Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-28, 16:49
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
försökte ju hjälpa dig men du slutade svara. ladda upp scriptet någonstans så ska jag tanka ett crackat ibot och kika på det åt dig

blocket är väl billigast? annars finns det flertalet folk som säljer guld på bot sidor. så länge du väljer någon som säljer mycket på sidan är du safe

Som jag redan sagt har jag prövat att ladda ner full map, men det fungerar inte efter updaten av någon anledning.
Citera
2014-08-28, 17:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Som jag redan sagt har jag prövat att ladda ner full map, men det fungerar inte efter updaten av någon anledning.
sa ju även att chansen är större att sakerna ligger i waypoints än i healing/spelltraining beroende på vilket script det är
Citera
2014-08-28, 17:10
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
sa ju även att chansen är större att sakerna ligger i waypoints än i healing/spelltraining beroende på vilket script det är

Problemet med mappen var att det fanns två mappar efter updaten Tibia och TibiaPreview så mappen är löst nu, sen händer detta på varenda script jag har testat dessutom har dessa scripts fungerat utmärkt tidigare.
Citera
2014-08-28, 17:12
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Problemet med mappen var att det fanns två mappar efter updaten Tibia och TibiaPreview så mappen är löst nu, sen händer detta på varenda script jag har testat dessutom har dessa scripts fungerat utmärkt tidigare.
fan va weird, inte ibot som buggat ur då? testat och installerat om det?
Citera
2014-08-28, 17:14
Medlem
xaniixs avatar
Jag använder också ibot just nu och alla mina script funkar som dom ska. Säkert du som har gjort något fel nånstans.
Citera
2014-08-28, 17:22
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Jag använder också ibot just nu och alla mina script funkar som dom ska. Säkert du som har gjort något fel nånstans.

Vad för fel skulle jag kunna ha gjort? Finns inte så mycket man kan göra fel på, sätter på allt som vanligt men ändå dampar det, skall pröva att installera om det.
Citera
2014-08-28, 17:42
Medlem
zupdawgs avatar
Installerade om det nu, spammet är borta men charen går fortfarande några sqms fram, några bak.. och fortsätter så..
Citera
2014-08-28, 17:43
Medlem
TokyoBarns avatar
Är alla bots osäkra eller finns där någon bot folk använt där ingen hört talas om ban eller liknande?
Citera
2014-08-28, 17:50
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Är alla bots osäkra eller finns där någon bot folk använt där ingen hört talas om ban eller liknande?

haha vilket skämt. Inget bot är säkert du åker dit för eller senare.
Citera
2014-08-28, 19:26
Medlem
xaniixs avatar
Knight lvl 135 skills 93/86 tips på vart man kan hunta nånstans.? Vill gärna inte gå minus och hyfsad exp.
Citera
2014-08-28, 19:27
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn

Som jag förstått det så är du aldrig säker när du botar, därför använder jag tipset at t bara botta på konton du är beredd på att bli av med och inte förvara allt du har av värde på det kontot.
Jag har ett separat bot konto och ett manuellt konto som jag kör med just nu.
Citera
2014-08-28, 19:45
Medlem
Hej_tjos avatar
Då har jag och en kompis börjat på den nya världen, bara 150 i waiting list! Tagga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in