Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-10, 22:23
  #14809
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Hur gick det för dom inblandade nationalisterna??

Helt sjukt med all hets i gammel-media om detta, undrar hur många "svenssons" som inte klarar att se igenom lögnerna??

Bra jobbat av dom som försvarade sig ursinnigt, hoppas att det leder till att extremisterna tänker sig för nästa gång som dom funderar på att hoppa på en svensk!

Blir lite chockad över hetsen också faktiskt. Den är då där judiskt fräck och skamlös, långt under nivån som "anstår en sann german".

Mycket fint agerat av nationalisterna såklart, all heder åt dem.
Citera
2014-03-10, 23:26
  #14810
Avstängd
Straybullets avatar
Sedan jag organiserade mig i Svenskarnas parti har jag nog aldrig sett en lika uppenbar och synkroniserad hets mot partiet från massmedialt, kulturellt och politiskt håll. Det är inte den vanliga "deras politik är hemsk, fel och hatisk så vi måste stoppa dem"-hetsen, utan en betydligt mer blodtörstig hets från bland annat Aftonbladet och övriga, där man tar de inblandade vänsterextremisternas lögner som sanning och ignorerar både nationalisternas, polisens och oberoende vittnens iakttagelser och förklaringar under kvällen.

Det är ganska uppenbart vad syftet är. Nu har den militante "antifascisten" och HBTQ/feminism-vurmaren Showan Shattak blivit allvarligt skadad och ytterligare en vänsterextremist har fått lungan punkterad - att det orsakades av nationalister i självförsvar är ointressant, nu kräver makten hämnd och blodsoffer. Öga för öga, tand för tand - och gärna betydligt mer än så.

Målet är att hetsa fram "hämndaktioner" mot medlemmar i Svenskarnas parti, gärna så blodiga och våldsamma som möjligt. Det är helt uppenbart att det ligger till på det här sättet och att man resonerar i stil med "Nazisterna tog en av oss - nu ska vi ta en av dem (minst).

Äckligt.
Citera
2014-03-11, 01:23
  #14811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Jag håller inte med för det lär knappast locka några röster. Det bästa sättet är att avprogrammera den hjärntvättade medelsvensken och få dom att inse att dom lever i ett matrix.
"Snälla slå mig inte, ät det här magiska pillret istället så att du blir avprogrammerad!"


Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Sedan jag organiserade mig i Svenskarnas parti har jag nog aldrig sett en lika uppenbar och synkroniserad hets mot partiet från massmedialt, kulturellt och politiskt håll. Det är inte den vanliga "deras politik är hemsk, fel och hatisk så vi måste stoppa dem"-hetsen, utan en betydligt mer blodtörstig hets från bland annat Aftonbladet och övriga, där man tar de inblandade vänsterextremisternas lögner som sanning och ignorerar både nationalisternas, polisens och oberoende vittnens iakttagelser och förklaringar under kvällen.

Det är ganska uppenbart vad syftet är. Nu har den militante "antifascisten" och HBTQ/feminism-vurmaren Showan Shattak blivit allvarligt skadad och ytterligare en vänsterextremist har fått lungan punkterad - att det orsakades av nationalister i självförsvar är ointressant, nu kräver makten hämnd och blodsoffer. Öga för öga, tand för tand - och gärna betydligt mer än så.

Målet är att hetsa fram "hämndaktioner" mot medlemmar i Svenskarnas parti, gärna så blodiga och våldsamma som möjligt. Det är helt uppenbart att det ligger till på det här sättet och att man resonerar i stil med "Nazisterna tog en av oss - nu ska vi ta en av dem (minst).

Äckligt.
Mm. Som tur är har i alla fall Nordfront inte skrivit en sån här artikel efter Malmö:


Hur som helst, ett bra citat i sammanhanget:

”Media idag är en arme, med noggrant organiserade vapen, journalisterna dess officerare, och läsarna dess soldater. Men, som i varje arme, lyder soldaten blint, och krigsmålen och planerna ändras utan hans vetskap. Läsaren vet inte och är inte menad att veta syftet för vilket han används och rollen som han har att spela. Det finns ingen mer förskräcklig karikatyr av tankefrihet. Förut var ingen tillåten att tänka fritt; nu är det tillåtet, men ingen är kapabel att göra det längre. Nu vill folk tänka bara det de förväntas tänka, och detta anser de vara frihet.”

-- Oswald Spengler, Västerlandets undergång

Folk är till och med så korkade att de tror att någon "nazist" med självrespekt skulle spraya ROSA hakkors:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18512894.ab
Citera
2014-03-11, 01:30
  #14812
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
"Snälla slå mig inte, ät det här magiska pillret istället så att du blir avprogrammerad!"



Mm. Som tur är har i alla fall Nordfront inte skrivit en sån här artikel efter Malmö:

Det är självklart för tidigt att uttala sig än, men min uppfattning är att händelserna på Möllan har väldigt väldigt få likheter med vad som hände i Kärrtorp. Jag ser ingenting som tyder på det överhuvudtaget. Mer än att nationalister och vänsteridioter var inblandade i båda fallen.

Citat:
Hur som helst, ett bra citat i sammanhanget:

”Media idag är en arme, med noggrant organiserade vapen, journalisterna dess officerare, och läsarna dess soldater. Men, som i varje arme, lyder soldaten blint, och krigsmålen och planerna ändras utan hans vetskap. Läsaren vet inte och är inte menad att veta syftet för vilket han används och rollen som han har att spela. Det finns ingen mer förskräcklig karikatyr av tankefrihet. Förut var ingen tillåten att tänka fritt; nu är det tillåtet, men ingen är kapabel att göra det längre. Nu vill folk tänka bara det de förväntas tänka, och detta anser de vara frihet.”

