Citat:
Ursprungligen postat av
glimmande
Sant.
Finns även andra fall som pekar på hur knäppt Sverige var under åttio och nittiotalet inom den här typen av frågor. Till exempel fall med falska incestminnen som lockats fram genom psykoanalys. Feministnätverk som fått för sig att onda män offrar småbarn i sataniska ritualer. Trodde de så starkt på att det blev polisutredningar som sedan lades ner.
Finns säkert mycket mer som var knäppt då och framstår som ännu knäppare idag då den tidens propagandister gått vidare till andra frågor att vara knäppa inom (främst migrationspolitik men även inom allt som innehåller kodorden rasifiering och feminism). Tror inte att nån i ansvarig ställning vill röra vid den här typen av frågor då det är såpass pinsamt sett ifrån rättsväsendets sida.
Det är
nästan -men bara väldigt, väldigt
litet nästan- som jag skulle kunna sträcka mig till att säga att jag någonstans, längst inne i mig kan hitta en röst som säger:
Jag kan på sätt och vis förstå att Socialstyrelsen återkallade läkarnas legitimationer.
Den rösten talar då med stöd i hur hysterin var i Sverige vid den här tiden:
Män i satanistcirklar dödade spädbarn (not!) och grävde ner barnliken i skogarna runt Södertälje (not!).
Män i maktställning gjorde så att läkarna friades. (Ja, läkarna friades -men
inte för att alla maktens män ingick i en sexualring!) Tanken på 'könsmaktsordningen' var född och hade ockuperat en stor del av Sveriges kvinnors tänkande (yes!).
Man hade hittat en seriemördarsexualkannibal (not!). Det var en missbrukare som ville få mer benso (yes!)
I denna vidriga fördoms- och okunskaps-soppa ramlade Socialstyrelsens kritiska tänkande ner och försvann.
Därför följde SoS minsta motståndets lag och "på begäran" av Hanna Olsson, Kristina Hultman m fl extremfeminister, så återkallades legitimationerna.
Men nu är nu.
2014.
SoS vet sedan många år att man gjorde förfärligt fel, men om SoS skulle medge detta fel, så skulle hela
Fallet CdC behöva tas om på nytt -och det vore en jättepåfrestning för
Rättssamhället Sverige
Så rädda är man för konsekvenserna -inte minst Sveriges internationella anseende!- så man sitter med vetskapen om att man på SoS gjort fel, men hoppas att allt snart skall ha blåst över.
Därför sitter det i Sverige två läkare, som inte dömts för brott mot vare sig Staten eller enskild person och väntar på att få sina yrkeslegitimationer tillbaka!
Detta är ett oerhört allvarligt brott mot all anständighet och det är viktigt att Världen får veta vad som sker här i Sverige!
Betänk att man plockade in förre Generaldirektören för SoS att "hjälpa till" i utredningen i
Fallet TQ !
Så illa är det ställt, så Sverige generar sig inte att ta in
en uppenbart jävig person som Kje*l A*plund i Q-kommissionen, bara man lyckas dölja vad som skett under alla de här svarta och smutsiga åren!
Låt oss på Flashback göra så att
de verkliga brottslingarna, de inom myndigheter och förvaltningar, INTE kommer undan!
Tack på förhand!
/E