Jag tror att du missförstod mig, jag menade att om jag köper en tank på marknaden, t.ex Tiger 1, kommer jag kunna använda den även om jag har inte forskat Tiger1 och även kommer jag kunna forska från Tiger1(level 7) till Tiger2(level 8) även om jag står långt bak (level 3 tank) just nu?
Du måste forska fram vagnarna som är före innan du kan forska fram vagnen du vill ha. För att forska fram tiger ett behöver du först forska fram vagnarna som ligger före går inte att hoppa över nån vagn. Om du inte har en jäkla massa fri exp och bara forskar förbi utan att lira.
Du måste forska fram vagnarna som är före innan du kan forska fram vagnen du vill ha. För att forska fram tiger ett behöver du först forska fram vagnarna som ligger före går inte att hoppa över nån vagn. Om du inte har en jäkla massa fri exp och bara forskar förbi utan att lira.
Kan man inte köpa någon vagn från någon marknad, auction house etc? Är bannad 2 timmar till innan jag kan kolla själv.
Varför kan man bara inte sluta spela detta spel för?
Hata, hata, hata... Och hata lite till.
Men sen på kvällen smyger det fram. Ska man? Varför inte, det är ju så jäkla ballt med pansarvagnar ändå!
Men kul att ni pratar om TK och blir bannade för det.
Jag "brukar" ge ett skott om någon knuffar till mig, ställer sig ivägen, medvetet eller omedvetet.
Ser jag någon som stört mig på något sätt så kan jag på avstånd ge ett lr två skott i röven på han, lite svårare när han i sin IS ska brawla när jag tagit hälfen av hans HP.
Bara för att förstöra hans dag.
Rätt kul när de börjar gorma på en för det, och man svarar "Siemka PL" eller något liknade skit!
En gång blev jag blå, och det är ett tag sedan, var när jag sköt ihjäl en plutoon som jag inte gillade.
(Vi var tre stycken kvar, två av fienderna cappar basen, medans mina lagkamrater åker iväg därifrån, jag dödar base capparna, sen jagar jag ifatt mina lagkamrater och dödar dem helt enkelt, för de hade inga planer på att slåss för våran vinst.)
Jag har aldrig upplevt att det ska vara någon fara att "mucka" med någon för att sluta i en eldstrid och döda sin kamrat.
Kanske har ändrats nu, har inte spelat på ett gäng dagar.
Tillägg; Jag brukar även putta ner folk i vatten/nerför berg och sådana saker om jag får chansen, utan anledning bara för att det är så roligt.
Mera, det händer ganska ofta att jag trackar folk i deras försök att göra en rush, mot fienden eller emot skydd, rätt så kul det med, de står där och dör för att man tracka dom mitt framför fienden.
Men då väljer jag inte spelare som jag tror har någon koll på spelet med replays och grejor.
Lite rädd är jag allt.
Lustigt att du inte är bannad.
Har själv blivit nedknuffad för berg, knuffad framför fienden etc och efter det sparar jag alla replays för att använda nästa gång något litet sociopatiskt troll får för sig att det är kul att förstöra för andra. Mina "complaints" är tyvärr konstant på noll efter att jag klagar på spammande klingons, värdelösa tier X bots med 40k matcher som fortfarande suger balle och afk idioter.
Vad är det med dessa j-a lemmel tåg eg? Jag vet inte hur många matcher jag har förlorat pga dessa icke-tänkande idioter.
Förutom att spela i speciella grupper, finns det något sätt att slippa fenomenet?
Helt klart har wargaming nerfat traversen på E25. Trots elitad besättning blir jag utmanövrerad av tanks med långsammare travershastighet. Det hände aldrig förut.
Helt klart har wargaming nerfat traversen på E25. Trots elitad besättning blir jag utmanövrerad av tanks med långsammare travershastighet. Det hände aldrig förut.
Nä, den är densamma som alltid tycker jag. Däremot verkar jag stött på vänner till Doligmanniska. Hade precis en Churchill VII som först sköt på mig i spawn, för att sedan fortsätta att skada mig. Tog naturligtvis död på fanskapet, han blev blå, jag blev det inte.
