2014-03-08, 17:36
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Tack! Kan ElGiganten läsa det rayjoh postade

Du skriver...
Citat:
Du vet mycket väl att till och med din källa(?) NIST förklarat att INGEN bärande balk nådde en temperatur över 300 grader, några få vart över 200 grader

Från ayjoh´s länk...

and only on the east side of the building did the steel floor beams exceed 600 degrees C

Du fattar inte va?
Citera
2014-03-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
and only on the east side of the building did the steel floor beams exceed 600 degrees C

Du fattar inte va?

Snälla, kan inte du förklara vad "steel floor beams" är
Citera
2014-03-08, 17:52
Medlem
Citat:
Nej!

Du har lovat att visa oss värmekameror som visa att inga höga temperaturer fanns i 1 WTC, 2 WTC och 7 WTC.

Jag väntar......

Lovat har jag inte, det är du som fått för dig det. Jag kommer inte ihåg i vilken film av alla de filmer jag sett där man hade något som mätte värmen. Möjligen dyker det upp i någon film igen som man tittar på. Då skall jag skicka.

Vet att du snällt kommer vänta på det
Citera
2014-03-08, 18:18
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Lovat har jag inte, det är du som fått för dig det. Jag kommer inte ihåg i vilken film av alla de filmer jag sett där man hade något som mätte värmen. Möjligen dyker det upp i någon film igen som man tittar på. Då skall jag skicka.

Du har skrivit...
Citat:
Enligt värmekameror mot WTC så har det endast varit några få balkar som varit över 200 grader.

Jag skrev...
Citat:
Åååå sensationellt.
Visa mig dessa bilder från värmekameror som svar dessa temperaturer du nu påstår.

Du skrev...
Citat:
Enligt värmekameror mot WTC så har det endast varit några få balkar som varit Det står bl.a. i NIST rapporten och jag såg hur det mätt i en film. Har bara lite svårt att få tid och leta upp stället nu.

Du skrev...
Citat:
Haft ont om tid idag, skall se om jag kan skicka lite länkar imorn
Skrivet 2014-01-08, 22:35

Så du ljuger igen.
Citera
2014-03-08, 18:42
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Bättre att titta på film tagen precis innan de beslutade att spränga (om du inte tror på dina egna ögon för det är lätta att se).

Film tagen inifrån building 7
http://www.youtube.com/watch?v=uLqGRv7CQlc
Vilka är "de" som beslutade att spränga? Menar du att brandmännen är inblandade i denna konspiration?
Citera
2014-03-08, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Vilka är "de" som beslutade att spränga? Menar du att brandmännen är inblandade i denna konspiration?
Brandmän lyder order, sök högre så hittar du personer där det kan finnas kopplingar. Exakt vilka är svårt och veta om man inte är inne i smeten
Citera
2014-03-08, 18:53
Medlem
Citat:
Du har skrivit...

Jag skrev...

Du skrev...

Du skrev...

Skrivet 2014-01-08, 22:35

Så du ljuger igen.
Här en en som använt värmekamera - http://www.youtube.com/watch?v=vTIFmcE8ZjY
Citera
2014-03-08, 18:57
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Brandmän lyder order, sök högre så hittar du personer där det kan finnas kopplingar. Exakt vilka är svårt och veta om man inte är inne i smeten
Tack för att du svarade på min fråga. Du menar alltså att brandmännen är inblandade i konspirationen. Håller alla brandmän tyst om detta än idag, dvs. om konspirationen som tog livet av hundratals av deras kollegor och vänner? Intressant teori, det måste jag säga.
Citera
2014-03-08, 19:05
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Här en en som använt värmekamera - http://www.youtube.com/watch?v=vTIFmcE8ZjY

Äntligen...

Då så, tycker du det är en bra fingervisning om vilka temperaturer som förekom den 9/11?
Citera
2014-03-08, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Tack för att du svarade på min fråga. Du menar alltså att brandmännen är inblandade i konspirationen. Håller alla brandmän tyst om detta än idag, dvs. om konspirationen som tog livet av hundratals av deras kollegor och vänner? Intressant teori, det måste jag säga.
Jag skrev just att brandmännen INTE var inblandade eftersom de lyder order, vill du hitta inblandade personer så sök högre
Citera
2014-03-08, 19:17
Medlem
Citat:
Äntligen...

Då så, tycker du det är en bra fingervisning om vilka temperaturer som förekom den 9/11?
Jag vet inte men vad man kan säga är att ingen har påvisat att bärande balkar haft en temperatur på över 300 grader vilket indikerar att det inte finns någon bärande del som någon gång tappat i styrka. De som på något sätt hävdar att byggnaden förlorat i styrka på grund av värme eller annat har inget bevis för det. Den enda försvagningen som finns är den som orsakades av planen när de kraschade in, men eftersom byggnaderna stod efter planens krasch så har det inte varit en tillräcklig försvagning för att byggnaderna skall rasa
Citera
2014-03-08, 19:27
Bannlyst
Citat:

Nej ingen symmetrisk kollaps, så fort delar från husen inte ramla ner inom ramen för usels area så har vi en symmetrisk kollaps.

Bara fortsätt kolla tills det sjunker in:
http://www.youtube.com/watch?v=Mamvq7LWqRU

Citat:
Nej, ingen påstår att husen har rasat pga. "lite eld", det är en lögn som ni foliehattar hittat på. Jag vet inte riktigt vem ni verkligen skall övertala med dessa lögner?

Så vad tog ner WTC 7 då om det inte var eld? Dina kompisar från trollskogen kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in