-- Oswald Spengler, Västerlandets undergång
Ja, det var vettigt.
Citat:
Folk är till och med så korkade att de tror att någon "nazist" med självrespekt skulle spraya ROSA hakkors:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18512894.ab
Blir ju lite gladare med grälla färger
Citera
2014-03-11, 02:36
  #14813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är självklart för tidigt att uttala sig än, men min uppfattning är att händelserna på Möllan har väldigt väldigt få likheter med vad som hände i Kärrtorp. Jag ser ingenting som tyder på det överhuvudtaget. Mer än att nationalister och vänsteridioter var inblandade i båda fallen.
Knivhuggande. Vänsterextremister och nationella. Demonstrationer. Massiv mediahets. Gripna nationalister. Oklart vad som hänt. Det finns ju såklart skillnader också, men likheterna är rätt så stora ändå tycker jag.
Citera
2014-03-11, 02:41
  #14814
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Blir ju lite gladare med grälla färger
Jättefin färg att ha i dotterns flickrum. Pojkar ska såklart ha blått.

Intressant fråga egentligen, brukar nationalister klä sina barn i könsstereotypa färger när man lämnar av på dagis och skola? Det måste ju irritera dagisfeminister och skolfröknar (inklusive "manliga" fröknar) nåt så in i helvete.
Citera
2014-03-11, 02:43
  #14815
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Knivhuggande. Vänsterextremister och nationella. Demonstrationer. Massiv mediahets. Gripna nationalister. Oklart vad som hänt. Det finns ju såklart skillnader också, men likheterna är rätt så stora ändå tycker jag.
Det finns likheter men också helt avgörande skillnader, som med all sannolikhet kommer att bevisas tids nog.

Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Jättefin färg att ha i dotterns flickrum. Pojkar ska såklart ha blått.

Intressant fråga egentligen, brukar nationalister klä sina barn i könsstereotypa färger när man lämnar av på dagis och skola? Det måste ju irritera dagisfeminister och skolfröknar (inklusive "manliga" fröknar) nåt så in i helvete.
Ja, det är ganska brukligt. Söta små klänningar på flickor, och tydliga "pojkkläder" på pojkarna. Vi gör själva så med våra barn, och än har ingen sagt något till oss i alla fall.
Citera
2014-03-11, 06:49
  #14816
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
SvP kommer aldrig komma någon vidare vart i politiken. Folk kommer aldrig att rösta på ett parti där folk springer runt och knivhugger folk. Det kvittar om de ljuger om att det var självförsvar men sanningen är att SvP med sådana här händelser kommer fortsätta att se ut mer som en kriminell nassesekt än ett seriöst parti. Blir roligt med valet och se hur alla från SvP kommer lipa när de får långt ifrån alla de röster de förväntat sig.
Citera
2014-03-11, 07:03
  #14817
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
SvP kommer aldrig komma någon vidare vart i politiken. Folk kommer aldrig att rösta på ett parti där folk springer runt och knivhugger folk. Det kvittar om de ljuger om att det var självförsvar men sanningen är att SvP med sådana här händelser kommer fortsätta att se ut mer som en kriminell nassesekt än ett seriöst parti. Blir roligt med valet och se hur alla från SvP kommer lipa när de får långt ifrån alla de röster de förväntat sig.
Det är alltid roligt när svagsinta fåntrattar som själva befinner sig på den yttersta vänsterkanten och agerar nyttiga idioter till makten ska komma och tala om hur "vanligt folk" resonerar och uttala sig om partipolitik. Ni har ju för fan varit med och tagit SD till riksdagen - även om ni är för dumma för att fatta det.

I övrigt har du nog rätt i att diverse sossar och syltryggade liberaler fortfarande går på Aftonbladets lögner, samtidigt har vi ju dock våra egna mediekanaler som intresserade söker sig till och är därför inte lika beroende av vad Aftonhoran, Expressen och liknande skriver som tidigare. Vi har fått väldigt bra spridning på våra artiklar om det inträffade, såväl på partihemsidan som på Realisten, och det lär nog fortsätta så. Ert informationsmonopol finns inte längre, de som vill veta hur saker egentligen ligger till - de besöker oss. Och det handlar numer om flera tiotusentals människor varje dag.
Citera
2014-03-11, 07:10
  #14818
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
SvP kommer aldrig komma någon vidare vart i politiken. Folk kommer aldrig att rösta på ett parti där folk springer runt och knivhugger folk. Det kvittar om de ljuger om att det var självförsvar men sanningen är att SvP med sådana här händelser kommer fortsätta att se ut mer som en kriminell nassesekt än ett seriöst parti. Blir roligt med valet och se hur alla från SvP kommer lipa när de får långt ifrån alla de röster de förväntat sig.
Folk röstar uppenbarligen på vänsterpartiet och AFA kan knappast anses agera i skälvförsvar, i princip alla vettiga människor ser der som en skälvklarhet att man har rätt att försvara sig.
Citera
2014-03-11, 07:55
  #14819
Medlem
SvP hade rätt!

http://www.expressen.se/kvallsposten...de-knivbraket/

SvP 2014
Citera
2014-03-11, 08:24
  #14820
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tmez2005
SvP hade rätt!

http://www.expressen.se/kvallsposten...de-knivbraket/

SvP 2014

Vore det inte hemskt roligt om SvP anordnade 1 Maj demonstrationen i Malmö med rubriken "Mot politiskt våld"?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback