2014-03-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
För att hon inte kan bygga en konversation på ett enda ord?!

Bara jag som tycker det är fel att killen som får ett "Hej" ska börja fråga frågor? Klart som fan man bara svarar med "hej" och förväntar sig att tjejen har nån fråga i bakfickan att dra fram efter man svarat. Sjukt egocentriskt att ta kontroll över konversationen när det är du som fick den levererad till dig.
Citera
2014-03-15, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
För att hon inte kan bygga en konversation på ett enda ord?!

Är det två drivande individer så går det bygga vad som helst på ingenting. Skriver du "hej" så kan tjejen svara "hej, hur är det med dig? Vad gör du en kväll som denna?".

De flesta tjejer är inte drivande för fem öre tyvärr. De dödar konversationen direkt.
Citera
2014-03-15, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keller68
Den där matchningen stämmer inte för fem öre.
Jag såg ett program på tv om detta. Minns ej namnet.
Men forumen lockar med att de har den matchningen för att locka in nya medlemmar.
Ni kan nog googla fram detta.
Är det denna du tänker på? Hittar inte originalversionen så denna versionen innehåller en snubbe som tolkar för döva.
https://www.youtube.com/watch?v=E-u4AOuPPOQ
Här beskrivs fenomenet att många är intresserade av att chatta tills man betalt. Man betalar öststatstjejer som låtsas vara från samma stad, vars syfte är att personen ska lösa fullt medlemskap.
Citera
2014-03-15, 21:34
Medlem
Provade för skojs skull att köpa 100 creds för 22kr för att få synas längst upp. Genererade två besök, en tjock, äldre kvinna och en man i de äldre femtio. Då vet jag att det inte var värt att testa och rekommenderar er andra att inte prova
Citera
2014-03-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson
Hur skall man tolka dessa situationer?

Tjej: Hej
Jag: Tja!
End of conversation

Detta har hänt tre gånger de senaste två dagarna nu. Alltså en tjej skriver till mig, jag svarar, sen skriver hon inte tillbaka? Varför skriva från början överhuvudtaget?

Antagligen spammade hon samma meddelande till de tio snyggaste killarna hon hittade. Någon av dom svarade snabbast eller på roligast sätt och då kör hon på den och ignorerar dom andra. Tyvärr, nätdejting har ännu mer klassiska könsroller än verkliga livet och det är fortfarande killen som måste ta initiativet. Bara att vara lite mer attraktiv nästa gång!
Citera
2014-03-15, 22:07
Medlem
mustams avatar
Fyfan hatar badoo nu alltså. Ibland får man svar från riktiga guldkorn, samtidigt som mindre snygga beter sig så jävla drygt.
Kör på Happypancake istället, 100ggr bättre!
Citera
2014-03-15, 22:14
Medlem
Jag har en fundering!

Träffade en kille från Badoo i veckan, riktigt snygg, välutbildad och väldigt trevlig. Men jag har alltid haft fördomar mot killar som är snygga (låter helt idiotiskt men så är det iaf tyvärr). Så jag antar alltid att dessa drar hem massor med tjejer och ligger runt en hel del.

Han pussade mig hej då och sa åt mig att smsa när jag kommit hem, så att jag kommit hem säkert.

Dock är han inte särskilt social på sms, vilket han inte var innan vi träffades heller men ändå, för mig signalerar det *är upptagen med alla andra tjejer som vill ha mig*

Går in på Badoo och kikar ibland och han är mer eller mindre nästan alltid inne!! Så jag provade att skapa en profil med bilder på en tjej jag har som vän på fb som ser riktigt bra ut och besökte hans profil från detta konto, han var inne på hennes profil men skrev inget eller gillade, så jag skrev själv till honom för att se om han sitter och flörtar med varenda brud inne där. Men han läste utan att svara. Vad betyder detta? Vad gör han inne på Badoo dagarna i ända? Han har markerat "vill dejta en tjej mellan..."

Finns många killar här, någon som kanske kan klargöra för mig hur han möjligtvis tänker?

Tro inte att jag är helt galen nu bara, tycker bara att just hans beteende är lite motsägelsefullt.
Citera
2014-03-15, 22:22
Medlem
Började skriva med en tjej på badoo, efter ett par dagar gav hon sitt nummer till mig utan att jag frågat om det, vi började smsa lite och hon skickade två tutt-bilder () till mig, efter ett tag slutade hon höra av sig helt. Hon tog bort mig på instagram, också. Dock var hon inne idag på min badoo profil.

Varför betedde hon sig såhär, må tro?
Citera
2014-03-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qandil
Började skriva med en tjej på badoo, efter ett par dagar gav hon sitt nummer till mig utan att jag frågat om det, vi började smsa lite och hon skickade två tutt-bilder () till mig, efter ett tag slutade hon höra av sig helt. Hon tog bort mig på instagram, också. Dock var hon inne idag på min badoo profil.

Bekräftelsebehov 9000? Har också stött på ett par lösaktiga tjejer som ger en förtroende kanske liiite för tidigt, innan man ens träffats. Fuck em and move on.
Citera
2014-03-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qandil

Hon hittade en annan kille som hon trodde var bättre, men när han dissade henne började hon kika på dig igen? maybe?
Citera
2014-03-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling
Jag har en fundering!

Träffade en kille från Badoo i veckan, riktigt snygg, välutbildad och väldigt trevlig. Men jag har alltid haft fördomar mot killar som är snygga (låter helt idiotiskt men så är det iaf tyvärr). Så jag antar alltid att dessa drar hem massor med tjejer och ligger runt en hel del.

Han pussade mig hej då och sa åt mig att smsa när jag kommit hem, så att jag kommit hem säkert.

Dock är han inte särskilt social på sms, vilket han inte var innan vi träffades heller men ändå, för mig signalerar det *är upptagen med alla andra tjejer som vill ha mig*

Går in på Badoo och kikar ibland och han är mer eller mindre nästan alltid inne!! Så jag provade att skapa en profil med bilder på en tjej jag har som vän på fb som ser riktigt bra ut och besökte hans profil från detta konto, han var inne på hennes profil men skrev inget eller gillade, så jag skrev själv till honom för att se om han sitter och flörtar med varenda brud inne där. Men han läste utan att svara. Vad betyder detta? Vad gör han inne på Badoo dagarna i ända? Han har markerat "vill dejta en tjej mellan..."

Finns många killar här, någon som kanske kan klargöra för mig hur han möjligtvis tänker?

Tro inte att jag är helt galen nu bara, tycker bara att just hans beteende är lite motsägelsefullt.

Ingen?
Citera
2014-03-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling
Jag har en fundering!

Du överanalyserar! Jag tycker det här låter som en bra kille. Att han är inloggad på Badoo behöver inte betyda någonting, du loggar ju själv in där ibland! Och SMS suger som kommunikationsform. Fråga honom om han vill träffas igen! Han kommer antagligen att ge dig ett ärligt svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in