00 kr finns där.