2015-05-19, 13:07
Medlem
Adobes avatar
Varför går det ej att klicka på "Inställningar & alternativ" i kontrollpanelen på flashback forumet?

Vill kunna göra så jag ser 40 (eller hur mycket som är möjligt) inlägg samtidigt per sida som jag förut haft på ett äldre konto. Tänkte ladda ner offline sidor och visa kollega på jobbet om en tråd och finner det då lättare att se så många inlägg som möjligt för att ta och spara ner sidorna (då vi ej har internet på jobbet).
Citera
2015-05-19, 13:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Varför går det ej att klicka på "Inställningar & alternativ" i kontrollpanelen på flashback forumet?

Vill kunna göra så jag ser 40 (eller hur mycket som är möjligt) inlägg samtidigt per sida som jag förut haft på ett äldre konto. Tänkte ladda ner offline sidor och visa kollega på jobbet om en tråd och finner det då lättare att se så många inlägg som möjligt för att ta och spara ner sidorna (då vi ej har internet på jobbet).

"Inställningar & alternativ" är ingen länk, utan bara en rubrik. Du får klicka på underrubriken "Redigera alternativ" för att komma åt funktionen du efterfrågar.
Citera
2015-05-23, 21:21
Medlem
Kan man redigera tiden prenumerationer bevakar en tråd? Alternativt låta alla besvarade men icke besökta inlägg komma upp under prenumerationer.
Citera
2015-05-23, 21:24
Medlem
Kommer inte ihåg om jag ställde frågan men är det bara för mig knappen "visa första olästa" ofta visar fel? Den kan hoppa över flera inlägg som jag inte läst vilket gör att jag alltid måste scrolla upp för att se att den inte missat någonting :/
Citera
2015-05-28, 13:01
Medlem
Bertil85s avatar
Varför syns de som jag har på ignore?
Citera
2015-05-28, 13:13
Medlem
-X-hellfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Precis.

Ser att det inte längre finns något "Ignore" alternativ när man högerklickar på trollen.
Citera
2015-05-28, 13:33
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Citat:
Ursprungligen postat av -X-hellfire
Precis.

Ser att det inte längre finns något "Ignore" alternativ när man högerklickar på trollen.
Vi har gjort lite förändringar i den funktionen idag. Mer info här:

(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.

admin4
Citera
2015-05-28, 15:13
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Vi har gjort lite förändringar i den funktionen idag. Mer info här:

(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.

admin4

Ok. Då vet jag.
Citera
2015-05-30, 21:43
Medlem
Om man har röstat i en tråd, kan man i efterhand ta bort sin röst vid ett senare tillfälle?
Citera
2015-05-30, 22:26
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe
Om man har röstat i en tråd, kan man i efterhand ta bort sin röst vid ett senare tillfälle?
Nej!
Citera
2015-05-30, 23:50
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe
Nej, det kan du inte. Utifrån min erfarenhet från pollar här på flashback så kan du inte ändra vad du röstat på alls (inklusive annat alternativ).
Citera
2015-06-01, 23:16
Medlem
Adobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
"Inställningar & alternativ" är ingen länk, utan bara en rubrik. Du får klicka på underrubriken "Redigera alternativ" för att komma åt funktionen du efterfrågar.
Ah se på fan det har du rätt i
Funderade just hur jag förut hittat rätt, men kom på att jag förut inte körde något tema på Flashback, körde det normala vita temat. Med temat Wood ser det ju ut såhär: http://i.imgur.com/A85k8pA.png
Så där ser man ju ingen skillnad på rubrikerna där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in