Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-11, 09:06
Medlem
Inglorius-bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tmez2005
SvP hade rätt!

http://www.expressen.se/kvallsposten/polisens-uppgifter-sa-startade-knivbraket/

SvP 2014

Betyder det då att de har hållits en massa stödmanifestationer för de drabbade "nazisterna" runt omkring i Sverige av anti-rasister? Om inte det ska se ut som att de är värsta sortens hycklare så måste de nu med detsamma gå ut och fördöma de som attackerade "nazisterna".
Citera
2014-03-11, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
SvP kommer aldrig komma någon vidare vart i politiken. Folk kommer aldrig att rösta på ett parti där folk springer runt och knivhugger folk. Det kvittar om de ljuger om att det var självförsvar men sanningen är att SvP med sådana här händelser kommer fortsätta att se ut mer som en kriminell nassesekt än ett seriöst parti. Blir roligt med valet och se hur alla från SvP kommer lipa när de får långt ifrån alla de röster de förväntat sig.

Ähh skärp dig nu tom media verkar ju idag göra en helomvändning och gå på polisens linje (som dessutom bekräftas av oberoende vittnen) dvs att våra killar blev attackerade av ett gäng vänsterslödder på väg hem från en demo. Denna gång gick det dock inte som planerat för dem utan våra killar bet tillbaka

Ska du trolla så får du göra det mer sofistikerat i så fall Jag tror faktiskt att det här kommer få en positiv effekt i slutändan då våra killar rentvås rent juridiskt och fulmedia samt vänstern står där med byxorna nere som vanligt efter att ha dragit förhastade slutsatser och stött ett gäng våldskåta vänsterpartister som gett sig på att misshandla oskyldiga människor på väg hem från en sportbar
Citera
2014-03-11, 09:59
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tmez2005
SvP hade rätt!

SvP 2014
Och här har hela fåntratteri-eliten fördömt nationalisternas oprovocerade attack också är det trashankarna som drog igång det hela.
Ska ärke-fåntrattarna Löfvén och Negerfeldt, som glatt kastade sig in med fördömanden, gå ut och dementera sina affekts-inlagor?

Det finns en stark anledning till att de gjorde raider mot vänsterpacket för några månader sedan. Inget händer av en slump, nu har de ställt båda sidor så som lika usla och kan med förnyad motivation ge sig på nationalister och kallt hävda att de är rättvisa mot alla grupper.
De vet ändå om att media målar ut nationalister som den värsta sidan oavsett vem som drar igång ett bråk.
Citera
2014-03-11, 12:02
Medlem
det var från början uppenbart att medlemmarna ur svp hade agerat i självförsvar, och det är en vansinnig miljö där somliga måste bära kniv för att kunna freda sig. att polisens utredningar visar på en annan bild än den media ger är ju bara för rolig. ett mycket rådigt beslut att medelst kniv försvara sig. nu kan vi bara hoppas att de ur vänstern skadade avlider.

offtopic : en journalist från sr har blivit skjuten till döds i kabul idag. ofta blir jag på ganska deppigt humör av att läsa nyheter, men ovanstående, båda två det vill säga, gladde mig något oerhört!
Citera
2014-03-11, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackmetalboyboy
Vore det inte hemskt roligt om SvP anordnade 1 Maj demonstrationen i Malmö med rubriken "Mot politiskt våld"?

vore det inte roligt om vänstern anordnade en demonstration mot meningslöst våld överhuvudtaget? jag menar, det skjuts ju väldigt ofta i malmö, familjer får handgranater inkastade i sina lägenheter och ett antal våldtäkter, men nu passar det att sätta ned foten och "demonstrera mot våldet"?
Citera
2014-03-11, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
SvP kommer aldrig komma någon vidare vart i politiken. Folk kommer aldrig att rösta på ett parti där folk springer runt och knivhugger folk. Det kvittar om de ljuger om att det var självförsvar men sanningen är att SvP med sådana här händelser kommer fortsätta att se ut mer som en kriminell nassesekt än ett seriöst parti. Blir roligt med valet och se hur alla från SvP kommer lipa när de får långt ifrån alla de röster de förväntat sig.

