2014-03-23, 20:50
Medlem
Har lite svårt för Sunneborn. Verkar självgod och saknar självdistans!!
Citera
2014-03-23, 20:56
Medlem
Fjodorovs avatar
Med dem armarna som Johanna ligger inne med är det svårt att förlora.
Citera
2014-03-23, 20:57
Medlem
Trumpeters avatar
Nu hoppas att jag att Sunneborn blir nästa att lämna.
Citera
2014-03-23, 20:59
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Med dem armarna som Johanna ligger inne med är det svårt att förlora.

Tänkte också på det, hon kommer kanske bli nya Bernt.
Citera
2014-03-23, 20:59
Moderator
Dr Kings avatar
Vilken grym skillnad på fokusering och vilken överraskande segrare i nattduellen. Theresia såg ut som en 100-meterslöpare som skulle explodera ut ur startblocken och Johanna såg ut som om hon skulle somna och ändå var det Johanna som vann.

Det lär dock bli Johanna som ryker härnäst. Övriga tre känns betydligt bättre än henne.
Citera
2014-03-23, 21:02
Medlem
kompjuters avatar
Tommy Söderström! En skönare snubbe är svårt att hitta....haha. Helt naturlig framför kameran, säsongens behållning
Citera
2014-03-23, 21:06
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Mästarnas Mästare är ett riktigt bra programformat. Man skulle dock vilja se en internationell version med verkliga storstjärnor.
Verkligen. Helt ofattbart att det inte sålts till hela världen egentligen, det skulle gå hem överallt.
Har funnits diverse såna här tävlingsprogram förut men de har saknat konceptet med att mysa runt i ett hus och sitta i soffan och kolla på varandras bedrifter.
Citera
2014-03-23, 21:18
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Verkligen. Helt ofattbart att det inte sålts till hela världen egentligen, det skulle gå hem överallt.
Har funnits diverse såna här tävlingsprogram förut men de har saknat konceptet med att mysa runt i ett hus och sitta i soffan och kolla på varandras bedrifter.

Helt sant!
Citera
2014-03-23, 22:02
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocker77
Har lite svårt för Sunneborn. Verkar självgod och saknar självdistans!!
Vilket blir extra tydligt när han konstrateras mot Tommy Söderström, som verkar ha tagit uttrycket fötterna på jorden till helt ny nivå.

Nyttigt för Sunneborn att träffa den typen av personer, undrar om han lär sig något om sig själv.
Citera
2014-03-23, 22:05
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Tror det funkar extra bra i Sverige, eftersom att vi alltid har haft ett brett idrottsintresse med kända profiler i många idrotter. Det är det som skapar dynamiken i programmet.

Många andra länder är mer inriktade på ett fåtal sporter. För att ta USA som exempel så känner folk knappt till de som vinner VM-guld i löpning eller simning. Även fast de är amerikaner.
Citera
2014-03-23, 22:40
Medlem
Wermlands avatar
Söderström är min favorit rent personlighetsmässigt. Han påminner lite om Pekka Lindmark för några säsonger sedan... "Ska vi värma upp? Ja men då sätter jag mig här i skuggan så länge" Men han har ju vunnit ett par grenar också, senast elröret. Han vann ju även när de drog stenarna och det var ganska otippat för mig i alla fall. Sunneborn tappade jag all respekt för idag i och med hans träskallighet. Vad gäller Tess önskar jag att de hade gjort en "Big Brother" och satt upp en kamera i duschen
Citera
2014-03-23, 23:05
Medlem
Martin-Daniels avatar
Jag som gillade Sunneborn i de två första avsnitten. Nu har jag tappat mycket respekt för honom, tycker att han borde bjuda mer på sig själv och var mer som Tommy. Tommy verkar ju vara en fantastiskt skön kille som tar allt med en liten klackspark men ändå är bra när det gäller.

Tommy är min favorit just nu följt av Kajsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in