2014-03-04, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YardBull
När påstod jag det? Jag frågade om det fanns ett obduktionsprotokoll, men det finns det inte.
Och nu menar jag inte att Tyskarna skulle gjort något sådant protokoll.
Gasningen är ju sån viktig del i ditt tänk, så visa ett obduktionsprotokoll från en gasad jude.

Vad det gäller andra folkmord så har du andra forum.
Är du helt frånvarande?

Snyggt jobbat. Redigerar om ditt inlägg.
2014-03-04, 10:43
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Men då efterfrågar du ju något du inte tror existerar?
Jag trodde i min enfald att du frågade efter något som finns, inte efter något som inte finns.

/VV

Svårt att förstå retoriska frågor?

Jag ska bjuda på en länk som jag postat tidigare så kanske de troende kan lära sig något:

"When American and British forces overran western and central Germany in the spring of 1945, they were followed by troops charged with discovering and securing any evidence of German war crimes.

Among them was Dr. Charles Larson, one of America's leading forensic pathologists, who was assigned to the US Army's Judge Advocate General's Department. As part of a US War Crimes Investigation Team, Dr. Larson performed autopsies at Dachau and some twenty other German camps, examining on some days more than 100 corpses. After his grim work at Dachau, he was questioned for three days by US Army prosecutors. [1]

Dr. Larson's findings? In an 1980 newspaper interview he said: "What we've heard is that six million Jews were exterminated. Part of that is a hoax." [2] And what part was the hoax? Dr. Larson, who told his biographer that to his knowledge he "was the only forensic pathologist on duty in the entire European Theater" of Allied military operations, [3] confirmed that "never was a case of poison gas uncovered."

Typhus, Not Poison Gas"

http://www.polskawalczaca.com/viewto...3b6c38d434303e

Så bland de tiotusentals liken i lägren kunde man inte hitta en enda gasad jude, även om det var precis det man förmodligen letade efter för att snärja tyskarna för krigsbrott.
2014-03-04, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Svårt att förstå retoriska frågor?

Jag ska bjuda på en länk som jag postat tidigare så kanske de troende kan lära sig något:

"When American and British forces overran western and central Germany in the spring of 1945, they were followed by troops charged with discovering and securing any evidence of German war crimes.

Among them was Dr. Charles Larson, one of America's leading forensic pathologists, who was assigned to the US Army's Judge Advocate General's Department. As part of a US War Crimes Investigation Team, Dr. Larson performed autopsies at Dachau and some twenty other German camps, examining on some days more than 100 corpses. After his grim work at Dachau, he was questioned for three days by US Army prosecutors. [1]

Dr. Larson's findings? In an 1980 newspaper interview he said: "What we've heard is that six million Jews were exterminated. Part of that is a hoax." [2] And what part was the hoax? Dr. Larson, who told his biographer that to his knowledge he "was the only forensic pathologist on duty in the entire European Theater" of Allied military operations, [3] confirmed that "never was a case of poison gas uncovered."

Typhus, Not Poison Gas"

http://www.polskawalczaca.com/viewto...3b6c38d434303e

Så bland de tiotusentals liken i lägren kunde man inte hitta en enda gasad jude, även om det var precis det man förmodligen letade efter för att snärja tyskarna för krigsbrott.

Ja det där var verkligen en pålitlig källa. Hela världen vet nu i och med din länk att hela Holocaust var en stor bluff, haha.. Du! Gå ut i media med det där. Ställ dig på ett torg och berätta vad du precis kan lära hela världen om att det aldrig hände, Holocaust. Berätta sen för mig när du har gjort det. Som jag längtar.!
2014-03-04, 13:31
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Dr. Larson performed autopsies at Dachau and some twenty other German camps, examining on some days more than 100 corpses. .... confirmed that "never was a case of poison gas uncovered."

Läs vad som står i ditt eget citat. Det står examining on some days more than 100 corpses, inte "Performed autopsies on some days more than 100 corpses". Han undersökte, alltså tittade närmare på hundra lik. Är du så otroligt dum så att du tror att en patolog kan hinna genomföra 100 obduktioner på en enda dag? *LOL* Och nej, han obducerade definitivt inte tiotusentals lik.

Av de kroppar som undersöktes hittade han inga spår av gasen, det stämmer. Men däremot skottskador, misshandel och en hel del annat. Tyskarna i Dachau anklagades heller inte för gasningar. Ingen dömdes för gasningar, utan för systematiska mord, systematisk misshandel och mycket svåra missförhållanden.

