Citat:
Ursprungligen postat av
Clifford
Golfhål för närspelsträning har jag i alla fall sett förut i svenska träningar, grästennisplan är rätt unikt däremot, det hade jag inte tackat nej till. Håller helt med dig om huset annars.
Men golfhålet är ju placerat i en trång passage med bara en meter gräsyta på varje sida om hålet. Varenda boll kommer att hamna antingen i vattnet eller i buskaget i slänten. Och det kan ju inte var för att träna puttning eftersom det varken är greengräs eller greenklippt. Känns som en helt missuppfattad
show-off. Tennisbanan är ok men även tennisbollarna riskerar att bli blöta och försvinna
en masse.