Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-26, 23:20
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
som Laurence Fishburne hade sagt "Choose the Red or the Blue pill."

Nej! Morpheus för fan, Morpheus!

--------------------------------------------------------------------------------

2 frågor.

1. Om man ska hunta drags eller DL's som RP. Brukar ni stå och ta melee-slagen som en man
eller kite'a? Jag har kört på taktiken att den får slå sina ~20 och så är man garanterad miss på waves.

Jag har däremot aldrig testat DLs så jag vet inte hur pass skillnaden skulle bli.

2. Tror ni man fixar bonebeast island på level ~60 (+ - 1 level)? Har ca 85/nånting skills.
Med "fixar" menar jag om det skulle gå bra att XP'a där.

Har ni andra tips tas det gärna emot!
Citera
2014-02-27, 01:43
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee

--------------------------------------------------------------------------------

2 frågor.

1. Om man ska hunta drags eller DL's som RP. Brukar ni stå och ta melee-slagen som en man
eller kite'a? Jag har kört på taktiken att den får slå sina ~20 och så är man garanterad miss på waves.

Jag har däremot aldrig testat DLs så jag vet inte hur pass skillnaden skulle bli.

2. Tror ni man fixar bonebeast island på level ~60 (+ - 1 level)? Har ca 85/nånting skills.

Frågeställningen är helt irrelevant då man är en fet noob om man lyckas bli träffad av waves när man springer.
Citera
2014-02-27, 02:41
Medlem
Citat:

2 frågor.

Hej, spelar själv RP och ja jag löper när jag huntar DLs. Oftast kör jag i Darashia Lair och där är det så att det finns massa skit som stenar etc man kan kita runt. Är det så att jag råkar veta att det är t.ex två DLs i närheten så kanske man tar och tankar den man dödar som en man så man inte råkar pulla några fler.

Ang fråga två så vet jag inte, har aldrig varit där.

Mvh
Citera
2014-02-27, 09:34
Bannlyst
Bb island i 60+ ska inte vara nå problem. Om de nu inte ändrat stället inte vart där på et tag
Citera
2014-02-27, 09:36
Medlem
Nozicks avatar
Någon som lirar på Valoria och har lust att hjälpa en nybörjare?
Citera
2014-02-27, 14:19
Medlem
sluzks avatar
Bonebeast Island klarar du hur bra som helst. Ett tips är att använda dig utav exevo mas san när du går upp för trappan, då det är oerhört mycket skit direkt när du kommer upp. Du sparar många pots på så vis.
Citera
2014-02-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naggo
någon som kör i antica här ?

Japp!

Nästan 300 EK
Citera
2014-02-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnurt
Japp!

Nästan 300 EK

Aa men tjena sture här
Citera
2014-02-27, 19:24
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
finns en sida jag länkat här för ett tag sen ny domän nu dock
http://pandoriumx.com/forum/

inget bot är säkert, du kommer antagligen bli deletad förr eller senare, speciellt nu när de lagt in ett bättre tool. lita inte på någon som säger att de vet x antal saker om hur det går till och vad som är säkert, för de antar bara saker.

Kan man vara säker på att den är safe då? Cracks till bottar på ett spel som tibia ger mig läskiga vibbar.
Citera
2014-02-27, 19:33
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Kan man vara säker på att den är safe då? Cracks till bottar på ett spel som tibia ger mig läskiga vibbar.
säker kan du aldrig vara med tanke på att det inte är öppen kod, det är upp till var och en att bestämma om de litar på det eller inte. jag kör på det iaf, om du inte litar på mig kan du säkerligen flörta lite med Pnurt här i tråden och be honom förklara hur det fungerar
Citera
2014-02-27, 22:57
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Frågeställningen är helt irrelevant då man är en fet noob om man lyckas bli träffad av waves när man springer.

Ok. Då kan det nog hända att jag är det. Särskilt i trånga gångar.

Citat:
Ursprungligen postat av Forscience
Hej, spelar själv RP och ja jag löper när jag huntar DLs. Oftast kör jag i Darashia Lair och där är det så att det finns massa skit som stenar etc man kan kita runt. Är det så att jag råkar veta att det är t.ex två DLs i närheten så kanske man tar och tankar den man dödar som en man så man inte råkar pulla några fler.

Ang fråga två så vet jag inte, har aldrig varit där.

Mvh

Tackar tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av -Tolkien
Bb island i 60+ ska inte vara nå problem. Om de nu inte ändrat stället inte vart där på et tag

Då kanske det är lite på gränsen nu. Om jag waste'ar lite är ingen fara. Det är mest hålla mig vid liv utan 10 pots per monster som är grejen. Tackar.

Citat:
Ursprungligen postat av sluzk
Bonebeast Island klarar du hur bra som helst. Ett tips är att använda dig utav exevo mas san när du går upp för trappan, då det är oerhört mycket skit direkt när du kommer upp. Du sparar många pots på så vis.

Aight! Tack så mycket! Vet inte riktigt hur det ser ut där ännu då jag aldrig varit där, men kommer jag till en trappa ska jag vara uppmärksam.
Citera
2014-02-27, 23:09
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ok. Då kan det nog hända att jag är det. Särskilt i trånga gångar.

Tackar tackar!

Då kanske det är lite på gränsen nu. Om jag waste'ar lite är ingen fara. Det är mest hålla mig vid liv utan 10 pots per monster som är grejen. Tackar.

Aight! Tack så mycket! Vet inte riktigt hur det ser ut där ännu då jag aldrig varit där, men kommer jag till en trappa ska jag vara uppmärksam.

inv ringen kan nog hjälpa också när du ska upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in