Varför inte läsa källorna och inte de lösryckta citaten från obegåvade författare?
Här är en av rapporterna från Dr. Larson själv:

Citat:
"Subject: Investigation of Attrocities at Kauffring Camp #4 near Hulach,
Germany. (Hulach is near Landsberg).

"On May 1, 1945 I inspected 286 bodies lying in the compound of the above
camp. The examination as to the cause of death was of necessity quite
superficial and hurried.
The cause of death could be roughly divided into
three catagories:

"1. 86 bodies were so severely burned that the burns themselves were
undoubtably the cause of death. Sworn statements of witnesses indicate
that these individuals were locked in the barracks at the compound and
that these buildings were deliberately set on fire with the attempt to
destroy all these bodies by the Germans shortly before the American troops
liberated this camp.

"2. 11 bodies were shot either in the head, chest or abdomen or in
different combinations of the above wounds
sufficient to be the cause of
death.

"3. 189 bodies showed no gross external cause of death. All of these
bodies, as well as those in the foregoing two classifications, were
extremely emanciated; many of them had large decubitus sores, and all were
lice-infested.
According to witnesses, typhus was present in this camp and
some could have died of this disease. However, according to other reliable
testimony, these individuals were murdered by hypodermic injection of an
unknown poison a matter of hours before the Americans liberated the camp.
The German doctor for the camp- a 'Dr. Blanke' -was seen to have used a
large srynge with a needle and to have injected this unknown poison into
these individuals.
The result of the injection was death in from five to
20 minutes. Death was precedeeded by generalized convulsions. In a search
of the camp and of 'Dr, Blanke's' home and office, no clue was found as to
the type of poison used. From some autopsies performed, the brain and
portions of the liver, the spleen, the heart and one kidney were retained
for transmission to the First Medical Laboratory in Paris for
toxicological exanimation to determine the type of administered. (Author's
Note: Major Larson later recieved reports from FML in Paris that the
organs he had sent in for toxicological examination on three autopsied
cases were _negative_ for all poisons.) In one autopsied case the
individual had pulmonary tuberculosis which was bilateral and rather far
advanced. There was no gross cavitation, and about
75 percent of the lung tissue contained air and was not completely
replaced by the tuberculosis except for some recent bronchogenic
dissemination. No focal tuberculosis was found in other organs of the
body. This autopsy was performed under field conditions with no water
available.

"The testimony suggested that some of those poisoned recieved injections
over the heart. No needle wounds were observed on the heart in the cases
autopsied.

"Dr. Blake committed suicide a few minutes before the Americans arrived in
town and, according to testimony, his death was due to poisoning
self-administered, supposedly the same type used on the prisoners in the
compound. He aslo murdered his wife by the same means before taking his
own life.

"Thirty-one additional bodies were found in the woods lying on the ground
in a somewhat scattered position a few hundred yards from the compound.
Superficial examination of these bodies showed that 17 of them had died as
a result of gunshot wounds; mostly multiple and probably from machine gun

fire as whole extremities were amputated on some. Fourteen of these bodies
showed no visable external cause of death and were also supposed to have
been poisoned. Numerous photogrphs were taken to corrborate this report.

"SIGNED: Major C.P. Larson, M.C.
Pathologist (50th General Hospital)
D.S. with War Crimes Team 6823.

Källa: Crime Doctor, sid 57-58
Senast redigerad av MasterBait 2014-03-04 kl. 13:41.
2014-03-04, 18:14
Bannlyst
Bloggaren på Winston Smith Ministry of Truth har hittat en intressant artikel från 1945 om "förintelsen". I den påstår en Gilbert Mantout att 1,2 miljoner fångar i Auschwitz avrättades dagligen och totalt utrotades hela 26 miljoner(!), i endast Auschwitz.

Inte nog med det. 20- eller 25 miljoner dog i Belzec och Treblinka. Då är vi alltså ända uppe i 51 miljoner. Och då räknar man bara dessa tre lägren av alla som fanns.

Vidare står det att man bl.a. använde fett från liken för att göra tvål.

