Citat:
Ursprungligen postat av
Wermland
Söderström är min favorit rent personlighetsmässigt. Han påminner lite om Pekka Lindmark för några säsonger sedan... "Ska vi värma upp? Ja men då sätter jag mig här i skuggan så länge"

Men han har ju vunnit ett par grenar också, senast elröret. Han vann ju även när de drog stenarna och det var ganska otippat för mig i alla fall. Sunneborn tappade jag all respekt för idag i och med hans träskallighet. Vad gäller Tess önskar jag att de hade gjort en "Big Brother" och satt upp en kamera i duschen

Säsongen med Pekka var ju klart en av de bästa rent socialt - när Limpar, Pekka och Bräck kör spiktävlingen är feelgood rakt igenom. Hockeyspelarna överlag har känts som riktigt bra castade, Jörgen iofs mer så för sin enorma vinnarskalle och klassiska nattduell.
Söderström är ju svår att inte gilla lite extra som Djurgårdare, men av de enstaka möten man fått äran till i verkligheten tycker jag indikerar att hans sympatiska personlighet inte bara är en medievinkling. Tyvärr blev ju minnet av Söderström färgat av den där jävla lyckträffs-Greger och en Tellqvist på superuppgång. Lika tyvärr tror jag Söderström, även om han imponerat starkt prestationsmässigt hittills, än en gång får se sig utkonkurrerad av yngre förmågor. "Uthållighet" nästa vecka, spännande att se hur hårt SVT pushar förkvinnlig segrare i år.