Men din lilla fjolla läs vad som egentligen hände!
Citera
2014-03-11, 13:02
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Denne ädle man ställer upp i valet, och är en av mina nya favoriter i SvP. Klarsynt och ärlig och härligt burdust folklig med en bakgrund som sjökapten om jag inte minns fel.
https://www.youtube.com/watch?v=kRJRJIfzfM8
https://www.facebook.com/pages/G%C3%B6ran-Reimers/508308229285739

- Folk brukar fråga mig "Men vad fan, Göran, med din inställning, du är ju rasist" Javisst svarar jag, då stirrar de på mig eller så går de, eller så lägger jag till att det är ett normalläge. Att vara rasist, det är ett normalläge, för en sund frisk människa.
Haha, honom minns jag, när hans YouTube klipp var färskt för ett antal år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, Göran är vad jag skulle beskriva som en "folklig rasist" ur ett positivt perspektiv. Verkar vara en individ av dem gamla skolan, lite som Curt Linusson, som säger hur det ligger till och inte bryr sig särskilt om vad motståndarna tycker.
Och det är ju egentligen så det skall vara, manlig ärlighet. Problemet är det att ärlighet hatas och bekämpas av majoriteten av alla människor, vilket har lett till den nuvarande dystopin vi lever i med allt vad miljöförstörelse heter och GMO-skräp osv.

Hur många röster tror du den här Göran ‘rasist javisst’ Reimers kommer ge SvP?

Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Nu är jag inte någon förintelseförnekare.
Det finns inget att förneka när det inte har förekommit en “Förintelse.”

Citat:
Men det är absurt att Kommunisternas brott mot tex Ukrainas befolkning eller Turkarnas folkmord på greker,armenier och kurder står i skymundan.
Det har aldrig förekommit något folkmord på kurder, tvärtom är kurder precis som judar (som kurderna är allierade med), en av de stora profitörerna av folkmord. Om något är absurt så är det ni språknationalister som tydligen värderar kurdiska folkmördare mer än en av de folkgrupper kurderna mördade (assyrier), pga något semitiskt språk. Tydligen är de genetiskt mer avlägsna muslimska kurderna mer värda än kristna assyrier, pga ett indo-europeiskt språk. Genetik och religion är underställda språk i din världsåskådning, så kom inte och snacka här om att du respekterar kristendom när du i själva verket är en språknationalist i första hand.

Citat:
Vissa liv är tydligen mer värda än andra så att säga.
Ja, särskilt bland språknationalister.

Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Ett tips om du vill bli en förintelseförnekare och ingå i vår sköna skara är att köpa och läsa boken En tom säck kan inte stå av Lars Adelskogh från arminius.se. Efter att ha plöjt igenom den så kommer du aldrig att se på förintelsen med samma ögon igen. Att tro fullt ut på förintelsen kommer efter det att vara omöjligt
Eller bara studera den absurda teologiska 6 miljoners siffran:

The Holocaust hoax: https://www.youtube.com/watch?v=WS1V_rq_s2U

Citat:
Ursprungligen postat av Ahrkantos
Fast det är väl det som är problemet. Att det finns på Twitter och att han själv skrivit det. Om inte annat är det lika dumt att vid det här laget inte gå ut och berätta att kontot blivit hackat eller vad det nu är som hänt om det inte hade varit han som skrev det.

Det finns inget heroiskt i själva dådet heller utan det är ju bara äckligt. Vilket skiljer det hela från exempelvis SD och järnrören eller när Jacobsson hade en träpåk för att skydda sina partikamrater från svenskfientliga extremister som försökte störa mötet.

Om han hade varit dömd för att ha klippt kuken av invandrad våldtäktsman så hade det troligtvis bara varit positiv PR eftersom det finns ett moraliskt övertag. Medan att twittra om att man klippt fingrarna av folk är väldigt negativ PR (vilket inte minst bevisats) eftersom det bara uppfattas som något sjukt och äckligt. Det är i klass med att twittra om att knulla barn. Skulle en sådan sak också försvaras bara för att det inte finns någon dom eller något åtal?

Det blir inte bättre av att man sedan tar honom i försvar på det där sättet. Det förvärrar ju endast allting. Om någon tar upp en sådan sak, som uppenbart verkar vara oförsvarbar. Då får man istället svara något i stil med: "Det låter allvarligt. Jag ska föreslå att saken utreds internt."

Det är ungefär som om tidningen hör av sig till ett företag som tillverkar flingor för att de hittat glassplitter i maten. Ja, då säger de att de ska utreda saken internt. Och på långt sikt är det enda folk kommer ihåg namnet på flingorna. Men om de istället bussade MrSkargard på reportern och den stackars kunden som fått glassplitter i maten, ja då skulle nog företaget snabbt bli så hatat att det gick i konkurs.

_
Fast tror du inte att klippa av kuken på en våldtäktsblatte också hade lett till negativ PR? Kanske inte bland nationalister men det är ju knappast ett normalt beteende bland politiker. Överhuvudtaget att gå och klippa av kroppsdelar på folk uppfattas som rätt psykotiskt och associeras med kriminella typer, även om det är ett as som förtjänade det.
Senast redigerad av EliasAlucard 2014-03-11 kl. 13:07.
Citera
2014-03-11, 15:34
Medlem
Deweys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inglorius-bastard
Betyder det då att de har hållits en massa stödmanifestationer för de drabbade "nazisterna" runt omkring i Sverige av anti-rasister? Om inte det ska se ut som att de är värsta sortens hycklare så måste de nu med detsamma gå ut och fördöma de som attackerade "nazisterna".

