2015-04-05, 21:01
Medlem
Trista tävlingar nu när de delat upp de tävlande på två grupper precis som många påtalat innan är ju deltagarna rätt ojämna, vilket också är trist...

Trist med glenns "horande"! Hur många kronor kan han tjäna på t.ex väskan? Eller är han för snål för att ha egna kläder och väskor?
Citera
2015-04-05, 21:03
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Glenn är verkligen i grymt dålig fysik form. Att han inte ens kunde slå ut Anette Norberg i nattduellen säger allt.
Senaste åren har nog bara armen han dricker med fått träning. Finns nog till och med risk för överträning i denna arm.
Citera
2015-04-05, 21:07
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Glenn är verkligen i grymt dålig fysik form. Att han inte ens kunde slå ut Anette Norberg i nattduellen säger allt.
+Några bira på det => dålig balans.
Citera
2015-04-05, 21:07
Medlem
paddan82s avatar
Det Glenn gjorde är äckligt, tappade all respekt för karln! Att SVT inte reagerar är märkligt. Skönt att han åkte ut. Det räcker väl med all jävla reklam för spelbolag som redan finns, det svämmar ju över.
Citera
2015-04-05, 21:08
Medlem
Underskatta aldrig Norberg, envis som få och stark som fan i hjärnan!
Sen skulle det vara roligare om Glenn kom tillbaka då jag är "Glennfän"
Citera
2015-04-05, 21:11
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Mästarnas Mästare är sämre och sämre varje år!
I kväll tittat jag sista gånger!!! Aldrig mer !

Håller med. Ett program av detta slag klarar tre säsonger sedan är det bara en upprepning. Dessutom med allt sämre deltagare.
Citera
2015-04-05, 22:13
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paddan82
Det Glenn gjorde är äckligt, tappade all respekt för karln! Att SVT inte reagerar är märkligt. Skönt att han åkte ut. Det räcker väl med all jävla reklam för spelbolag som redan finns, det svämmar ju över.

Hans grönvita tröja var väl också en present från Unibet.

Ändå synd att han åkte ut eftersom han är riktigt kvick och rolig, Anette borde verkligen ha tackat nej den här säsongen. Åka dit utan att klara fysiska moment...
Citera
2015-04-05, 22:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hans grönvita tröja var väl också en present från Unibet.

Ändå synd att han åkte ut eftersom han är riktigt kvick och rolig, Anette borde verkligen ha tackat nej den här säsongen. Åka dit utan att klara fysiska moment...
Nattduellen var väl ett fysiskt moment? Vad var det annars? Där slog hon ju Glenn fair and square.

För egen del tyckte jag att det var synd att mina två personliga favoriter möttes i första nattduellen, men rätt person vann. På ett antal plan.
Citera
2015-04-06, 02:02
Medlem
MelTorments avatar
Då försvann den enda personligheten ur den första gruppen. När börjar programmen med nästa grupp, då man kan bli intresserad av att titta igen?
Citera
2015-04-06, 02:21
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Anette borde verkligen ha tackat nej den här säsongen. Åka dit utan att klara fysiska moment...

Jag gillar ju henne och beundrar hennes insatser inom curlingen men här har du alldeles rätt, hon gör sig inte själv rättvisa genom att tacka ja och sen stå över var- och varannan fysisk gren. Det är uppenbart att hon borde låtit platsen gå till någon annan och hellre satsat på att delta nästa säsong i så fall.
Citera
2015-04-06, 03:13
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Anette borde verkligen ha tackat nej den här säsongen. Åka dit utan att klara fysiska moment...
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag gillar ju henne och beundrar hennes insatser inom curlingen men här har du alldeles rätt, hon gör sig inte själv rättvisa genom att tacka ja och sen stå över var- och varannan fysisk gren. Det är uppenbart att hon borde låtit platsen gå till någon annan och hellre satsat på att delta nästa säsong i så fall.
Jag sällar mig till gänget. Visst, det är tråkigt att hon drabbades av cancer men här är det tävling som gäller. Hur är det ens möjligt att man ska kunna gå vidare när man stått över en gren och brutit en annan? Jag gillar Anette i vanliga fall och hör till dem som kollade in varenda curlingmatch i båda OS-spelen, men det här känns bara fel. Glennn Hysén - Kungen av practical jokes; det hade varit så kul att se honom fortsätta driva med Magnus och hans skitande.
Citera
2015-04-06, 07:24
Medlem
Anette säger ju själv att hon är i dålig form så varför är hon med överhuvudtaget? Blir ju lite fel när hon måste stå över vissa grenar. Hon visste ju att det skulle vara fysiskt krävande så jag tycker hon borde ha tänkt på sin hälsa och stått över denna säsong. Känns som Mästarnas Mästare bara blir tråkigare för varje år som går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in