2014-07-18, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Hur tycker ni lite Xanor och rökmix funkar?

Fungerar bra, inga problem? Vad vill du veta?
Citera
2014-07-20, 13:30
Medlem
Utopia.s avatar
Jag försökte söka i tråden, men hittade inte...

Hur mycket alprazolam kan man använda under en begränsad period utan att bli beroende? Hur fort sker toleransökningen?

Har massa saker jag måste få gjort de närmsta dagarna. Igår körde jag en liten dos amfetamin och somnade sedan på 1mg alprazalam. Kan jag repetera proceduren idag och eventuellt imorgon också?

Sammanfattningsvis: Kan man ta alprazolam varje kväll ett par dagar i sträck utan att utveckla tolerans och få avtändning?

Jag är medveten om att det är ett farligt upplägg som lätt leder till en negativ spiral. Men jag ska resa bort snart, och har en hel del att göra innan dess.
Senast redigerad av Utopia. 2014-07-20 kl. 13:33.
Citera
2014-07-20, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Jag försökte söka i tråden, men hittade inte...

Hur mycket alprazolam kan man använda under en begränsad period utan att bli beroende? Hur fort sker toleransökningen?

Har massa saker jag måste få gjort de närmsta dagarna. Igår körde jag en liten dos amfetamin och somnade sedan på 1mg alprazalam. Kan jag repetera proceduren idag och eventuellt imorgon också?

Sammanfattningsvis: Kan man ta alprazolam varje kväll ett par dagar i sträck utan att utveckla tolerans och få avtändning?

Jag är medveten om att det är ett farligt upplägg som lätt leder till en negativ spiral. Men jag ska resa bort snart, och har en hel del att göra innan dess.
Ja. Några dagar i låga doser är inga problem.
Citera
2014-07-20, 14:11
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Du borde nog se till att du slutar ett par dagar innan du reser också, inte så kul att sitta med ångest när du semestrar. Oavsett om du bara tar det i 3 dagar så känner man när det går ur kroppen, det kommer inte ge någon utsättning men lite sug känner man nog endå
Citera
2014-07-20, 17:54
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Hur tycker ni lite Xanor och rökmix funkar?

rökmixen blir så jävla mycket softare med några xanor. tycker rökmix i sig inte är så jävla häftigt men blandningen blir sjukt jävla nice...
Citera
2014-07-20, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
rökmixen blir så jävla mycket softare med några xanor. tycker rökmix i sig inte är så jävla häftigt men blandningen blir sjukt jävla nice...

håller med, det blir jävligt mkt lugnare! inte lika psykotiskt.
Citera
2014-07-21, 10:01
Medlem
Det där med minnesluckor blir ofta ett jävla problem. Jag är annars känd i min bekantskapskrets för mitt goda minne, men alltid när jag käkat alpra (eller vad för bens som helst) så ångesten ger med sig får jag blackouts.

Så sitter jag i telefon och ska berätta en stor nyhet och får mitt uppe i berättelsen svaret "Jaja... du berättade allt det igår ju". Får alltid lust att säga "Jaha, vad pratade vi mer om? Vet du om jag pratade med nån annan?"

Xanor, Stesolid, Flunisar, lorazepam, nitra... jag älskar dem alla men det där med minnesluckor är ett stort problem. Och efter alla år är mina drogfria kamrater och nära släktingar väl medvetna om varför jag beter mig som jag gör.

Hur hanterar ni andra det?
Citera
2014-07-21, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Det där med minnesluckor blir ofta ett jävla problem. Jag är annars känd i min bekantskapskrets för mitt goda minne, men alltid när jag käkat alpra (eller vad för bens som helst) så ångesten ger med sig får jag blackouts.

Så sitter jag i telefon och ska berätta en stor nyhet och får mitt uppe i berättelsen svaret "Jaja... du berättade allt det igår ju". Får alltid lust att säga "Jaha, vad pratade vi mer om? Vet du om jag pratade med nån annan?"

Xanor, Stesolid, Flunisar, lorazepam, nitra... jag älskar dem alla men det där med minnesluckor är ett stort problem. Och efter alla år är mina drogfria kamrater och nära släktingar väl medvetna om varför jag beter mig som jag gör.

Hur hanterar ni andra det?
Ta lägre doser...
Citera
2014-07-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ta lägre doser...
Jo jo, självklart. Men ofta känns det som gränsen mellan "fri från ångest" och "drogad till medvetslöshet" är hårfin.
Citera
2014-07-23, 09:57
Medlem
Varför blir jag trött av xanor? Jag får rus och allt på 1mg men efter ett tag så blir jag trött, oavsett om jag tar den på morgonen efter 8 timmars sömn.
Citera
2014-07-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Varför blir jag trött av xanor? Jag får rus och allt på 1mg men efter ett tag så blir jag trött, oavsett om jag tar den på morgonen efter 8 timmars sömn.

För att man brukar bli det av benso, speciellt när man inte har nån tolerans.

Kan bero på att du inte gör nåt heller. Aktivera dig.
Citera
2014-07-23, 11:09
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6

Är väl ganska välkänt att bensodiazepiner gör en rätt avslappnad och lite trött. Sen är Xanor en av de starkare och intensivare sorten. Testa drick kaffe, röra på dig eller på annat sätt aktivera dig. Det borde hjälpa mot tröttheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in