Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Denne ädle man ställer upp i valet, och är en av mina nya favoriter i SvP. Klarsynt och ärlig och härligt burdust folklig med en bakgrund som sjökapten om jag inte minns fel.
https://www.youtube.com/watch?v=kRJRJIfzfM8
https://www.facebook.com/pages/G%C3%B6ran-Reimers/508308229285739
- Folk brukar fråga mig "Men vad fan, Göran, med din inställning, du är ju rasist" Javisst svarar jag, då stirrar de på mig eller så går de, eller så lägger jag till att det är ett normalläge. Att vara rasist, det är ett normalläge, för en sund frisk människa.
Haha, honom minns jag, när hans YouTube klipp var färskt för ett antal år sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Ja, Göran är vad jag skulle beskriva som en "folklig rasist" ur ett positivt perspektiv. Verkar vara en individ av dem gamla skolan, lite som Curt Linusson, som säger hur det ligger till och inte bryr sig särskilt om vad motståndarna tycker.
Och det är ju egentligen så det skall vara, manlig ärlighet. Problemet är det att ärlighet hatas och bekämpas av majoriteten av alla människor, vilket har lett till den nuvarande dystopin vi lever i med allt vad miljöförstörelse heter och GMO-skräp osv.
Hur många röster tror du den här Göran ‘rasist javisst’ Reimers kommer ge SvP?
Citat:
Ursprungligen postat av
Operaio
Nu är jag inte någon förintelseförnekare.
Det finns inget att förneka när det inte har förekommit en “Förintelse.”
Citat:
Ursprungligen postat av
Operaio
Men det är absurt att Kommunisternas brott mot tex Ukrainas befolkning eller Turkarnas folkmord på greker,armenier och kurder står i skymundan.
Det har aldrig förekommit något folkmord på kurder, tvärtom är kurder precis som judar (
som kurderna är allierade med), en av de stora profitörerna av folkmord. Om något är absurt så är det ni språknationalister som tydligen värderar kurdiska folkmördare mer än en av de folkgrupper kurderna mördade (assyrier), pga något semitiskt språk. Tydligen är de genetiskt mer avlägsna muslimska kurderna mer värda än kristna assyrier, pga ett indo-europeiskt språk. Genetik och religion är underställda språk i din världsåskådning, så kom inte och snacka här om att du respekterar kristendom när du i själva verket är en språknationalist i första hand.
Citat:
Ursprungligen postat av
Operaio
Vissa liv är tydligen mer värda än andra så att säga.
Ja, särskilt bland språknationalister.
Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Ett tips om du vill bli en förintelseförnekare och ingå i vår sköna skara är att köpa och läsa boken En tom säck kan inte stå av Lars Adelskogh från arminius.se. Efter att ha plöjt igenom den så kommer du aldrig att se på förintelsen med samma ögon igen. Att tro fullt ut på förintelsen kommer efter det att vara omöjligt

Eller bara studera den absurda teologiska 6 miljoners siffran:
The Holocaust hoax:
https://www.youtube.com/watch?v=WS1V_rq_s2U
Citat:
Ursprungligen postat av
Ahrkantos
Fast det är väl det som är problemet. Att det finns på Twitter och att han själv skrivit det. Om inte annat är det lika dumt att vid det här laget inte gå ut och berätta att kontot blivit hackat eller vad det nu är som hänt om det inte hade varit han som skrev det.
Det finns inget heroiskt i själva dådet heller utan det är ju bara äckligt. Vilket skiljer det hela från exempelvis SD och järnrören eller när Jacobsson hade en träpåk för att skydda sina partikamrater från svenskfientliga extremister som försökte störa mötet.
Om han hade varit dömd för att ha klippt kuken av invandrad våldtäktsman så hade det troligtvis bara varit positiv PR eftersom det finns ett moraliskt övertag. Medan att twittra om att man klippt fingrarna av folk är väldigt negativ PR (vilket inte minst bevisats) eftersom det bara uppfattas som något sjukt och äckligt. Det är i klass med att twittra om att knulla barn. Skulle en sådan sak också försvaras bara för att det inte finns någon dom eller något åtal?
Det blir inte bättre av att man sedan tar honom i försvar på det där sättet. Det förvärrar ju endast allting. Om någon tar upp en sådan sak, som uppenbart verkar vara oförsvarbar. Då får man istället svara något i stil med: "Det låter allvarligt. Jag ska föreslå att saken utreds internt."
Det är ungefär som om tidningen hör av sig till ett företag som tillverkar flingor för att de hittat glassplitter i maten. Ja, då säger de att de ska utreda saken internt. Och på långt sikt är det enda folk kommer ihåg namnet på flingorna. Men om de istället bussade MrSkargard på reportern och den stackars kunden som fått glassplitter i maten, ja då skulle nog företaget snabbt bli så hatat att det gick i konkurs.
_
Fast tror du inte att klippa av kuken på en våldtäktsblatte också hade lett till negativ PR? Kanske inte bland nationalister men det är ju knappast ett normalt beteende bland politiker. Överhuvudtaget att gå och klippa av kroppsdelar på folk uppfattas som rätt psykotiskt och associeras med kriminella typer, även om det är ett as som förtjänade det.