2014-02-26, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Fan. Tog 2,5mg xanor, vaknade efter nån timme. Tog samma sak igen, sov en timme. Tog 50mg stilnoct och sov hela två timmar. Nu har jag klunkat i mig lite theralen, det brukar däcka mig (fast på ett dåligt och otrevligt sätt).
Har inget som helst minne av att ha skrivit det här, eller att ha tagit några piller eller theralen Har heller inget minne av att jag städade köket.

Tog mina sista xanor nu och förväntar mig en god natts sömn. Imorgon hämtar jag ut mer.
Citera
2014-02-26, 21:16
Medlem
onekinds avatar
Här var det fart i tråd!

Vad kan jag förvänta mig från Ksalol, 1mg? Enligt säljare så är det karta/blister (?), 10x, från Galenika. Aldrig testat alprazolam förut så det blir första gången. Tar det mot lite ångest som inte vill ge med sig.

Hel eller halv förresten? All information ni har om Ksalol uppskattas, tänk på att jag är nybörjare!

edit:
Har läst vidare bak i tråden och hittat lite information om Ksalol: de slår på lite snabbare än svenska xanor, undvik lösa piller pga diazepam, är det från Galenika så bör det vara reko -- hur långt borta från verkligheten kom jag?

Uppskattar ändå svar ni kan tänkas ha på Ksalol! Rus? Vad händer om jag tar tex 2mg utan någon tolerans alls etc.
Senast redigerad av onekind 2014-02-26 kl. 21:43.
Citera
2014-02-27, 08:02
Medlem
DxMs avatar
Hej!!

Dunka i mig ett par indiska Alprazolam igår, köpta i apotek då jag är där nu.

Har rätt hög tolerans då jag käkat en hel del benzo från och till....

2,5 mg efter lunch, vart skön som fan, gick runt i en liten mysig bubbla inte ens värmen ute var jobbig.

Drack 3 pilsner + lite whiskey och tog 2,5 mg till och nu började det uppstå en del komplikationer som fumlighet, allmän disorientering plus att sängen kändes mer inbjudande.

Dunka i mig 2 stillnockt på det här bara för att prova vad effekten blev, och kan säga att jag blev en robot från yttre rymden, dreglade vid middagen spillde ut mat på mig och bordet. Grava minnesluckor!!!

Observera att detta var igår.

Idag känns det som jag inte sovit på en vecka, är så jävla seg så orkar knappt ta mig ut ur sängen plus att den där tröttheten går inte riktigt att bli av med.

Mvh
Citera
2014-02-27, 08:31
Medlem
KringExs avatar
Ni som är beroende av Xanor, eller annan benso, fungerar det att dricka sprit om ni inte har tillgång till benso för att stilla ert begär? För visst är alko och benso korstollerent ?
Citera
2014-02-27, 10:31
Medlem
ixgamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ni som är beroende av Xanor, eller annan benso, fungerar det att dricka sprit om ni inte har tillgång till benso för att stilla ert begär? För visst är alko och benso korstollerent ?

Jag blandar xanor med folköl 3,5............allt annat blir man dum i huvudet av! Detta är vad jag tycker.
Citera
2014-02-27, 11:22
Medlem
rochsteins avatar
Citat:

För mig så funkade det fast tvärt om. Det var dock nitrazepam och oxascand. Behövde dock många av dessa.
Citera
2014-02-27, 11:50
Medlem
KringExs avatar
Har kommit över en Xanor depot 3mg
hur länge sitter effekten i sig i dom ?
Citera
2014-02-27, 14:34
Bannlyst
Citat:

Sitter där nu ,vaknar på nätterna så fort effekten av xanoren avtar ,så måste jag hysta 6mg igen för att överhuvudet taget skall slappna av i kropp o själ.

Nu sitter jag o drar i mig öl på dagen för att minska xanor intaget........diazepam hemma som jag tar vid den stunden jag måste sluta uppehåll-

mvh
Citera
2014-02-27, 14:35
Bannlyst
Citat:
Har kommit över en Xanor depot 3mg
hur länge sitter effekten i sig i dom ?

Depot sitter länge ,om du vill ha bort den effekten så köp mortel på apotek eller försök krossa bäst det går
Citera
2014-02-28, 07:40
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Depot sitter länge ,om du vill ha bort den effekten så köp mortel på apotek eller försök krossa bäst det går

Jag vill att effekten ska sitta i länge. Hur många timmar pratar vi om ungefär ?
Citera
2014-02-28, 21:19
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Jag vill att effekten ska sitta i länge. Hur många timmar pratar vi om ungefär ?
http://www.fass.se/LIF/product?2&userType=2&nplId=19950628000044
Citera
2014-03-03, 06:17
Medlem
Är det någon som provat dom här vita trekanterna som ska vara på 2mg som florerar?
Inte svenska iaf vet inte om det är någon form av utländsk depot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in