Edit - Nästan ospelbart på den här tiden på dan, bara kioskmongon med ett par 3 duktiga spelare per lag och naturligtvis är nästan alltid topptiers så dåliga att man bara vill gråta.
Senast redigerad av Bearforceone 2014-03-24 kl. 13:30.
Tankers!
New game modes are coming, and it’s time to test their functionality! The World of Tanks development team needs to conduct a thorough test and they want you to take part.
The development team want to make the game as good as possible and getting your feedback is a big part of that. Taking part in the public test is your chance to let us know your thoughts and suggestions on upcoming updates. This means we can review your feedback and make any further changes before the update goes live.
All World of Tanks players are eligible to take part in the public test as long as they registered before March 1, 2014. You don’t need to be an experienced tester to join in, you just need to be willing to try out as many of the new features as you can and send us your feedback!
Main Features of the Public Test
Historical Battles
Full 9.0 functionality, including turrets blowing off upon ammo rack explosion
3 tanks remodeled in HD (T-54, Tiger I and M4 Sherman)
150 tanks remade for PBS (Physically Based Shading)
Maps remade for PBS (Physically Based Shading)
For the full list of changes, please see the Notes section below.
Disclaimer
The public test will use a new graphic technology called “physically based shading” that is planned to be the basis for the future graphical changes in 2014, such as HD tank models.
The public test will include some of the HD models planned for release in Update 9.0, as well as some new physics functions such as turrets being blown off upon the explosion of the ammo rack and realistic suspension behaviour in the HD models. We hope to collect early feedback on these functions so that we can make any necessary changes before the release of Update 9.0.
This test’s main focus points are the technical aspects of the new features and the Historical Battles game mode. The content provided for testing should not be considered as final and is subject to change. We strongly encourage you to send us your feedback and opinions as they are very important to help us to improve the features.
How the Public Test Works
To participate in the test you need to take the following steps:
Install a small launcher update found here
Update World of Tanks via the launcher
If you have already installed the Public Test game client, the launcher will update to the new version automatically
Be sure to install the test game launcher in a different folder, rather than the current game client version. Also, close the game client before installing the update.
Please keep in mind certain features of the public test server:
Payments are not accepted on the server All test accounts will receive a one-time credit of:
100,000,000 XP
100,000,000
20,000
Progress won't be transferred to the main NA server
Credits and experience rates will not be increased for this test
Historical Battles Public Test Notes
These patch notes are preliminary and do not contain details of characteristic changes of some tanks. The detailed list of these changes will be provided in the final patch notes upon release.
Reveal
12215
Discuss on Forum
Next
Categories
General News
Contests
Announcements
Press
The Chieftain's Hatch
Game Events
Maintenance
Premium Shop
Videos
Wargaming Road Tour
Tournaments
Clan Wars
eSports
Livestream
Important News
All
Important
important
Public Test of the "Historical Battles" Game Mode
important
Premium Shop Special Offer for Karma Koin Users
important
World of Tanks Blitz: Closed Beta Test
important
Premium Shop Offer for Credit Card Users
important
Update 8.11 Now Live!
Var med om en skum grej för några veckor sedan. Körde Pz4 i standardstrid på El Halluf banan.
Direkt när matchen startade satte två vagnar fart efter mig och jaga mig kors och tvärs vart jag än for.
De sköt inget, men de knuffades hela tiden och lämnade mig ej i fred.
Till slut knuffade de ut mig så fienden sprängde mig, och de fortsatte att jaga andra i laget med samma taktik.
Det skumma var att deras rörelser var så perfekt synkroniserade att jag misstänker att det var bots. De hade väldigt lika namn också. Minns inte exakt vad namnen var, men det var fyra stora bokstäver+007; tex: XXXX007 och XXXY007.
En i laget de gav sig på sköt en av de till slut, men då blev han blåmarkerad direkt, det blev inte dessa två.
Får man inte försvara sig mot såna här idioter?
Skickade givetvis in klagomål på dessa idioter om lagskada/osportsligt uppträdande och botmisstanke. Det gjorde även fler i laget.
F-n att jag inte hade replayinspelningen aktiverad då. Förhoppningsvis hade andra det.
Nu till frågan: jag har då inte hört talas om botar som ska skada det egna laget. Någon här som har drabbats av liknande trista incidenter?