Citat:
Ursprungligen postat av
C-3PO
Det är väl ytterst sällan för att inte säga aldrig en fråga passar i fler än ett forum? Om man nu har gjort fel så får man väl RP:a den första tråden och förklara läget men det innebär ju ingen ansvarsfrihet ifall det blir fel igen. Du bär ju alltid ansvaret själv att placera din tråd rätt från början enligt 0.02.
Jag ställde frågan då jag nästan hamnade i den situationen precis. Jag hade en fråga om programvara för att omvandla PDF till kindleformat, jag lade frågan under "Surf- o läsplattor". Fick som tur var ett bra svar... Men innan jag fick det så insåg jag att frågan lika gärna hade kunnat ställas under någon mjukvarurubrik. Därför att de omvandlingsprogram jag frågade om sannolikt inte var specifika för just kindle, utan kunde användas även till annat. Dessutom handlade det ju faktiskt om mjukvara till PC, inte egentligen något som skulle hamna direkt på min kindle.
Så jag anser att min tråd låg rätt. Men jag anser att jag även kunde ha placerat den på ett annat ställe, utan att för det ha begått något regelbrott. Nu inser jag att min fråga inte handlar om något som är vanligt, jag är oftast mest intresserad av ovanligheter och ytterligheter, men är helt enkelt nyfiken på vad som hänt om jag inte fått några svar på min första tråd och sedan, nån vecka senare, skapat en ny lätt omformulerad tråd i ett annat delforum.