Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-26, 19:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Ok men vad ska jag hunta nu då tills jag klarar bonebeast island?
humans som han andra snubben sa funkar fin fint! varva med lite zombies om du har tråkigt. dock måste du vara ganska försiktig på zombies
Citera
2014-02-26, 19:47
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Är på 18 task points nu, hur många fler ska jag göra innan lvl 50?

Jaa funderade på bone beast island efter lvl 45, men måste man göra hela shattered isles questen för att komma dit?
Och vilka quests är bra att ha gjort vid min lvl?
Hade gjort så du fick så mkt poäng som möjligt innan du blir för hög level
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
som rp behöver du inte nöta tasks i början, det är bara o köra serps o medusas i högre lvls. du kan plöja tillräckligt med tasks i goroma, eller på drakens. så stressa inte ihjäl dig nu va
Haha ja, är ju bra mkt roligare & bättre att döda 650 Hydras/3 points än t ex 150 Carniphilas/3 points.. right?
Citera
2014-02-26, 20:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Hade gjort så du fick så mkt poäng som möjligt innan du blir för hög level

Haha ja, är ju bra mkt roligare & bättre att döda 650 Hydras/3 points än t ex 150 Carniphilas/3 points.. right?
fast nu mitt käre fittretard till kompis handlar det inte om endast hydras. när han väl kommer upp i lvl som rp så kommer han ändå hunta sånt som ger tasks, t.e.x ghastlys och drakens, serps, medusas och hydras. sen får du supergärna förklara för mig varför man ens ska slösa tid på tasks. det är knappt värt något längre. och nej, ingen frisk människa som kör manuellt kommer sätta sig o sänka alla demons manuellt. så på dig

ska man vara sån så ja, det är faktiskt bättre. han kommer ändå spendera tid på sånna monster så varför inte lika gärna göra tasks för lite extra motivation, så sitt nu ner och håll käft noob.
Citera
2014-02-26, 20:04
Medlem
cybergrodans avatar
Hur säkert är det med bot egentligen? Tänker främst på ibot då, jag provade för första gången med bot för typ ett halvår sedan och då blev jag bannad, det vill jag verkligen inte bli igen!

Finns det någon bra crack till det då? Jag har ingen lust att betala..
Citera
2014-02-26, 20:09
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Hur säkert är det med bot egentligen? Tänker främst på ibot då, jag provade för första gången med bot för typ ett halvår sedan och då blev jag bannad, det vill jag verkligen inte bli igen!

Finns det någon bra crack till det då? Jag har ingen lust att betala..
finns en sida jag länkat här för ett tag sen ny domän nu dock
http://pandoriumx.com/forum/

inget bot är säkert, du kommer antagligen bli deletad förr eller senare, speciellt nu när de lagt in ett bättre tool. lita inte på någon som säger att de vet x antal saker om hur det går till och vad som är säkert, för de antar bara saker.
Citera
2014-02-26, 20:10
Medlem
någon som kör i antica här ?
Citera
2014-02-26, 20:17
Medlem
Deathwanderers avatar
har tagit en paus med bottandet på mina 100+ moneymakers, kör bara på nåra freeacc skit gubbar, flera av folk ja reportat finns inte mer verkar som den nya toolen e bra mkt bättre än deras gamla
Citera
2014-02-26, 20:17
Medlem
sluzks avatar
Har inte lirat på ett tag nu, men något jag kände var att allt kändes så dött. Egentligen bara Yala o Thais som det fanns folk i. Varför slår man inte ihop vissa världar?
Citera
2014-02-26, 20:38
Medlem
Yamals avatar
Citat:
fast nu mitt käre fittretard till kompis handlar det inte om endast hydras. när han väl kommer upp i lvl som rp så kommer han ändå hunta sånt som ger tasks, t.e.x ghastlys och drakens, serps, medusas och hydras. sen får du supergärna förklara för mig varför man ens ska slösa tid på tasks. det är knappt värt något längre. och nej, ingen frisk människa som kör manuellt kommer sätta sig o sänka alla demons manuellt. så på dig

ska man vara sån så ja, det är faktiskt bättre. han kommer ändå spendera tid på sånna monster så varför inte lika gärna göra tasks för lite extra motivation, så sitt nu ner och håll käft noob.
Fast om han gör tasks nu så Tvingas han inte att hunta just dom mobsen senare om han nu vill ha chans att göra Demon Oak, och vadå knappt värt något? Sist jag kollade var itemsen värda runt 10kk på alla worlds..?
Citera
2014-02-26, 20:43
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Fast om han gör tasks nu så Tvingas han inte att hunta just dom mobsen senare om han nu vill ha chans att göra Demon Oak, och vadå knappt värt något? Sist jag kollade var itemsen värda runt 10kk på alla worlds..?
om han nu har mindset till att hunta 6k+ demons ser jag inte problemet med att hunta andra monster?

du kan ju inte utgå efter värde på ett item som han med största sannolikhet aldrig kommer slutföra.

och som sagt, är han inte 100% säker på att han kommer göra demon oak är de bara waste o lägga tid på questen öht.

Citat:
Ursprungligen postat av sluzk
Har inte lirat på ett tag nu, men något jag kände var att allt kändes så dött. Egentligen bara Yala o Thais som det fanns folk i. Varför slår man inte ihop vissa världar?
de är på g
Senast redigerad av pozie 2014-02-26 kl. 20:47.
Citera
2014-02-26, 21:02
Bannlyst
Som om folk skulle börja hänga i Edron...
Citera
2014-02-26, 22:28
Medlem
Yamals avatar
Citat:
om han nu har mindset till att hunta 6k+ demons ser jag inte problemet med att hunta andra monster?

du kan ju inte utgå efter värde på ett item som han med största sannolikhet aldrig kommer slutföra.

och som sagt, är han inte 100% säker på att han kommer göra demon oak är de bara waste o lägga tid på questen öht.

de är på g
Valet är hans.. Vi har båda sagt vårat, som Laurence Fishburne hade sagt "Choose the Red or the Blue pill."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in