Citat:
Ursprungligen postat av
CarolynHax
Jag gillade planlösningen men köket såg lite "spejsat" ut, gav som sagt känslan av operationssal eller kommandobryggan på ett rymdskepp även om det var träinslag, gardiner och högst ordinära möbler. Men just möblerna i köket var ju allt annat än vad man brukar ha i ett kök, i en matsal visst, men en stoppad tygsoffa ā la vardagsrum var ganska kul i ett kök faktiskt ist för den traditionella kökssoffan, men verkligen inget för småbarnsfamiljen.
Tala om goda förvarningsmöjligheter i det köket, jag antar det är luckor ovanför alla skåp och inte bara en fasad?! Vitvarorna i rostfritt var också många...är det kanske något vanligt skafferi som döljer sig bakom någon av de rostfria ytorna? Vinkylarna var ju inte små de heller.
Edit. Två separata ingångar med olika adresser var ju lite annorlunda. Att det var två lägenheter som slagits ihop syntes ju, men två adresser vet jag inte om jag lagt märke till förut på andra objekt. Undra om de får brev i bägge adresser/dörrar, men har de postlåda så spelar det ju mindre roll.
Edit nr2. Helt nyligt rustad står det, det är nog spekulationsrustat och stylat. Jag gissar att ingen bott där så som det nu ser ut.