2014-04-02, 18:12
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Dom framstår enligt mig som två gormiga douchebags som inte har något att göra bakom DJ-båset öht.

Håller med. Kolla gärna deras spelning från Tomorrowland 2013 och spelningen i Antwerpen. De är identiska, ännu mer pinsamt är när de ska snacka. Exakt samma snack, ord för ord när LM tar av sig tröjan t.ex.
Citera
2014-04-02, 20:46
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Avundas er som får se Above & Beyond på andra helgen...

https://www.youtube.com/watch?v=MVMc-9ZrTwk
Citera
2014-04-04, 13:11
Medlem
Tjenare!

Har några frågor angående resa samt kommunikation... Jag och en polare ska flyga till Bryssel den 23 Juli, softa ta nån pilsner och ta in på hotell, den 24 juli på morgonen beger vi oss mot Dreamville, här kommer mina frågor:

- Hur tar vi oss från Bryssel till Boom?
(Har tidigare år försökt få biljetter och har då kollat lite resalternativ men minns inte riktigt, tror det går något tåg?)

- Hur lång tid tar det att ta sig dit samt vad kostar det? (2 vuxna i tjugoårsåldern)

- Samt, resan hem på måndagen, är det någon som vet vilken tid det är bra att ta flyg? Sent på kvällen? Tänker mest innan man vaknar, packar ihop, tar sig till bryssel osv, så det är väl säkrast att boka flyget hem från Bryssel så sent som möjligt.

Tar tacksamt emot svar från någon med erfarenhet som har varit där tidigare år.

edit: Glömde fråga om brass-stolar också, finns det att köpa på området?
Senast redigerad av bTqM 2014-04-04 kl. 13:26.
Citera
2014-04-04, 16:29
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bTqM
Tjenare!

Har några frågor angående resa samt kommunikation... Jag och en polare ska flyga till Bryssel den 23 Juli, softa ta nån pilsner och ta in på hotell, den 24 juli på morgonen beger vi oss mot Dreamville, här kommer mina frågor:

1 - Hur tar vi oss från Bryssel till Boom?
(Har tidigare år försökt få biljetter och har då kollat lite resalternativ men minns inte riktigt, tror det går något tåg?)

2 - Hur lång tid tar det att ta sig dit samt vad kostar det? (2 vuxna i tjugoårsåldern)

3 - Samt, resan hem på måndagen, är det någon som vet vilken tid det är bra att ta flyg? Sent på kvällen? Tänker mest innan man vaknar, packar ihop, tar sig till bryssel osv, så det är väl säkrast att boka flyget hem från Bryssel så sent som möjligt.

Tar tacksamt emot svar från någon med erfarenhet som har varit där tidigare år.

edit: 4 Glömde fråga om brass-stolar också, finns det att köpa på området?

1. Ni åker tåg från Bryssel airport direkt till boom. När vi var där fick vi lite olika anvisningar men det var lätt att hitta rätt tåg och sen bara följa strömmen.

2. Det tog mer än 30 minuter men mindre än en timme. Det kostade mellan 100 och 200 per person.

3. Ni borde redan ha bokat flyg! Kolla så att det ens finns flyg kvar. Men ja, senare på kvällen är att föredra. Dock inte de senaste avgångarna för det är rätt drygt att sitta på flygplatsen halva dagen. Dreamville stängs vid 12 eller 14 har jag för mig så ett flyg runt 17-19 skulle funka bra så slipper man stressa allt för mycket även om det blir lite dötid på flygplatsen.

4. Brassestolar finns att köpa inne på området, dessa tar slut ganska fort dock.
Citera
2014-04-05, 14:05
Medlem
Hallå!

Tänkte höra om det finns intresse att delta i en roadtrip ner till tomorrowland w2, med ett första stopp i ams nån dag eller två och sen vidare ner till boom.
Vi är två i bilen nu och det är väl lämpligt med 2 till så det inte blir så trångt.
Vi åker från sundsvallstrakten, så vars ni bor spelar inte så stor roll bara det är söder om det alternativt att ni kan ta er dit.
Innan ni gör er besvär och skickar pm, fråga er själv lite kontrollfrågor:
* har jag råd att lägga till soppa?
* har jag liberal syn?
* kan jag uppträda som folk?

Hem åker vi väl på måndag, och det kommer suga som fan. Kanske man stannar till i ams då med för att lätta upp stämningen lite
Citera
2014-04-06, 09:18
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
1. Ni åker tåg från Bryssel airport direkt till boom. När vi var där fick vi lite olika anvisningar men det var lätt att hitta rätt tåg och sen bara följa strömmen.

2. Det tog mer än 30 minuter men mindre än en timme. Det kostade mellan 100 och 200 per person.

Nu skrev de dock att de skulle in till Bryssel först.
Men ja, det är fortfarande tåg som gäller. Tåget går dock inte direkt till Boom, man åker först till Antwerpen eller Mechelen. Kostnaden är mindre än 10euro. Resan tar mer än 1 timme och det brukar vara packat på tåget, så kröka inte för hårt dagen innan.

Angående brassestolar så var allting slut redan på torsdagen, men förra året så hade de betydligt större lager, fans stolar kvar på lördagen vet jag.
Senast redigerad av JGG 2014-04-06 kl. 09:20.
Citera
2014-04-07, 20:37
Medlem
Idag skickade äntligen Festivalbussen ut lite info om resan!
Snart så är biljetten personlig för oss som har tagit festivalbussen/andra arrangörer-vägen!
Citera
2014-04-09, 09:47
Medlem
Hur många är det från FB som reser med GJ och bor på hotell? Själv kommer man iallafall bo på Thon Eu i Bryssel
Citera
2014-04-09, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakobitch
Hur många är det från FB som reser med GJ och bor på hotell? Själv kommer man iallafall bo på Thon Eu i Bryssel
Blir lite restid för dig varje dag med andra ord.
Citera
2014-04-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Blir lite restid för dig varje dag med andra ord.
Är väl drygt 3-4 mil så är väl inte så farligt ändå. Dessutom behöver man inte vara inne på området 24/7, skönt att kunna vakna upp i rent hotellrum och ta en dusch!
Citera
2014-04-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakobitch
Är väl drygt 3-4 mil så är väl inte så farligt ändå. Dessutom behöver man inte vara inne på området 24/7, skönt att kunna vakna upp i rent hotellrum och ta en dusch!

Syftet med festival är att man ska vakna upp i en hög med skit, se ut som skit och lukta skit.
Hotell är för pus**s!
Citera
2014-04-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Syftet med festival är att man ska vakna upp i en hög med skit, se ut som skit och lukta skit.
Hotell är för pus**s!
Haha! Då finns det väl 100 andra festivaler som man hellre drar till om man är ute efter det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in