Expressen har SvP:s eget pressmeddelande som källa för sina påståenden. Och det kan man inte ens med bästa välvilja säga har någon form av opartiskhet.

Kort sagt, vi vet inte vad som har hänt. Händelseförloppet är inte klarlagt. Däremot så stödjer ju inte faktorer som att Showan blev misshandlad liggandes eller antifascisternas skador (hur de uppkommit) med ett sådant scenario som Expressen och SvP skriver. Ett annat faktum är ju att puben SvP:arna satt på ligger vid Davidshall och inte vid Möllan, promenaden mellan platserna är på 10-15 minuterna varför det är helt omöjligt att de blev överfallna när de steg ut från puben.

Researchgruppen har sammanställt vad som tycks vara ett mer plausibelt scenario baserat på vittnesuppgifter: http://storify.com/DanielWiklander/researchgruppens-genomg-ng-av-naziattacken

Naturligtvis kan man anklaga denna information för att vara tendentiös (precis som SvP:s pressmeddelande). Vad som ger tyngd åt dess påståenden är dock att man analyserar skadorna på de överfallna etc. En utsaga är ju bara så sann som dess förhållande till fakta och inte vem som ger den.

Och nej det kommer inte hållas några manifestationer för fascisternas räkning. De har inget stöd att hämta i övriga samhället i dagsläget.
Senast redigerad av Dewey 2014-03-11 kl. 15:40.
Citera
2014-03-11, 15:36
Medlem
Deweys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalisten80
Men din lilla fjolla läs vad som egentligen hände!

Sluta göra dig dummare än vad du är. Bara för att Expressen skriver något är det ju inte helt plötsligt sant (är det inte lite hycklande att ta historier för sanning därför att de stödjer ens egen sida för att i nästa sekund ondgöra sig över PK-media som alltid ljuger och bedrar?).
Citera
2014-03-11, 15:42
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dewey
Kort sagt, vi vet inte vad som har hänt.
Alla vet vad som hänt, även du, men eftersom du är mytoman och dum i huvudet så sitter du och snackar skit. Ett antal oberoende vittnen har redogjort att dom oskyldiga svenskarna attackerades och jagades av sinnessjuka svenskhatande babbar och trasdockor från våldsvänstern.
Citera
2014-03-11, 15:43
Medlem
Deweys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
det var från början uppenbart att medlemmarna ur svp hade agerat i självförsvar, och det är en vansinnig miljö där somliga måste bära kniv för att kunna freda sig. att polisens utredningar visar på en annan bild än den media ger är ju bara för rolig. ett mycket rådigt beslut att medelst kniv försvara sig. nu kan vi bara hoppas att de ur vänstern skadade avlider.

offtopic : en journalist från sr har blivit skjuten till döds i kabul idag. ofta blir jag på ganska deppigt humör av att läsa nyheter, men ovanstående, båda två det vill säga, gladde mig något oerhört!

Jag låter det vara osagt om det var självförsvar eller inte. Men då tycker du med andra ord att det var rätt av Joel att bära kniv i Kärrtorp och freda sig mot de attackerande nazisterna från SMR?
Citera
2014-03-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dewey
Expressen har SvP:s eget pressmeddelande som källa för sina påståenden. Och det kan man inte ens med bästa välvilja säga har någon form av opartiskhet.

Kort sagt, vi vet inte vad som har hänt. Händelseförloppet är inte klarlagt. Däremot så stödjer ju inte faktorer som att Showan blev misshandlad liggandes eller antifascisternas skador (hur de uppkommit) med ett sådant scenario som Expressen och SvP skriver. Ett annat faktum är ju att puben SvP:arna satt på ligger vid Davidshall och inte vid Möllan, promenaden mellan platserna är på 10-15 minuterna varför det är helt omöjligt att de blev överfallna när de steg ut från puben.

Researchgruppen har sammanställt vad som tycks vara ett mer plausibelt scenario baserat på vittnesuppgifter: http://storify.com/DanielWiklander/researchgruppens-genomg-ng-av-naziattacken

Naturligtvis kan man anklaga denna information för att vara tendentiös (precis som SvP:s pressmeddelande). Vad som ger tyngd åt dess påståenden är dock att man analyserar skadorna på de överfallna etc. En utsaga är ju bara så sann som dess förhållande till fakta och inte vem som ger den.

Och nej det kommer inte hållas några manifestationer för fascisternas räkning. De har inget stöd att hämta i övriga samhället i dagsläget.

Ditt cp flera vittnen har sagt det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in