Just det, glömde ju att jag var på moralens väktares forum.
Slappna av lite, det är bara ett spel. Vi spelar ju alla för att ha roligt.
Det verkar ju som om ni är rädda för att inte märka, eller bli lurade av att någon med flit skulle skada er.
Personligen svarar jag direkt med att skada, döda, sabotera om någon ens skulle närma sig mig.
Alltså kan jag inte bli lurad, för det är alltid den andres förlust om han inte dödar mig direkt.
Kan ni verkligen inte se humorn i det hela?
Citat:
Ursprungligen postat av
Grishnac
Men du pratar som att dom genomruttna vore några andra - men det är ju du som är den ruttna. Kan du inte hitta något roligare än att förstöra för andra? Det är ju synd om dig.
Jag är inte en genomrutten spelare, tror de flesta här skulle bli glada av att ha mig på sitt lag jämfört med alla, på riktigt genomruttna spelare. Däremot kanske jag inte har den bästa moraliska kompassen. Å andra sidan är jag en Doligmanniska.
Ibland använder jag våra scouts som skydd, genom att döda dom och använda deras utslagna vagnar för att skydda mig själv.
Är en TD värdelöst kan jag ställa mig bakom honom, inte blockera men skjuta hejvilt för att jag ska bli upptäckt, men fiendeskotten som skjuts mot mig, träffar troligtvis TD;n framför mig.
När dessa värdelösa spelare förstör för mig, kan jag förstöra för dem. Och ha roligt på kuppen.
Citat:
Ursprungligen postat av
ESS-Lund
Tänk vad fin världen vore utan dig och dina gelikar.
Är det ens sabotage om spelarna inte märker det? Det är ju bara roligt för mig. Som ett internt skämt mellan två bra vänner som ingen annan fattar.
Hade jag gjort så fel så hade jag ju varit bannad nu, alltså gör jag inte fel, kan man ju tänka.
Lever och försöker låta leva, står i din sign. Det är precis vad jag gör ju, försöker överleva, och försöker låta mina lagkamrater leva. Oftast.
Och ha roligt i spelet precis som alla andra spelare.