Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-05-09, 16:16
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Skrolla ner på sidan om du inte redan gjort det. Har nämligen märkt att flera sidor verkar använda denna teknik numera. Kommentarsfältet för både youtube och discuss laddar som först när jag skrollat ned.

Hej, testade men samma sak fortfarande en cirkel som snurrar och läser in står det bara, hela tiden och inga kommentarer på någon klipp, har testat olika klipp också.
Senast redigerad av MetroGoldwynMayer 2014-05-09 kl. 16:37.
Citera
2014-05-09, 19:25
Medlem
Sheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Hej, testade men samma sak fortfarande en cirkel som snurrar och läser in står det bara, hela tiden och inga kommentarer på någon klipp, har testat olika klipp också.

Du får nog helt enkelt vänta ut "buggen" eller vad det kan vara. Händer mig ibland att småsaker inte fungerar korrekt och det fixar sig oftast efter nån dag eller två.
Testa rensa cookies/cache, logga ut från youtube och starta om webbläsaren osv.
Citera
2014-05-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Du får nog helt enkelt vänta ut "buggen" eller vad det kan vara. Händer mig ibland att småsaker inte fungerar korrekt och det fixar sig oftast efter nån dag eller två.
Testa rensa cookies/cache, logga ut från youtube och starta om webbläsaren osv.

Tack har varit så hela veckan nu, har tömt cookies/cache också, men kommentarerna syns inte startat om google chrome loggat ut också mystiskt fel, läser in snurrar i cirkel bara jag kan se och höra videos men inte läsa vad folk har skrivit och jag kan inte heller skriva en kommentar om jag vill
Citera
2014-05-10, 12:04
Medlem
Nu funkar det igen, installerade om Google chrome utan att avinstalera bort det gamla, körde bara över med en ny installation
Citera
2014-05-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Det är grymt trist att man inte kan se alla videos i ens visningshistorik. När jag går in på Historik så står det "Visningshistorik (5661)", det hade varit bra roligt att se de klippen man tittade på för flera år sedan... Inget som vet något sätt?

För skojs skull, hur många videos har ni sett på ert konto?

Skapades: 10 aug 2006 • Visningar under livstiden: 59 034

Snittar 20 om dagen. Låter orimligt även för mig.
Citera
2014-05-11, 22:57
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObotligtFrisk
Skapades: 10 aug 2006 • Visningar under livstiden: 59 034

Snittar 20 om dagen. Låter orimligt även för mig.

Haha, det var en del videos... Skulle det inte vara roligt att gå tillbaka och se vilken video du kollade på för 25000 visningar sedan?
Citera
2014-05-11, 23:02
Medlem
Citat:
Haha, det var en del videos... Skulle det inte vara roligt att gå tillbaka och se vilken video du kollade på för 25000 visningar sedan?

Oj, nä nu kollade jag antalet visningar på mina egna videos. Tänkte väl att jag såg fel.

Visningshistorik (9 621) hittade jag nu istället, det känns mer rimligt. Men jo, hade mer än gärna gått tillbaka och kollat på detta Undrar om det finns sparat överhuvudtaget, eller om det bara blir nummer i statistiken efter ett tag.
Citera
2014-05-13, 09:19
Medlem
von.Jekwels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von.Jekwel
Tja,

Har problem med att Youtube vill visa mitt riktiga namn hela tiden. Varje gång jag loggar in kommer jag till en popup där jag måste välja om jag ska visa mitt riktiga namn eller det påhittade Youtube-namnet. Finns det något sätt att sätta Youtube-namnet som standard så jag slipper det här?
Citerar mig själv. Ingen som vet hur man går förbi det här problemet?
Citera
2014-05-13, 09:20
Medlem
von.Jekwels avatar
Citat:
Jäkligt läckert om det skulle gå att gå tillbaka så! Ska försöka leta rätt på min Youtube-statistik också, kan vara roligt att se
Citera
2014-05-14, 09:24
Medlem
Fick cancer bing på min chrome och avinstalera möget, men efter det när jag skulle in på yt så går jag in på videon jag vill men får inte den vanliga minimala skärmen, utan centrera.
Det står att skärmen är inställd på standardutrustning (minimal)
Stör mig så cp mycket så hur fixar jag detta skit?
Citera
2014-05-14, 18:22
Medlem
[SIC]s avatar
"spam kommentarer" resulterade föga förvånande i inga träffar.
Hursom så undrar jag om det går att ställa in så att folk som kommenterar inte räknas som spam utan anledning - jag hatar sånt, OM nån skulle skriva något olämpligt så kan jag faktiskt ta bort det själv
Citera
2014-05-16, 10:53
Medlem
tuppruskarns avatar
Varför är upplösningen så satans dålig när jag kollar på telefonen nu för tiden?
Förr om jag kollade i telefonens webbläsare fanns det en HQ-knapp som funkade fint, men inte längre. Även i appen är upplösningen nu helt kass.

Finns det någon förklaring eller rent av en lösning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in