2014-07-28, 00:08
Medlem
colabulles avatar
Såg en trådstartare om första gången han testade MDMA och att det just var på TL.

Hur mkt droger är det på TL? ser man det om man letar efter det och om man inte letar/bryr sig så ser man heller inget?
Citera
2014-07-28, 00:25
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Såg en trådstartare om första gången han testade MDMA och att det just var på TL.

Hur mkt droger är det på TL? ser man det om man letar efter det och om man inte letar/bryr sig så ser man heller inget?

Första året såg jag ingenting, lite röka på campingen. Detta år flödade det. Blev erbjuden att köpa säkert 5-10 ggr och såg otroligt många som körde. Kunde gå förbi folk på campingen som satt öppet och drog en lina, tyckte inte det var speciellt konstigt då heller men nu i efterhand känns det rätt skevt.

Och nej, det är inte ett drogharem där alla pundar på och sitter och snortar koks men i år hade jag fått anstränga mig mer för att inte se några droger eller folk som använder.
Citera
2014-07-28, 00:56
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Första året såg jag ingenting, lite röka på campingen. Detta år flödade det. Blev erbjuden att köpa säkert 5-10 ggr och såg otroligt många som körde. Kunde gå förbi folk på campingen som satt öppet och drog en lina, tyckte inte det var speciellt konstigt då heller men nu i efterhand känns det rätt skevt.

Och nej, det är inte ett drogharem där alla pundar på och sitter och snortar koks men i år hade jag fått anstränga mig mer för att inte se några droger eller folk som använder.

Ok. Hur länge var du där i år?
Citera
2014-07-28, 10:32
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Ok. Hur länge var du där i år?

Alla dagar, bodde på dreamville.
Citera
2014-07-28, 21:58
Medlem
Måste bara få sagt att 75% av er som skrivit i denna tråd begriper inte ett skit av det ni skrivit.
Ni måste ha varit på någon annan festival.
Till er andra 25% tackar jag hjärtligt för alla tips och dyl.

Sjukt fet festival iaf. Tack och hej!!!
Citera
2014-07-29, 01:48
Medlem
Insaaaaane! Bästa jag gjort någonsin, kan dö lycklig nu!
Citera
2014-07-29, 03:20
Medlem
Helt jävla underbart var det, blir till att kriga biljetter till nästa år med.
Citera
2014-07-29, 17:56
Medlem
kantoos avatar
Bästa helgen i mitt liv!
Citera
2014-07-29, 18:00
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Måste bara få sagt att 75% av er som skrivit i denna tråd begriper inte ett skit av det ni skrivit.
Ni måste ha varit på någon annan festival.
Till er andra 25% tackar jag hjärtligt för alla tips och dyl.

Sjukt fet festival iaf. Tack och hej!!!

Sen blir det naturligt att på så stora festivaler som TL får folk olika känslor och intryck.
Citera
2014-07-29, 20:15
Medlem
Cameltotems avatar
Kul hur man har ändrats med tiden!

Första året var det endast mainstage, var lite på andra scener och tyckte väl det var häftigt men inte resten av grabbarna och jag gillade väl det inte tillräckligt för stå själv.

Tredje året så såg jag endast steve angello. Hängde väldigt mycket på andra scener, b2b, bakermat, carl cox, skanzi.

Carl cox var helt otrolig, tube & berger var skitnice! Bäst sättet att avsluta söndagen med chill deep house!!

Sen låg den nära Dave clarke så man kunde glida in dit och växla!

Så jävla mycket skönare att "dansa" till techno/deep house. Inga riktiga drops och man orkar längre haha.

Grymt jävla kul i år alla fall!

EDIT
Vad var det med alla att köra "zombienation av kernkraft"? Diggar låten men den är ju flera år på nacken! Menar inte att det är fel bara vart fan kom den ifrån helt plötsligt?

EDIT 2
Blev så avundsjuk att jag skaka på huvudet

Såg ett svenskt par, såg ut att vara i 18/20 års åldern. Extremt snygg liten blond tjej som hängde på Dave clark scenen och såg dom även på bakermat. Fan hitta en sån snygg tjej som diggar techno och deep house. Det är något att hålla i!!!

Grattis grabben haha!
Senast redigerad av Cameltotem 2014-07-29 kl. 20:25.
Citera
2014-07-29, 21:36
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Runt 40000.

Källa? För just nu ser det ut som du bara göra en vild gissning något vi alla kan ...
Citera
2014-07-30, 11:28
Medlem
Panickels avatar
De nämnde 40 000 i livestreamen.

Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Källa? För just nu ser det ut som du bara göra en vild gissning något vi alla kan ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in