Citat:
Ursprungligen postat av
dimitritabal
tog en diazepam analog (diclazepam 1 och half tablett/1.5mg) som jag brukade käka efter tjack för att landa på, jag tror verkligen inte att 1.5mg är en stor dos!!
Okej, det var ju inte en monsterdos direkt!
Jag får väl bara ta och acceptera att inte alla uppskattar det
Fan vad tiden springer iväg, jag har inte rört mig från sängen där jag sitter med datorn sedan jag tog bomben vid 10 imorse. Tror jag skrev ett inlägg redan innan 12 att jag satt oskönt och skulle flytta datorn till skrivbordet, inte fan har jag gjort det ännu.
Var riktigt djävla stel i hela kroppen då jag precis ställde mig upp och sträckte lite på mig
Tänkte till och med innan jag tog bomben att jag inte ska sitta på flashback och skriva en massa onödiga inlägg..... nu har jag gjort det i 8 timmar.....
Fattar ej varför jag alltid gör så här, sjukt koncentrerad och totalt insnöad på det jag gör, känns som att alla andra vill snacka och göra saker efter man dragit tjack. Även om jag är med andra så fastnar jag ändå med mobilen/lånad dator och lyssnar knappt vad som sägs
Kan det vara för att jag har ADD ? Eller det kanske bara är så att alla gillar olika saker under ruset!
EDIT: Fick ett par stilnoct, tror ni att dom kan lindra AT'n eller hjälpa att somna efter jag landar?