Citat:
Ursprungligen postat av
RedX
BA Yeti låter väldigt intressant. Någon som provat?
nu är jag kanske inte bästa personen att fråga då jag ogillar de flesta BA på marknaden och tycker de mer förstör ölen än förbättrar.
fast det händer att vissa levererar riktiga fullträffar ändå. men det är sällan
nåväl, även fast jag är partisk så kan jag ge ett nyanserat svar.
jag tycker inte yetin är speciellt bättre i BA - inte heller i någon av dess andra varianter som kaffe, choklad etc etc utan originalet är helt klart bäst.
därför anser jag att det slöseri med stålar att betala mer för en öl som är sämre än originalet.
samma gäller för ten fidy, originalet är så mycket bättre än den snordyra BA:n som finns att köpa nu.