Nu har jag stött på ett gammalt problem, fast i en annan "version".
Jag ska sätta video på fullscreen och får då vitt i högra och nedre delarna.
bild. ( Du får klicka på bilden så den "poppar ut" )
Som ni ser på bilden, det är vitt - det är inte jag som är dålig i paint utan det är så fullscreen ser ut för mig. Jag hade förr liknande problem fast då var sidorna svarta och lite annorlunda tror jag, vet inte hur jag fixade det men har så klart testat att googla, inget.
Jag sitter på Chrome, senaste och har inte gjort någonting med webbläsaren i sig - då fungerade ändå videos igår eller om det var i förrgår när jag senast var inne.
EDIT: Testade en annan video, samma som ovan. Sedan sökte jag på typ "black borders fix" och fick upp
denna video och testade i fullscreen, det gick klockrent.
Första och andra videon var i 1080, den sista var i 720. Så självfallet testar jag då om man sätter videon i 720 fixar problemet, nope. Så tydligen har nu fittube fått för sig att vara lite hur som helst, vissa videos funkar och vissa funkar inte, tydligen verkar de flesta videos jag har i flödet inte fungera.. Jävligt typiskt.
Någon som vet hur jag fixar detta?
EDIT2: Klart som fan att Chrome har uppdaterats.. Fler som gnällde senast för 16 timmar sedan;
https://productforums.google.com/forum/#!topic/youtube/SAaaUJ7W5Mk
Så har ni Chrome och senaste kommer ni säkert också få samma problem, tråkigt nog innehåller ovan tråd inget svar ännu men jag funderar på att skippa Chrome, det har fan gått ner sig totalt den senaste tiden och är så jävla less på dessa ständiga problem.