Citat:
Ursprungligen postat av
Aerho
Det jag ogillar mest är alla updates som gjort allt tråkigare. Jag personligen gillade tibia mest vid 2005-2006 då man körde utan hotkeys och man var tvungen att potta sig själv och det faktiskt krävdes en del träning för att bli snabb med sds/uhs osv.
Sen är det ju inget vidare att behöva vänta hela dagar för team att samlas för att få några riktiga battles. Nu har jag inte varit inne på inferna eller dolera på ett tag och vet inte om det fortfarande är lika dött, men förut då jag spelade så var folk knappt aktiva förutom om de hörde larmet slå igång på botten.
fast om du ville komma till toppen vare cheats som gällde. sjukt många som skröt om sin pvp, när de i själva verket satt med cheats.
det beror ju på folket och inte spelet. att de flesta inte vågar fighta med fullt team och utan leader är ju inget cip kan göra något åt. hade folk bara skaffat sig lite stake och slutat grina om pvp och hur dåligt det är och faktiskt gått till hardcore pvp så hade det vart mycket mer aktivt. därav mitt lilla "rage" i förra inlägget.
dolera är ungefär såhär, 1 team som inte vill fightas utan sin leader och när hela teamet är online, och det teamet som äger världen och vill slåss hela tiden. mycket insultande på forumet och fighter dagligen. folk som hoppar mellan lag för att det ska bli mer fights