2014-03-18, 20:35
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Tycker det finns en speciell charm i att de svenska generellt sett inte är kokainsnortare och att de oftast är ödmjuka.

Amerikaner har en tendens att leka satans stöddiga, eller åtminstone försöka bevisa något, såfort det kommer en kamera. Funkar väl bra för Big Brother, eller för att locka sponsorer, men MM?

Tja.. Patrik Sjöberg lär ju ha dragit några linor kola och direkt ödmjuk var han ju inte.
Men visst, jag förstår vad du menar.
Citera
2014-03-18, 21:19
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Mästarnas Mästare är ett riktigt bra programformat. Man skulle dock vilja se en internationell version med verkliga storstjärnor. Tänk er ett program med följande deltagare:

Carl Lewis
Diego Maradona
Michael Jordan
Michael Phelps
Ingemar Stenmark
Björn Dählie
Martina Navratilova
Mia Hamm
Nadia Comaneci
Katarina Witt
Annika Sörenstam
Jelena Isinbajeva

Du tror att Maradona orkar lyfta en papperslapp? Carl Lewis kommer att ha hakan i vägen.

Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Wayne Gretzky?

Den överskattade fjanten mår bäst i glömska.
Citera
2014-03-23, 14:57
Medlem
Giggsys avatar
Vilka två vill ni helst ha vidare från första gruppen? Jag håller på Tommy o Kajsa.
Citera
2014-03-23, 15:00
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Vilka två vill ni helst ha vidare från första gruppen? Jag håller på Tommy o Kajsa.

Samma här. De verkar vara bland de bättre rent prestationsmässigt samt minst jobbiga att lyssna på i andra sammanhang.

Hockeyspelare är dessutom i regel alltid rätt tuffa. Förvånande att det är så få hockeyspelare som varit med i programmet om man ser till hur många mästare det faktiskt finns.
Speciellt om man jämför med fotboll där det inte finns några.
Citera
2014-03-23, 15:08
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:

Kajsa i alla fall. Sedan tror jag helst att jag ser att Tommy gör henne sällskap.
Citera
2014-03-23, 20:05
Moderator
Dr Kings avatar
Jag tror och hoppas också på Kajsa i denna grupp. Hon känns ganska lik Anna Lindberg i det att hon är smidig och kvick och med en vinnarskalle och Anna gick ju till final förra året. Dessutom känns Kajsa som en av de få i denna grupp med lite innanför pannbenet. Sådana som Sunneborn och Söderström känns å andra sidan som typiska idrottmän med väldigt liten tankeförmåga.
Citera
2014-03-23, 20:09
Medlem
Jävla röv Theresia ligger inne med. Bra volym, rund, daskvänlig, you name it.
Citera
2014-03-23, 20:12
Medlem
welcometorealitys avatar
Härligt Sunneborn, du äger ju gruppen
Citera
2014-03-23, 20:17
Moderator
Dr Kings avatar
Skriver man in Kajsa Bergqvist på Google får man förslaget "Kajsa Bergqvist vin". Många som nu googlar hennes vin efter den gratisreklam hon lyckades smyga in i det reklamfria SVT.
Citera
2014-03-23, 20:19
Medlem
Dupeas avatar
Tommy ger ett debilt intryck. Men det kan förstås bero på hans fula dialekt.
Citera
2014-03-23, 20:36
Moderator
Dr Kings avatar
Jag tror Hasse Chrunak hade rätt. Johanna Sjöberg hade kunnat bli bäst i världen om hon bara hade velat. Hon känns dock mest som en supertalang som inte fick ut max genom att inte träna tillräckligt mycket och framför allt inte vara en tillräckligt stor vinnarskalle. Något som också visades i dagens avsnitt då hon vek ner sig på stötbanan.
Citera
2014-03-23, 20:48
Medlem
Trumpeters avatar
Jävlar vad hon slog Kajsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in