2014-12-11, 13:27
Medlem
Dessa sajter är helt urspårade. Fattade först inte varför jag inte fick några likes eller någon uppmärksamhet över huvud taget. Likade en tjej jag tyckte verkade trevlig, men ingen respons. Sen såg jag statistik som visade att hon fått 13 863 likes. Ok, det är alltså 13 862 andra också som gillar henne, kanske inte så underligt ändå att hon inte bryr sig..
Citera
2014-12-11, 13:33
Medlem
Fått massa napp på Badoo faktiskt

Ser rätt bra ut enligt alla tjejer jag stött på har inget problem på den biten.
Bara att använda @gmail och få gratis SuperPowers spamma random mail kontakter och bjud in dom

Sedan försök bygga upp så mycket "trust" som möjligt dvs kontantkortsnummer och kanske verifiera något mer typ, in med lite fina bilder och skriv något kul det viktiga är dock att du inleder ett samtal med något bra

Kolla på tjejernas "gillar" saker och försök bilda en snabb överblick i vad du kan skriva som får dom att tro att du faktiskt är intresserad utav det som dom är intresserad av på sin sida sedan har ni fått igång en konversation och då är det bara att köra på?

Är INTE 40 men vart en 40 årig kvinna med 3 barn som skrev till mig hon såg rätt bra ut faktiskt och skickade bilder och ringde mig fytusan vad jobbigt det blev tillslut sedan träffade jag flickvän och det blev seriöst så då behöver jag ju inte den sidan om man säger så men gör det ovan så får ni napp
Citera
2014-12-11, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paddingtonbear
Fått massa napp på Badoo faktiskt

Ser rätt bra ut enligt alla tjejer jag stött på har inget problem på den biten.
Bara att använda @gmail och få gratis SuperPowers spamma random mail kontakter och bjud in dom

Sedan försök bygga upp så mycket "trust" som möjligt dvs kontantkortsnummer och kanske verifiera något mer typ, in med lite fina bilder och skriv något kul det viktiga är dock att du inleder ett samtal med något bra

Kolla på tjejernas "gillar" saker och försök bilda en snabb överblick i vad du kan skriva som får dom att tro att du faktiskt är intresserad utav det som dom är intresserad av på sin sida sedan har ni fått igång en konversation och då är det bara att köra på?

Är INTE 40 men vart en 40 årig kvinna med 3 barn som skrev till mig hon såg rätt bra ut faktiskt och skickade bilder och ringde mig fytusan vad jobbigt det blev tillslut sedan träffade jag flickvän och det blev seriöst så då behöver jag ju inte den sidan om man säger så men gör det ovan så får ni napp

Är helt oinsatt, kan du förklara närmare hur man får gratis superpowers?
Citera
2014-12-12, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ipar
Är helt oinsatt, kan du förklara närmare hur man får gratis superpowers?

Du letar upp mail dumpar på google, gör en gmail och bifogar 30 stycken mailaddresser och verifierar
Citera
2014-12-12, 09:25
Medlem
adolf512s avatar
Har någon hittat en vettig tjej på badoo? verkar som om de flesta bara är intresserade av att festa, tatuera sig, resa och titta på dåliga tv-program. Jag hoppas för guds skull att det är bottenkrapet som registerar sig på badoo för annars så tapptappar jag helt hoppet kring sverige.
Citera
2014-12-12, 20:09
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Har någon hittat en vettig tjej på badoo? verkar som om de flesta bara är intresserade av att festa, tatuera sig, resa och titta på dåliga tv-program. Jag hoppas för guds skull att det är bottenkrapet som registerar sig på badoo för annars så tapptappar jag helt hoppet kring sverige.

Nä... Jag reggade mig för ett par veckor sedan och blev hembjuden på vin utav ett fruntimmer. Kanon, tänkte jag! Visst att hon inte var någon puma men man kan ju alltid blunda tänkte jag. Hur som helst jag kom hem till henne och hon måste säga att hon hade gjort ett duktigt jobb med att maskera sin vikt på bilderna för det hade tagit mindre tid att klättra över henne än att gå runt henne.

