Citat:
Ursprungligen postat av
konstigkille93a
Hejsan! Nu i sommar kommer jag att resa med några vänner till Turkiet. Problemet är att jag är ganska flygrädd och vill helst ta några xanor innan jag stiger på planet. Åkte till Paris förra året och då tog jag med mig 10 st xanor, tog 5 mg innan kontrollchecken och sparade de andra 5 till på tillbakavägen (hade de i fickan). Köpte dessa från silk road då men nu är det så att jag åker till Turkiet och kommer att mellanlanda i Istanbul (åker till alanya). Är det värt att göra samma sak eller? Vad kan hända om de hittar typ 5 st piller i fickan här i Sverige och i Turkiet? Kommer såklart att försöka få det utskrivet men chansen är väl inte så stor

Lägg dom mellan kuken & pungen (tror jag det är va, killar?). Mannen gör så. Hundar känner ju inte xanor så det är ingen fara med det. Finns ju ingen anledning att stoppa dig och än mindre visitera dig/kräva pisseprov bara sådär. Och skulle de göra det får du försöka ta tag i påsen med pillsen samtidigt som du pissar (sitt ner och pissa, säg att du inte kan stå upp).
Får du inte ut kostar det ju inte mer än 180 kr för 10st
Hoppas du kommer över flygrädslan på något sätt iaf!
Kram
Annica, Snoken