2014-03-01, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mika123
Vilken fin överraskning att man hittade Grassroot Arctic Saison på Passagen... Med tanke på att den inte finns på hemsidan.

Sånt som gör att man ogillar systembolaget.

Själv köpte jag 6 Backwood Bastard. Var väl bara 800 i webbsaldo tror jag, sjukt lite iaf.
Citera
2014-03-01, 12:16
Medlem
Quorthons avatar
Har inte fått någon bekräftelse än och med min tur lär jag inte få någon heller.
Citera
2014-03-01, 12:24
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
inväntar din rapport på krieken sen!

Den kommer! Men du köpte väl några själv?
Citera
2014-03-01, 12:24
Medlem
LuaLuas avatar
Reflekterade inte ens över att jag inte fått nån bekräftelse, men blev lite nojig när jag kom in här och läste. Men den dök upp för en liten stund sen. Några backwoods, några hornbeer viking chili stout och lite annat smått och gott blev det. Sen åkte jag raskt vidare till bolaget för att plocka lite nyheter från ordinarie sortiment. Ölkontot är nog redan överbelastat för den här månaden
Citera
2014-03-01, 13:24
Medlem
Petterrors avatar
Fick min bekräftelse för ett tag sedan.

2 st Cuvée des Jacobins
1 st Backwoods Bastard
1 st Hornbeer viking chili stout
1 st Amager double black mash
1 st 3 Fonteinen Oude geuze
1 st 3 Fonteinen Oude kriek

Åkte dessutom till systemet och plockade på mig 2 st Mikkeller American dream, 2 st Citra pale ale, 1 st Slottkällan saison och 1 st Omnipollo Nebuchadnezzar.
Citera
2014-03-01, 13:26
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Den kommer! Men du köpte väl några själv?
jag har redan ett par 75or i källaren så jag köpte bara en av varje.
denna storlek är ju inte optimal, man vill ju gärna ha större flaskor, speciellt när man ska lagra och så blir ju oftast literpriset bättre. nu köpte jag bara för att stilla begäret tillfälligt.
Citera
2014-03-01, 13:31
Medlem
Quorthons avatar
Nu kom min bekräftelse. Skönt. Hann dock inte på 3F, men kanske kan bli en resa till belgien framöver. Beställde 3st Bracia också men den tog ju inte slut direkt.
Citera
2014-03-01, 15:05
Medlem
Hajafintens avatar
Kommer droppa förbi systemet på Måndag, försov mig grovt.
Citera
2014-03-01, 15:07
Medlem
Har det skrivits något om Mohawk American Barley Wine här? Jag dricker den nu och det är ett mycket gott öl. Verkligen överaskad!
Citera
2014-03-01, 16:49
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
jag har redan ett par 75or i källaren så jag köpte bara en av varje.
denna storlek är ju inte optimal, man vill ju gärna ha större flaskor, speciellt när man ska lagra och så blir ju oftast literpriset bättre. nu köpte jag bara för att stilla begäret tillfälligt.

Ah. De här flaskorna kommer väl utvecklas en del va? Självklart inte som dem stora flaskorna, men något i alla fall?
Citera
2014-03-01, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ah. De här flaskorna kommer väl utvecklas en del va? Självklart inte som dem stora flaskorna, men något i alla fall?

Absolut värt att lagra småflaskor också.
Citera
2014-03-01, 18:37
Medlem
Tropeds avatar
Var precis inne och beställde hem lite gott!

Rochefort 10
Jämtlands Porter
Sigtuna Midvinterblot
Sinebrychoff (efter tips tidigare i tråden)
Corsendonk Christmas Ale

Några kommentarer om ovanstående? Letar framförallt prisvärd öl då jag nu för tiden studerar och inte har möjlighet att slänga pengar till höger och vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in