Men men, gratis fylla tänkte jag i alla fall för hon hade ett par flarror vin ståendes. Det enda hon pratade om var "Jag vill ha en riktigt pojkvän och ingen kk, för det har jag redan och nu vill jag ha en riktig pojkvän för jag har redan en kk så nu vill jag ha en riktig pojkvän och ingen kk eftersom jag redan har en.". Det var så otroligt tjatigt så jag grejade inte att lyssna. Resultatet blev varken fylla eller knulla.

För övrigt så känns det som att det är en otrolig mängd uppenbara fakekonton. Bilder på östeuropeiska eller afrikanska kvinnor som inte har någon som helst info om sig själva.
Citera
2014-12-12, 21:25
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythefox
Jag har testat Badoo seriöst (Med bilder och allt) i ca 10 dagar. Intressant måste jag säga.
98 % av besöken var minst 4 år äldre än mig. Nu har jag inget emot lite äldre kvinnor
Men det jag reagerar på är när man läser deras profil, så söker tjejerna oftast mycket yngre killar. Max två år äldre, men gärna 15 - 20 år yngre. Och dom söker seriöst förhållande.
Jag har själv fegat ur från dejter från damer som är 10- 12 år äldre.

Jag var med i HP i somras . Lite annat där, tror jag. Mer psykfall.

Min erfarenhet var att HP var bra mkt bättre och lättare att få kontakt med, känns som väldigt mkt på Badoo är fejk. Dock pallade jag inte HP mer än ett par månader då dom flesta tjejerna verkar använda dom där sajterna istället för att gå till psykologen. Det är bra tydligt att det är sökande människor i dubbel bemärkelse man hade att göra med. Eller så hade jag bara otur/valde att dejta fel tjejer...
Citera
2014-12-14, 14:23
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Nä... Jag reggade mig för ett par veckor sedan och blev hembjuden på vin utav ett fruntimmer. Kanon, tänkte jag! Visst att hon inte var någon puma men man kan ju alltid blunda tänkte jag. Hur som helst jag kom hem till henne och hon måste säga att hon hade gjort ett duktigt jobb med att maskera sin vikt på bilderna för det hade tagit mindre tid att klättra över henne än att gå runt henne.

Men men, gratis fylla tänkte jag i alla fall för hon hade ett par flarror vin ståendes. Det enda hon pratade om var "Jag vill ha en riktigt pojkvän och ingen kk, för det har jag redan och nu vill jag ha en riktig pojkvän för jag har redan en kk så nu vill jag ha en riktig pojkvän och ingen kk eftersom jag redan har en.". Det var så otroligt tjatigt så jag grejade inte att lyssna. Resultatet blev varken fylla eller knulla.

För övrigt så känns det som att det är en otrolig mängd uppenbara fakekonton. Bilder på östeuropeiska eller afrikanska kvinnor som inte har någon som helst info om sig själva.
HaHa, tack för den historien! har blivit avstängd nu pga att jag skickade Hitlerdokumentärer till en massa tjejer får se hur länge jag överlever på HP. Kanske registrerar mig på nytt efter att ha skapat ett trollkonto på facebook!
Citera
2014-12-14, 15:25
Medlem
Cellars avatar
Okcupid har nu en kritisk massa av svenska användare. Mycket, mycket bättre sida.
Citera
2014-12-17, 05:59
Medlem
Jag får upp lite då och då att jag har "bumped into" tjejer. Vad exakt innebär det? Jag antar att det inte är samma somben matchning i encounters, eller?
Citera
2014-12-17, 06:01
Medlem
bithaxs avatar
Inget att hämta här.
Citera
2014-12-17, 06:09
Medlem
Fizzbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Jag får upp lite då och då att jag har "bumped into" tjejer. Vad exakt innebär det? Jag antar att det inte är samma somben matchning i encounters, eller?

Det är att du och en tjej/person du gillar har varit på samma plats (gps). Inget att bry sig om, då det handlar om folk du gillat men som inte gillat tillbaka.

Visst finns det folk, får minst en matchning per dag, men de gånger de väl kommer någon inom en 10 mils radie så svarar de oftast inte eller är inget att ha utseendemässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in