2014-03-08, 20:24
Medlem
Ta hur mycket droger ni vill där, ingen bryr sig.

Säljer ni inte har ni inget att oroa er för. Det luktar weed ÖVERALLT, troligt att de jagar ner varenda en till exempel.
Citera
2014-03-09, 21:32
Bannlyst
http://www.tradera.com/tomorrowland-full-madness-pass-easy-tent-for-2-personer-auktion_340222_202018752

15K för två biljetter, många verkar vara ganska pantade lol. För 15K kunde de fått 2 GJ pass istället

Helt okej att tjäna 10K iaf för säljaren
Citera
2014-03-09, 22:26
Medlem
chipstitss avatar
Är det värt att köpa boozebags?
Citera
2014-03-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipstits
Är det värt att köpa boozebags?

Bara om du vill ha det som minne.
Du tjänar inga pengar på det.
Citera
2014-03-10, 01:12
Medlem
gollys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Bara om du vill ha det som minne.
Du tjänar inga pengar på det.
Man förlorar heller inget på det.
Citera
2014-03-10, 14:13
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Läste lite i officiella appen om deras "Zero tolerance drug policy". Antar att detta har varit genomgående för alla år? Alltså inget man behöver vara speciellt orolig för att det ska vara hårdare i år.

Det har stått så i alla år jag har varit in på sidan iaf så det är inget nytt.. det säljs kors å tvärs där inne . Så länge du sköter dig och inte är alldeles för fucked och stör andra så är det till 99% lugnt skulle jag påstå. Hörde bara om några som blivit tagna när dom var på väg in på området men varje gång jag gick igenom stod poliserna mot staketet och solade typ.. men dom får väl nått ryck ibland bara för att föra lite statistik så det ser ut som att dom har gjort någonting annat än solat på papperet.

Rätta mig om jag har fel eller om det bara va myteri men tycker mig minnas att någon skrev att bara 18st blev gripna för narkotika förra året?
Citera
2014-03-10, 18:28
Medlem
Vurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Det har stått så i alla år jag har varit in på sidan iaf så det är inget nytt.. det säljs kors å tvärs där inne . Så länge du sköter dig och inte är alldeles för fucked och stör andra så är det till 99% lugnt skulle jag påstå. Hörde bara om några som blivit tagna när dom var på väg in på området men varje gång jag gick igenom stod poliserna mot staketet och solade typ.. men dom får väl nått ryck ibland bara för att föra lite statistik så det ser ut som att dom har gjort någonting annat än solat på papperet.

Rätta mig om jag har fel eller om det bara va myteri men tycker mig minnas att någon skrev att bara 18st blev gripna för narkotika förra året?

Precis efter att vi kom in på camping området så stoppade dom och kollade igenom typ allas väskor, men stängsel etc är väldigt låga =D så alla klättrar över eller kastar stuff över, dock jävligt härlig stämning, kändes som att festivalen mest är weed o bira, fanns dock massvis med MDMA om man ville ha det också
Citera
2014-03-10, 18:42
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurre
Precis efter att vi kom in på camping området så stoppade dom och kollade igenom typ allas väskor, men stängsel etc är väldigt låga =D så alla klättrar över eller kastar stuff över, dock jävligt härlig stämning, kändes som att festivalen mest är weed o bira, fanns dock massvis med MDMA om man ville ha det också

När jag gick in kollade dom allas väskor men det är ju bara efter typ glasflaskor å sånt.. dom tog typ ut nästan allt ur väskan och la in det igen.. dom kollade inte särskilt noga. jag hade lite stuffs i sovsäcken å där kolla dom inte jag tycker de va mest mdma/e och alkohol.. kände typ weedlukt 2ggr
Citera
2014-03-10, 19:42
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
När jag gick in kollade dom allas väskor men det är ju bara efter typ glasflaskor å sånt.. dom tog typ ut nästan allt ur väskan och la in det igen.. dom kollade inte särskilt noga. jag hade lite stuffs i sovsäcken å där kolla dom inte jag tycker de va mest mdma/e och alkohol.. kände typ weedlukt 2ggr

Va? Seriöst? Bodde du på dreamville? Luktade ju weed över heeeeela campingen nattetid
Citera
2014-03-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Va? Seriöst? Bodde du på dreamville? Luktade ju weed över heeeeela campingen nattetid

Precis som det ska göra på en lugn festival camping nattetid
Citera
2014-03-11, 00:18
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup

aaa de va bara där jag kände lukten också :P
kan ju ha varit fler ggr men kmr bara ihåg 2 ggr..
Området där jag bodde gick vakterna hela tiden runt å luktade. Bodde brevid några som rullade egna cigg å när ena vakten såg de så trodde han de va en joint så ha va snabbt dit å började lukta på ciggen :P
Citera
2014-03-11, 00:19
Medlem
Är det värt att ta Ectasy där för första gången? Eller kan jag bli så fuckad att jag ska skippa det? Annars funderar jag på röka en holk, men man vet ju aldrig vad det är man köper där? Kan ju lätt bli lurad?

Sen aina brydde sig inte sa ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in