2014-12-30, 19:38
Medlem
Fick ett infall och prövade att göra ett fejkkonto med våra danske modell från en annan tråd. Skillnaden blev verkligen enorm. Fick utmärkelsen "hetast på Badoo", massa gillande och flera som skrev till mig. Vissa uppträdde som "kåta Gun". Säger inte att det är lika bra att ge upp som normalsnygg eller att utseendets påverkan kom som en blixt från klar himmel för mig, men blev lite förvånad ändå över att det var i så extrem utsträckning. Får väl ge mckenzy en poäng trots allt.
Citera
2014-12-30, 19:49
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Fick ett infall och prövade att göra ett fejkkonto med våra danske modell från en annan tråd. Skillnaden blev verkligen enorm. Fick utmärkelsen "hetast på Badoo", massa gillande och flera som skrev till mig. Vissa uppträdde som "kåta Gun". Säger inte att det är lika bra att ge upp som normalsnygg eller att utseendets påverkan kom som en blixt från klar himmel för mig, men blev lite förvånad ändå över att det var i så extrem utsträckning. Får väl ge mckenzy en poäng trots allt.

Killar är också ytliga och gillar snygga människor. Lägger man som tjej upp en bild på en kvinnlig fotomodell lär hon väl bli våldtagen genom skärmen. Alla gillar snygga människor. Ser man inte ut som en modell får man spela med andra kort. Det är ingen som sagt att det är rättvist.
Citera
2014-12-30, 20:23
Medlem
DrStrange82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Ok generalfel av mig att utgå ifrån att nån "dejtingsida" är seriöst iofs ..

Ja det var det haha
Finns väl knappt EN seriös datingsida.
Citera
2014-12-30, 20:46
Medlem
Mamarketels avatar
Varför visas antal vänner man har på facebook när man verifierar med facebook och hur får man bort så att det inte syns antal vänner?
Citera
2014-12-30, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Killar är också ytliga och gillar snygga människor. Lägger man som tjej upp en bild på en kvinnlig fotomodell lär hon väl bli våldtagen genom skärmen. Alla gillar snygga människor. Ser man inte ut som en modell får man spela med andra kort. Det är ingen som sagt att det är rättvist.

Nu har jag inte provat normalsnygg tjej vs modelltjej, men visst hade man säkert sett en skillnad. Har dock svårt att se att den skulle vara lika markant. Kvinnors tenderar att vara mer selektiva i partnerval. Nej, det är ingen som har nämnt något om rättvisa, jag skrev bara att jag inte väntat mig så extrema klyftor inom samma kön.
Citera
2014-12-30, 22:34
Medlem
Citat:

Hur länge har du haft kontot?
Citera
2014-12-30, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Hur länge har du haft kontot?

Några dagar.
Citera
2014-12-30, 23:02
Medlem
Har testat den, träffat 1 person därifrån men det var rätt så... awkward. Jag är rätt blyg fall jag inte dricker och vi träffades för att fika, han var inte så mycket för att prata verkade det som, så vi satt typ där tysta.

Men, det är rätt svårt att urskilja nån som är seriös där eller inte, tycker jag. Fick alldeles för många meddelanden när jag var där.
Citera
2014-12-30, 23:34
Medlem
Citat:
Några dagar.

Hehe, okej men ungefär hur många snackar vi om? 1-2 dagar, 7 dagar?
Citera
2014-12-31, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Hehe, okej men ungefär hur många snackar vi om? 1-2 dagar, 7 dagar?

2 dagar. Fick utmärkelse för flest matchningar och hetast denna vecka.
Citera
2014-12-31, 01:01
Medlem
potatislandets avatar
Var med i Badoo under en kort tid för ca ett halvår sen. Noterade nu att Badoo drar 80 kr i månaden från mitt konto. Hur är det möjligt trots att jag gått ur och avslutat mitt medlemsskap?

Har jag tackat ja/signat ngt riktigt dåligt... Gissningsvis ja.

Nån som vet?
Citera
2014-12-31, 03:24
Medlem
Citat:
2 dagar. Fick utmärkelse för flest matchningar och hetast denna vecka.

Jävlar. Jag testade skiten med mig själv i 2-3 dagar men kände att det inte var min grej så avslutade det. På dessa 2-3 dagar fick jag förvisso ingen utmärkelse men en hel del "gilla dig" och matchningar, cirka 10-12 stycken. Enligt sidan var det 10 av 15 brudar som "gillade min profil" eller vad fan det stod. Hade väl cirka 15 besök. Gled upp till "genomsnittlig" på popularitetskalan. Jag har ingen aning om vad som är "bra" eller så när det gäller Badoo direkt.

Men den där modellkillen du startade kontot med har ju tydligen testats av andra på Tinder utan resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in