2013-11-07, 13:17
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Det är förståeligt men du klarar det nog bra ändå. Jag tror på dig!
För övrigt; Blir du inte muntorr av 3-mmc?

Jo tyvärr blev jag ju det. Hade köpt 1g för att testa ifall jag kunde ha det som substitut men det var nog till och med värre än av tjack. Tror alla stimulanter är off limits för mig.
Citera
2013-11-07, 13:21
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Jo tyvärr blev jag ju det. Hade köpt 1g för att testa ifall jag kunde ha det som substitut men det var nog till och med värre än av tjack. Tror alla stimulanter är off limits för mig.
Ah, jag tänkte väl det. Läste ju att du körde 3-mmc så vill mest avråda dig från CS-droger så att du inte gör det värre för dig.

Ta nu hand om dig!
Citera
2013-11-07, 13:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Vad är det som är så dumt med muntorrhet?
Citera
2013-11-07, 14:11
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vad är det som är så dumt med muntorrhet?

Ingen saliv som tar död på bakterier i munnen = en jäkla massa problem i mitt fall. Börjar undra om jag har kört sönder körtlarna i munnen pga mitt stora intag det senaste året och drabbas mer än andra pga det. Problemen uppstod helt plötsligt nämligen efter att ha IV:at nånstans mellan 100-150g utan problem, så det är väl inte så långsökt att nåt inte pallade mer.
Citera
2013-11-07, 14:15
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ingen saliv som tar död på bakterier i munnen = en jäkla massa problem i mitt fall. Börjar undra om jag har kört sönder körtlarna i munnen pga mitt stora intag det senaste året och drabbas mer än andra pga det. Problemen uppstod helt plötsligt nämligen efter att ha IV:at nånstans mellan 100-150g utan problem, så det är väl inte så långsökt att nåt inte pallade mer.

Blev själv ganska torr i munnen under min tid som tjackare, slutade för kanske 10 år sen. Tandkvaliten är inte den bästa idag, men tänder är kinda overrated.
Citera
2013-11-07, 14:36
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Blev själv ganska torr i munnen under min tid som tjackare, slutade för kanske 10 år sen. Tandkvaliten är inte den bästa idag, men tänder är kinda overrated.

Ja fast tandlös i tidig 20års ålder känns väl lite sådär
Citera
2013-11-07, 15:09
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Fungerar det bra att komma ner med cannabis så att man kan somna efter ruset? Kommer nog prova tjack inom en snar framtid så skulle vara bra att veta om cannabis räcker eller om man måste fixa någon benso. Kommer nämligen köra på natten och vill gärna kunna sova när morgonen närmar sig.
Citera
2013-11-07, 15:10
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Fungerar det bra att komma ner med cannabis så att man kan somna efter ruset? Kommer nog prova tjack inom en snar framtid så skulle vara bra att veta om cannabis räcker eller om man måste fixa någon benso. Kommer nämligen köra på natten och vill gärna kunna sova när morgonen närmar sig.

Cannabis räcker inte.
Citera
2013-11-07, 15:12
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Cannabis räcker inte.
Okej, tack! Får införskaffa någon benso då.
Citera
2013-11-07, 15:21
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Nja, du kommer nog inte kunna sova utan benso. Men mycket beror på hur mycket du tar och när du tar sista dosen, samt hur pass bra tjack du kommit över.
Citera
2013-11-07, 15:24
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Mjo, känns som att jag helt enkelt får inse den bittra sanningen att jag aldrig kan ta tjack igen. Så jäkla trist då inga andra droger faller mig i smaken förutom att blanda heroin, benzo och alkohol men det är ju livsfarligt. Ska hålla utkik i tråden iallafall och hoppas på att nåt mirakel sker
Det bästa vore väl att prata med en tandläkare, du kanske har någon infektion i munnen eller konstiga saltbalanser i samband med speedet?
Citera
2013-11-07, 15:28
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Nja, du kommer nog inte kunna sova utan benso. Men mycket beror på hur mycket du tar och när du tar sista dosen, samt hur pass bra tjack du kommit över.
Tack.

Jag har tänkt köpa Swelease tjack på Sheep. Vet inte hur pass bra kvalité det är, men bättre än gatutjack antar jag.

Planen är att jag bara ska ta en dos runt 23-24, men jag antar att återdoseringbehovet är stort med tjack som med många andra stimulanter, så kanske blir svårt att hålla sig till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in