Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Är NIST rapporten någon form av bibel för dig eller? Det är ju just denna rapport som kritiseras för att den är felaktig.
Hur dum får man bli?
DU påstår att NIST inte redovisar några temperaturer högre än 300°C i bärande balkar.
Jag visar klart och tydligt att dom redovisar mer än det dubbla.
Du kan tycka va fan du vill om dom siffrorna. Men dina tafatta försök att misskreditera NIST genom att ljuga slår tillbaka på dig själv.
Fast alternativet för dig är ju att börja ifrågasätta siffrorna och undersökningsmetoderna, skulle du välja att gå den vägen så är du ju rökt. Det vet vi sen tidigare. Du kan ju inte ens belägga dina egna påståenden.
Var är bevisen från värmekamerorna?
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Har du lärt dig att het rök stiger snabbare än inte inte så het rök? Genom att titta på hur röken stiger går det att få en ganska säker indikation om hur varmt det var på de få ställen där det brann. Om röken knappt stiger alls utan endast flyttas med vindens hjälp så är frågan om det ens brinner utan det endast är rök från eld som slocknat.
Du ljuger igen. Det hänger mer på vilka material som brinner och hur tillförsel och utsläpp av luften sker.
Tänd eld på ett bildäck och sen tänder du eld på etanol. Om du kan avgöra vilken av eldarna som är varmast genom att se på röken så är du unik på alla sätt i boken.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Kan du argumentera på annat sätt än att kalla de du argumenterar mot för nedvärderande saker? Hur är ens IQ om man inte klarar det?
Jag lägger fram bevis och du ljuger.
Jag kommer fortsätta kalla saker för vad det är. Är du en idiot så kommer du bli kallad idiot. Enkelt i min bok.
Jag föredrar att hålla mig till sanningen, en väg du inte hittat på trots hjälp både från höger och vänster.