Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-20, 13:15
Medlem
Flandmans avatar
Bottar aldrig längre så sitter å garvar åt alla gubbar som va köppta av Polacker och alltid va ute och PA även fast dom själva aldrig tagit lvl 100
Senast redigerad av Flandman 2012-12-20 kl. 13:19.
Citera
2012-12-20, 13:49
Medlem
Hur fungerar offline träningen? Man kan träna offline tills "tiden tar slut", sedan måste man vara online för att få ny "offline tid"? Måste man aktivt vara online och hunta eller liknande för att få offline training tid, eller räcker det med att man står och afkar i dp?
Citera
2012-12-20, 14:01
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
lagom tråkigt för dem om de bottar just nu när det vart patch och bot är gammalt.

finns ju inte bevis för att man blir lättare påkommen då, men gammal kod lär ju inte vara så awesome..

på ibot är det några som blivit deletade, bland annat en kille som säger han var 290 ED, men det vet man ju aldrig helt seriöst...

någon från xeno/red forum som sett något?
Tror att det är 5 på Xenobot atm, 3 bildbevis och två utan bild varav ena var rätt svår att förstå om han var deletad eller inte.

En av de med bildbevis var en moderator, han sa däremot att han blev deletad på det accountet han bottade minst/mindre än de andra accountsen han har.

Censurerar inte iBot fortfarande folk som blivit detectade?

@up, du behöver inte ens vara online för att få offline training tid. Så fort du dina timmar är nere på 0 så kommer de automatiskt börja gå upp igen oavsett vad du gör, om du är offline eller online. Du kan gå och träna, komma tillbaka efter 24 timmar och ha återfått dina 12 timmar offlinetraining och bara behöver trycka på statyn igen.
Senast redigerad av Robs 2012-12-20 kl. 14:03.
Citera
2012-12-20, 14:12
Medlem
Byggaren-Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriks
Hell's core är väl den spell som gör mest skada alla kategorier? Starkare än Eternal winter och energy wave va?

Ja, utan tvekan. Hells Core > Eternal winter > Energy wave. Efter detta är jag osäker men tror det är ultimate spellsen Ultimate Energy Strike och Ultimate Ice Strike kommer ganska tätt efter. Vilken av dom två sistnämnda som är bäst vet jag inte, men skulle tippa Energy striken.

Citat:
Ursprungligen postat av xide
Hur fungerar offline träningen? Man kan träna offline tills "tiden tar slut", sedan måste man vara online för att få ny "offline tid"? Måste man aktivt vara online och hunta eller liknande för att få offline training tid, eller räcker det med att man står och afkar i dp?

Du kan vara offline och ändå regga offline training. Så om du loggar in en gång per dygn får du ut maximalt av offline träningen.
Citera
2012-12-20, 14:35
Medlem
Stolarns avatar
Har börjat spela lite efter några års uppehåll, vilken bot är det som gäller idag?
Citera
2012-12-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriks
Hell's core är väl den spell som gör mest skada alla kategorier? Starkare än Eternal winter och energy wave va?
Yes
Citat:
Ursprungligen postat av Byggaren-Bob
Ja, utan tvekan. Hells Core > Eternal winter > Energy wave. Efter detta är jag osäker men tror det är ultimate spellsen Ultimate Energy Strike och Ultimate Ice Strike kommer ganska tätt efter. Vilken av dom två sistnämnda som är bäst vet jag inte, men skulle tippa Energy striken.

Du kan vara offline och ändå regga offline training. Så om du loggar in en gång per dygn får du ut maximalt av offline träningen.
Snarare såhär : Hells Core>Rage of the skies>Eternal Winter>Wrath of nature>Energy Wave>Strong Ice Wave>Ultimate Strikes
Citera
2012-12-20, 14:44
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolarn
Har börjat spela lite efter några års uppehåll, vilken bot är det som gäller idag?
Xenobot och iBot.
Jämförde bottarna lite på sida 967 i denna tråd. Eftersom jag använder mig av Xenobot så kan jag ha haft fel till viss del/inte alla delar min uppfattning så kan vara bra att läsa kommentarerna efter med.

Jämförelsen i sig:
https://www.flashback.org/sp40794345
Citera
2012-12-20, 15:23
Medlem
Stolarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Xenobot och iBot.
Jämförde bottarna lite på sida 967 i denna tråd. Eftersom jag använder mig av Xenobot så kan jag ha haft fel till viss del/inte alla delar min uppfattning så kan vara bra att läsa kommentarerna efter med.

Jämförelsen i sig:
https://www.flashback.org/sp40794345
Tackar!

Om man ska spela lite OT, är det fortfarande ip changer och otservlist som gäller?
Citera
2012-12-20, 16:18
Medlem
Tobbsans avatar
Överlevde ban-waven!

Känns inte som det finns någon logik i vilka dom bannar. Måste väl vara så att CIP redan har en sorts lista på alla som bottar, för att sedan ta ut en handfull av denna och banna dom. Finns det någon annan förklaring?
Citera
2012-12-20, 18:49
Medlem
pozies avatar
hah vi kör jaul på aurora, sen dör får 300ek blocker för hennes sio gjorde något jävligt gey. sen så kommer ett helt jävla team på 30 pers och sänker en 250RS som huntar utanför bossen haha, synd han hade dålig eq på sig ;( annars hade man tjänat mööne där. fick tag på liket ett bra tag hehe
Citera
2012-12-20, 20:42
Medlem
GGGorillas avatar
någon som spelar på Askara?
Citera
2012-12-20, 20:49
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbsan
Överlevde ban-waven!

Känns inte som det finns någon logik i vilka dom bannar. Måste väl vara så att CIP redan har en sorts lista på alla som bottar, för att sedan ta ut en handfull av denna och banna dom. Finns det någon annan förklaring?

exakt det jag tror, dom plockar en handfull varje gång. troligtvis massa low lvls utan prem samt inaktiva high lvls kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in