2013-04-18, 20:23
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Funderar på att satsa på tank destroyers nu, lär bli ryska lr brittiska linjen. Britterna har ju en riktig monster TD på tier 10.
183 passar nog dig, du kör väl mycket guld ammo va?
Citera
2013-04-18, 20:26
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
183 passar nog dig, du kör väl mycket guld ammo va?

När jag har råd, objekt 268 ska ju ha bra camo o skjuta rätt snabbt också. Vilken är bättre?
Citera
2013-04-18, 20:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Funderar på att satsa på tank destroyers nu, lär bli ryska lr brittiska linjen. Britterna har ju en riktig monster TD på tier 10.
Kör brittiska och de är lite skumma, upp till valentine at är de veka som fan men sen kommer at-2 som har 200mm pansar fram men som måste ha nån eller några enorma veka punkter för blir ibland enskjuten av kv-1.

Ryska är relativt snabba upp till su-152 sen blir de stora, tunga och klumpiga, isu-152 och object 704 har BL-10 som är en rätt skaplig kanon.
329mm penetration med premiumammo och en annan har 650st liggandes kostar 4000krediter så de är skapligt billiga.
Citera
2013-04-18, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooberman
Händer mig hela tiden - bara att starta spelet på nytt så fortsätter spelet som om inget hänt...

De senaste dagarna så har det varit mycket tjafs om hacker i spelen (på höga nivåer)
Okej, får väl se om det är något då. Jag är väl tveksam.. Men det känns lite konstigt, från och till. Mins inte vagnarna nu, men jag spelade här om dagen och blev oneshottad extremt fort. Vagnen dök upp från ingenstans på långt håll och sköt mig med en smäll i front och jag tvärdog. Jag mins att jag hade matilda och vet att jag reagerade över att vagnen som dödade mig är en sådan vagn som headon normalt sett aldrig utgör ett speciellt hot. Jag va top tier.. Det va flera som skrev WTF osv i chatten. Sen hände samma sak med andra vagnar under dagen. Idag har det dock varit ganska lugnt..
Citera
2013-04-18, 22:25
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKolv
Okej, får väl se om det är något då. Jag är väl tveksam.. Men det känns lite konstigt, från och till. Mins inte vagnarna nu, men jag spelade här om dagen och blev oneshottad extremt fort. Vagnen dök upp från ingenstans på långt håll och sköt mig med en smäll i front och jag tvärdog. Jag mins att jag hade matilda och vet att jag reagerade över att vagnen som dödade mig är en sådan vagn som headon normalt sett aldrig utgör ett speciellt hot. Jag va top tier.. Det va flera som skrev WTF osv i chatten. Sen hände samma sak med andra vagnar under dagen. Idag har det dock varit ganska lugnt..
Att det skulle fuska är väldigt otroligt och osannolikt, en liten möjlighet är att din ammo rack exploderade men jag skulle satsa mina pengar på att du mötte någon med derp kanon med guld t.ex. t82 eller hetzer.
Citera
2013-04-19, 00:23
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
har matilda under 400hp?

jag blir one shottad av hetzer nån gång i min b2 som har 400hp
finns ju flera tanks.med.den derp pipan, franska sau40 eller vad den heter tex

annars släng upp repris filen så.kan vi se vad som hände
Citera
2013-04-19, 00:26
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
När jag har råd, objekt 268 ska ju ha bra camo o skjuta rätt snabbt också. Vilken är bättre?
i den tiern så one shottar arty en ändå, men obj är väll snabbare?
jag har snart den ena obj 263 eller 268, kommer ej ihåg vilken, den som kommer efter obj704

skall bli skönt att slippa bl10 skit kanonen som fån penetration ZERO dmg! 50% av skotten man skjuter
Citera
2013-04-19, 03:10
Medlem
Är det nån som vet om rapporteringsgrejen någonsin leder till något?
Brukar inte använda den speciellt ofta. Men gjorde det idag då jag blev utknuffad av en heavy när jag hade en medium och scoutade runt ett hörn. Några sekunder senare gjorde han samma sak med en annan. Frågan är om det leder till något eller om det bara är där för syns skull? Jag har svårt att tänka mig att dom kan gå igenom alla och att det skulle leda någon vart..

Angående Min matilda så mja... Möjligt att det va en derpiderp. Kan dock inte minnas att jag oneshottat nån matilda med min Hertzer, Som jag dessutom har Guldammo i. Och jag har oneshottat väldigt mycket med den... Rekordet är väl typ 12 vagnar i rad. (Guld u say? ja, det är min bus-vagn)
I a f inte i front och på det avståndet.. Men det kan ju vara en lyckosmäll som tog på nån weakspot.
Citera
2013-04-19, 03:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Är det nån som vet om rapporteringsgrejen någonsin leder till något?
Vet inte men det jag hört är att varje användare har X poäng, varje gång någon rapporterar dig minskar poängen och när det når 0 går nån in och kollar.

Om du "spelar" in matcherna så kan du göra en "ticket" och skicka in den filen så kan de agera mer direkt.
Citera
2013-04-19, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Vet inte men det jag hört är att varje användare har X poäng, varje gång någon rapporterar dig minskar poängen och när det når 0 går nån in och kollar.

Om du "spelar" in matcherna så kan du göra en "ticket" och skicka in den filen så kan de agera mer direkt.
Okej, struntar nog i detta fall... Ska kanske göra det då :P
Citera
2013-04-19, 05:11
Medlem
Kebabsugers avatar
just tk har dom tagit bort som ticket, men allt annat, knuffa ut en, teamdmg för att du skall få.mindre credits, meddela var personer i ditt lag är flr fienden etc... är bara att skicka in som ticket med en replay fil
Citera
2013-04-19, 09:27
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Sen undrar jag en annan sak, Är WOT fortfarande fuskfritt? =D
Har blivit oneshottad extremt mycket och på konstiga sätt när jag började spela igen. Kanske otur, ingen annan verkar reagerat så...

Fuskfritt, ja. Idiotfritt, nej. Inte menat till dig.

Du har antagligen glömt delar av spelmekaniken och kartorna, alt haft otur med M4 HEAT platoons.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in