2014-02-24, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av view
Nu återvänder jag till denna förnäma fanclub! Har precis fått tillbaka mina Xanor efter ett mycket tufft snack. Så idag blir det att njuta av got mat och film Jag älskar er!

Grattis =)
Citera
2014-02-24, 15:54
Medlem
who-s avatar
Citat:
Nu återvänder jag till denna förnäma fanclub! Har precis fått tillbaka mina Xanor efter ett mycket tufft snack. Så idag blir det att njuta av got mat och film Jag älskar er!

Skönt för dig ! Enjoy it my friend.
Citera
2014-02-24, 18:19
Medlem
konstigkille93as avatar
Hejsan! Nu i sommar kommer jag att resa med några vänner till Turkiet. Problemet är att jag är ganska flygrädd och vill helst ta några xanor innan jag stiger på planet. Åkte till Paris förra året och då tog jag med mig 10 st xanor, tog 5 mg innan kontrollchecken och sparade de andra 5 till på tillbakavägen (hade de i fickan). Köpte dessa från silk road då men nu är det så att jag åker till Turkiet och kommer att mellanlanda i Istanbul (åker till alanya). Är det värt att göra samma sak eller? Vad kan hända om de hittar typ 5 st piller i fickan här i Sverige och i Turkiet? Kommer såklart att försöka få det utskrivet men chansen är väl inte så stor
Citera
2014-02-24, 21:53
Medlem
snoken01s avatar
Citat:

Antar att kvällen är skön nu?
Citera
2014-02-24, 21:58
Medlem
snoken01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Hejsan! Nu i sommar kommer jag att resa med några vänner till Turkiet. Problemet är att jag är ganska flygrädd och vill helst ta några xanor innan jag stiger på planet. Åkte till Paris förra året och då tog jag med mig 10 st xanor, tog 5 mg innan kontrollchecken och sparade de andra 5 till på tillbakavägen (hade de i fickan). Köpte dessa från silk road då men nu är det så att jag åker till Turkiet och kommer att mellanlanda i Istanbul (åker till alanya). Är det värt att göra samma sak eller? Vad kan hända om de hittar typ 5 st piller i fickan här i Sverige och i Turkiet? Kommer såklart att försöka få det utskrivet men chansen är väl inte så stor

Lägg dom mellan kuken & pungen (tror jag det är va, killar?). Mannen gör så. Hundar känner ju inte xanor så det är ingen fara med det. Finns ju ingen anledning att stoppa dig och än mindre visitera dig/kräva pisseprov bara sådär. Och skulle de göra det får du försöka ta tag i påsen med pillsen samtidigt som du pissar (sitt ner och pissa, säg att du inte kan stå upp).

Får du inte ut kostar det ju inte mer än 180 kr för 10st

Hoppas du kommer över flygrädslan på något sätt iaf!
Kram
Annica, Snoken
Citera
2014-02-24, 22:07
Medlem
Fan vad besvärligt det blivit att handla nu när alla jäklar ska ha bitcoins. Köpt bitcoins för 700spänn igår. Men nu är de värda mindre än 650spänn. Och snubben säljer bara bulk a 50 för 650. Så nu måste jag köpa fler bitcoins för att ha råd! Hade blivit mycket billigare med pengar i brev eller ukash.
Citera
2014-02-25, 14:45
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoken01
Antar att kvällen är skön nu?

Jajamensan. Men var ändå lite besviken över resultatet. Åt ganska mycket Xanor förut och nu efter ja 4-5 månaders uppehåll så fick ja inte direkt den där känslan av att vara kung... Jag måste nog dricka lite bira till. Det brukar göra susen! Men jag har nog inte sovit så bra på väldigt länge vilket var upskattat!

Hoppas ni har det bra allihopa!
Citera
2014-02-25, 14:59
Medlem
jonness avatar
nån som gillar DEPOT?
Gillar att ta 1-2mg tillsammans med 1-2mg depot. Skön känsla som håller i sig mer än halva dagen
Citera
2014-02-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
nån som gillar DEPOT?
Gillar att ta 1-2mg tillsammans med 1-2mg depot. Skön känsla som håller i sig mer än halva dagen

Jag har depo utskrivet, men jag tuggar dom. Gillar bättre snabbare effekt av X.
Citera
2014-02-25, 21:49
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
nån som gillar DEPOT?

Jag gillar också depot. Hade dom förut.. Tuggade hälften och åt hälften normalt... Tycker faktiskt att depoerna är bättre än dom vanliga.. Ska försöka få dom igen då jag inte ser någon nackdel alls med dom! Tycker också effekten håller i sig längre även fast man tuggar allihopa.
Citera
2014-02-26, 00:36
Medlem
Yo boys hur dosera man alprazolam i pulverform på bästa sätt? Jag har 100mg och jag vill dosera max 4-5mg. Jag har ingen våg... Help me please
Citera
2014-02-26, 11:41
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeWaterMfyyFriend
Yo boys hur dosera man alprazolam i pulverform på bästa sätt? Jag har 100mg och jag vill dosera mmax 4-5mg. Jag har ingen våg... Help me please
Dela upp 100 mg i fyra högar så du har 25 mg, dela sen upp en hög med 25 mg i ra högar. Dela upp en av de små högarna fyra gånger. Sen delar du upp den i hälften, och tar lite er än hälften till dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in