Citat:
Ursprungligen postat av
LillaSanta
hej!
Jag är tjej och har lite frågor till er som använder badoo. Har varit där i 10 dagar nu. Första dagen ramlade det in folk som ville träffa mig och meddelanden. Detta höll på i 10 dagar och min popularitet var på "väldigt hög". Idag sjönk den till låg bara på ett par timmar plus att mycket färre är inne på min profil, färre meddelande etc. , vad beror detta på?
Jag har även fått ca 18 matchningar. Men det är bara några st som har skrivit till mig av dom. Förväntar killarna sig att det är jag som ska börja skriva till dom efter en matchning eller var dom eg inte så intresserade? (Oftast har jag sagt "kanske" och dom "ja", men ibland har båda sagt "kanske", eller båda "ja")
Har även märkt att killarna mest brukar vilja chatta, för att sedan be om fler bilder, helst gärna först gå över till mobilen och sedan tjata om bilder. Verkar inte som om de vill träffas utan bara sexchatta eller nåt? Jag är en sån som vill träffas ganska omgående, får inte ut något av att chatta, slöseri med tid.
Jag representerar ingen med mitt svar.
Men för det första, när du är nyregistrerad så hittar badoo på massa för att man ska känna sig speciell.
Som att X och Y gärna vill chatta osv., det är bara nå skit för nya användare.
För det andra så är jag en av dem som egentligen bara chatta, inte träffas. Mest för att VÄLDIGT många verkar vara jävligt knepig typer som jag aldrig skulle vilja ha med att göra i verkligheten.
Vanlig, trevlig chatt då, ingen sexchatt... Haft tjejer som provat sexchatta med mig, men det blir väldigt konstigt, tror inte de flesta riktigt vet vad de ger sig in på.