Mantout är så övertygad om att hans berättelse stämmer att man inte ens kan tvivla på den:
"These are facts about which there is no longer any possibility of doubt."

http://winstonsmithministryoftruth.blogspot.se/2014/03/12m-killed-at-auschwitz-in-just-one-day.html?zx=132c5b2af749a2d4

Läs gärna mitt tidigare inlägg om fifflande dödssiffror:
(FB) Varför tror du på förintelsen?
Senast redigerad av kruppstahl 2014-03-04 kl. 18:57. Anledning: källa
2014-03-04, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kruppstahl
Bloggaren på Winston Smith Ministry of Truth har hittat en intressant artikel från 1945 om "förintelsen". I den påstår en Gilbert Mantout att 1,2 miljoner fångar i Auschwitz avrättades dagligen och totalt utrotades hela 26 miljoner(!), i endast Auschwitz.

Inte nog med det. 20- eller 25 miljoner dog i Belzec och Treblinka. Då är vi alltså ända uppe i 51 miljoner. Och då räknar man bara dessa tre lägren av alla som fanns.

Mantout är så övertygad om att hans berättelse stämmer att man inte ens kan tvivla på den:

Hur kom han fram till det? Och just nu?
2014-03-04, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hur kom han fram till det? Och just nu?
Man kan väl inte hålla koll på alla artiklar som skrivits. Särskilt inte dom äldre.

Jag uppdaterade gamla inlägget då jag glömde länka till artikeln.
Senast redigerad av kruppstahl 2014-03-04 kl. 18:58.
2014-03-04, 19:44
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Varför skulle tyskar obducera lik för ett påstått industriellt massmord som de själva skulle ha begått? Du är ju helt pantad.

Det är inte jag som frågade efter om "obduktionsprotokoll" på gasad jude. Vilket du har rätt, varför skulle tyskarna göra det?? precis som jag skrev något inlägg innan. Sedan har du fortfarande inga bevis emot den offentliga storyn om industriell massmord. Så där har du fel...
2014-03-04, 19:47
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Läs vad som står i ditt eget citat. Det står examining on some days more than 100 corpses, inte "Performed autopsies on some days more than 100 corpses".

Det står faktiskt "Dr. Larson performed autopsies at Dachau and some twenty other German camps".

Tydligen saknar du helt läsförståelse. Du kanske borde se över din medicinering.
2014-03-04, 19:48
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YardBull
Hade hoppats att du skulle kunnat tänka utan för banan, än att det var Tyskar som skulle obducerat något som dom själva påståtts ha begått. Men icke.
Vilka skulle det annars vara?? De allierade?? Hur ska man kunna för obduktionsprotokoll på döda som är både kremerade blivit till aska och försvunna?? Hoppas du inte nämner "likhögen" de fann. För de har kunnat varit döda ett tag. Så tro knappast de finner spår av HCN då lool...
2014-03-04, 19:51
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruppstahl

http://winstonsmithministryoftruth.blogspot.se/2014/03/12m-killed-at-auschwitz-in-just-one-day.html?zx=132c5b2af749a2d4

Intressant artikel. En sak som förnekar förtiger eller inte vet om är att förintelsen och gasningarna var kända innan kriget var över genom fångar som lyckats fly. Man hade planer på att bomba järnvägen men varför det inte blev av verkar ingen veta. Det finns artiklar och vittnesmål från tiden innan krigsslutet som är mycket detaljerade och stämmer väl överens med fynden som gjordes. Om nu gasningarna och massmorden är fejkade, hur lyckades man hinna med att göra om lägren? Eftersom ritningar, vittnesmål, platser stämmer överens med varandra från tiden innan Auscwitz intogs tills dess att det intogs och därefter så måste ju hela denna judiska scam påbörjats och Auschwitz måste ha gjorts om långt innan, ett par år innan tyskarna besegrades. Hur är detta möjligt? Alternativet är som jag ser det är att judarna lyckats skapa ett maskhål och besökt ett parallellt universum eller rest tillbaka i tiden och mixtrat med Auscwitz. Eller så kan det ju faktiskt vara så att det här är bara ett av hundratals logiska hål i förnekarnas förvirrade fantasier.
2014-03-04, 19:53
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Det är inte jag som frågade efter om "obduktionsprotokoll" på gasad jude. Vilket du har rätt, varför skulle tyskarna göra det?? precis som jag skrev något inlägg innan. Sedan har du fortfarande inga bevis emot den offentliga storyn om industriell massmord. Så där har du fel...

Det är fortfarande du som har att bevisa industriellt massmord, inte jag. Vore jag dig skulle leta upp ett obduktionsprotokoll på en gasad jude, utan det finns inga forensiska bevis som styrker industriellt massmord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in