2014-03-01, 11:27
Medlem
Mr.Nutts avatar
Efter att nästan ha gett upp på grund av beställningssidans eviga laddande lyckades jag lägga vantarna på en Cuvée des Jacobins, en Viking Chili Stout, en New Belgium Abbey, en New Belgium Trippel och en Mohawk Double Barrel Aged Blizzard. Men vem köpte alla Backwood Bastard? De var helt slut men det fanns fortfarande kvar av fontänölen
Citera
2014-03-01, 11:30
Medlem
Punklivs avatar
Klart som fan att man försover sig... JÄVLA SKIT! 3 Fonteinen Oude Kriek finns det ju några kvar, klipper väl till på några såna... Sen struntar jag i resten och beställer lite svenskt i stället. Tror jag.
Citera
2014-03-01, 11:32
Medlem
zepofans avatar
K*ken, då var man sen, igen...... Gjorde min beställning kl 10.36 och då var båda Iron Fist och Backwoods slut.

För övrigt så tycker jag att "småpartisläppen" har börjat bli mer och mer extrema, det är väldigt mycket svindyra öl i mycket små volymer. Inte fel med det, men jag saknar bredden. Det finns massor av spännande öl att prova som håller en anständigare prisnivå och som kanske kan locka fler att köpa kvalitetsöl. För något/några år sedan så fanns "tillfälligt sortiment" som sträckte sig över ca ett halvår, men det är borta nu.
Citera
2014-03-01, 11:37
Medlem
prewes avatar
Gjorde beställningen 10.01, men har fortfarande inte fått någon bekräftelse.
Hoppas den slinker igenom snart. Skulle vara trist att missa Backwoods på att deras system är risigt.
Citera
2014-03-01, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prewe
Gjorde beställningen 10.01, men har fortfarande inte fått någon bekräftelse.
Hoppas den slinker igenom snart. Skulle vara trist att missa Backwoods på att deras system är risigt.
Om du inte fått mail vid det här laget så är det nog kört.
Citera
2014-03-01, 11:51
Medlem
Quorthons avatar
Beställde 12 Backwoods 10.01 men inte heller fått nån bekräftelse än. Går inte den igenom lämnar jag detta skitland. Är ju värre än att försöka få tag i biljetter till Iron Maiden när man ska köpa ett par öl.
Citera
2014-03-01, 12:01
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mika123
nope. beställde strax efter 10. fick min bekräftelse just nu. lagg i systemet.
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Beställde 12 Backwoods 10.01 men inte heller fått nån bekräftelse än. Går inte den igenom lämnar jag detta skitland. Är ju värre än att försöka få tag i biljetter till Iron Maiden när man ska köpa ett par öl.
fick min.

iron fist verkar ha fuckat och utgått direkt.
Citera
2014-03-01, 12:03
Medlem
prewes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mika123

Fick bekräftelsen nu, så kört var det inte.
Citera
2014-03-01, 12:06
Medlem
prewes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
nope. beställde strax efter 10. fick min bekräftelse just nu. lagg i systemet.

fick min.

iron fist verkar ha fuckat och utgått direkt.

Iron Fist var väl försenade och ska komma i nästa släpp?
Citera
2014-03-01, 12:07
Medlem
Punklivs avatar
Tråkigt att bli utan Backwoods Bastard... Men det krånglar för er som hann, alltså? SB är verkligen skit.

Själv beställde jag ett par 3 Fonteinen Oude Kriek och gick ifrån små partierna. Tog då några Oppigårds Thurbo Stout, American Dream och en Orval. Får väl duga...
Citera
2014-03-01, 12:07
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prewe
Iron Fist var väl försenade och ska komma i nästa släpp?
den låg med i startfältet på hemsidan och var klickbar och allting.
sen pang. noll saldo och "slut" överallt och sen felmeddelande. så något fel ja.
lär dyka upp nästa månad.
Citera
2014-03-01, 12:08
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Tråkigt att bli utan Backwoods Bastard... Men det krånglar för er som hann, alltså? SB är verkligen skit.

Själv beställde jag ett par 3 Fonteinen Oude Kriek och gick ifrån små partierna. Tog då några Oppigårds Thurbo Stout, American Dream och en Orval. Får väl duga...
är ju direkt kattpiss det där heller.

inväntar din rapport på krieken sen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in