Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-05, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Finns det någon anledning att förneka "förintelsen" i detta skede?

Närhelst förintelsen kommer upp brukar jag fråga något i stil med:
- hur många judar var det som dog nu igen?
- 6miljoner
- Hur många dog totalt?
- 50-70miljoner.
- Varav de flesta var vita.

6miljoner judar dog alltså och fick ett eget land.
Tiotals miljoner vita dog och förlorade ALLA sina länder.

Nu är jag inte någon förintelseförnekare. Men det är absurt att Kommunisternas brott mot tex Ukrainas befolkning eller Turkarnas folkmord på greker,armenier och kurder står i skymundan.

Eller Röda armens våldtäktsvåg eller de marockanska "truppernas" våldtäkter i Italien pratas det sällan om?
Vissa liv är tydligen mer värda än andra så att säga.
Citera
2014-03-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Nu är jag inte någon förintelseförnekare. Men det är absurt att Kommunisternas brott mot tex Ukrainas befolkning eller Turkarnas folkmord på greker,armenier och kurder står i skymundan.

Eller Röda armens våldtäktsvåg eller de marockanska "truppernas" våldtäkter i Italien pratas det sällan om?
Vissa liv är tydligen mer värda än andra så att säga.

Ett tips om du vill bli en förintelseförnekare och ingå i vår sköna skara är att köpa och läsa boken En tom säck kan inte stå av Lars Adelskogh från arminius.se. Efter att ha plöjt igenom den så kommer du aldrig att se på förintelsen med samma ögon igen. Att tro fullt ut på förintelsen kommer efter det att vara omöjligt
Citera
2014-03-06, 03:05
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrkantos
Fel.

Om vi ska kunna förändra något på riktigt så måste vi både vilja och tro att vi svenskar klarar av att göra detta på egen hand. Att vi tror på vår egen förmåga är en förutsättning för att vi ska kunna använda den.

Det utesluter dock inte samarbeten med andra nationalister eller diplomatiska förbindelser med andra folkgrupper. Men svenskarnas framtid ligger helt och hållet i svenskarnas händer. Ingen annan kan eller ens kommer hjälpa oss om vi är oförmögna att hjälpa oss själva.

Det finns överhuvudtaget inget svensk självständighet om vi inte klarar av att göra detta själva då ligger vårt öde fortfarande i andras händer.

Så jävla sorgligt att svenska nationalister ofta är de minst nationalistiska av alla svenskar.

Jo, men hur tror du att Sverige skulle klara sig som enda nationalistiska landet i Europa?

De europeiska folken måste hålla ihop och föra en gemensam kamp, annars går det inte. Eller hade du tänkt att vi ska isolera oss från omgivningen och helt klara oss på egen hand? Hur skulle det gå till?

Och om inte annat så borde du känslomässigt bry dig om dina vita bröder och systrar.
Senast redigerad av TheBurden 2014-03-06 kl. 03:41.
Citera
2014-03-06, 04:12
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrkantos
Har jag aldrig påstått.

Däremot skrev jag såhär:

"Om vi ska kunna förändra något på riktigt så måste vi både vilja och tro att vi svenskar klarar av att göra detta på egen hand. Att vi tror på vår egen förmåga är en förutsättning för att vi ska kunna använda den."

Fast det är väl bara ukrainska nationalister som får vara chauvinistiska. Svenska nationalister däremot får inte ens vara stolta?

Jo, visst är det så att vi måste se oss själva som den främsta räddningen. Har vi inte tron på oss själva så faller ju alltihop. Men det blir ju trots allt ändå knivigt värre om vi skulle bli ståendes helt ensamma.
Senast redigerad av TheBurden 2014-03-06 kl. 04:38.
Citera
2014-03-06, 04:40
Bannlyst
Denne ädle man ställer upp i valet, och är en av mina nya favoriter i SvP. Klarsynt och ärlig och härligt burdust folklig med en bakgrund som sjökapten om jag inte minns fel.
https://www.youtube.com/watch?v=kRJRJIfzfM8
https://www.facebook.com/pages/G%C3%B6ran-Reimers/508308229285739

- Folk brukar fråga mig "Men vad fan, Göran, med din inställning, du är ju rasist" Javisst svarar jag, då stirrar de på mig eller så går de, eller så lägger jag till att det är ett normalläge. Att vara rasist, det är ett normalläge, för en sund frisk människa.
Citera
2014-03-06, 04:42
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Denne ädle man ställer upp i valet, och är en av mina nya favoriter i SvP. Klarsynt och ärlig och härligt burdust folklig med en bakgrund som sjökapten om jag inte minns fel.

- Folk brukar fråga mig "Men vad fan, Göran, med din inställning, du är ju rasist" Javisst svarar jag, då stirrar de på mig eller så går de, eller så lägger jag till att det är ett normalläge. Att vara rasist, det är ett normalläge, för en sund frisk människa.

Han är riktigt skön. Vilken karl. En riktig viking med skägg.
Citera
2014-03-06, 04:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Han är riktigt skön. Vilken karl. En riktig viking med skägg.
Ja, Göran är vad jag skulle beskriva som en "folklig rasist" ur ett positivt perspektiv. Verkar vara en individ av dem gamla skolan, lite som Curt Linusson, som säger hur det ligger till och inte bryr sig särskilt om vad motståndarna tycker.
Citera
2014-03-06, 04:54
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ja, Göran är vad jag skulle beskriva som en "folklig rasist" ur ett positivt perspektiv. Verkar vara en individ av dem gamla skolan, lite som Curt Linusson, som säger hur det ligger till och inte bryr sig särskilt om vad motståndarna tycker.

Ja, han står då upp för vad han tycker utan att linda in det. Och det är precis sådana personer som behövs. Ser folk att andra vågar vara helt öppna med vad de tycker och att de inte är ensamma med sina åsikter så inger det hopp och självförtroende.
Citera
2014-03-06, 09:05
Medlem
bambulansens avatar
Befriande att se hur tanken representeras på ett sådant folkligt sätt! Sådär avslappnat ska det tas.
Fler såna!
Citera
2014-03-06, 11:11
Medlem
Citat:

Mycket bra! Det där är en karl i min smak. Fler såna behövs.

Nu får vi bara hoppas att den mestadels osynliga och diffusa ledningen inom SvP styr upp verksamheten, lägger band på knäppgökarna och hårdsatsar på att nå ut med sitt budskap och sin politik till svenskar i Sverige. Det är val till hösten.
Citera
2014-03-06, 13:17
Medlem
Citat:

Göran is known for not giving a single fuck
Citera
2014-03-06, 16:14
Medlem
Fråga till SvP: finns det en person i ert parti som har skrutit om att ha klippt av fingrar på folk? Om det finns det - är det i så fall lämpligt att ha sådana personer i partiet? Tacksam för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in