2014-02-20, 21:14
Medlem
snickarstickans avatar
Vet inte om det bara blev någon bugg nu.. Men gick in på Global Journey biljetterna och kikade lite och såg att man kan adda sig till waitinglist... Tänkte om någon är intresserad av detta så pass på!
Citera
2014-02-20, 23:08
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Jag hade kunnat säga upp mig från mitt jobb om jag varit i ditt läge.
Jo men behöver jobbet
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Va i helvete? Fan vad oflyt, varför nekade dem? Och har du köpt GJ till båda helgerna?
Dåligt bemannat just dom veckorna på jobbet kanske. Ja jag köpte till båda, hade sparat väldigt länge man har lyckats komma igenom biljettdjungeln från tomorrowlands hemsida, lyckades få till båda w. Så misslyckas man med semester från jobbet.. Fifan asså
Citera
2014-02-21, 00:19
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Jo men behöver jobbet

Dåligt bemannat just dom veckorna på jobbet kanske. Ja jag köpte till båda, hade sparat väldigt länge man har lyckats komma igenom biljettdjungeln från tomorrowlands hemsida, lyckades få till båda w. Så misslyckas man med semester från jobbet.. Fifan asså

Jag skulle lätt sjukanmält mig, de kan ju inte bevisa att du inte är sjuk!
Citera
2014-02-21, 00:49
Bannlyst
http://www.ebay.com/itm/2X-Ticket-Tomorrowland-2014-Weekend-1-/171243655661?pt=UK_Tickets_Tickets_LE&hash=item27d eead1ed

2biljetter, 11K en dag kvar. Det är vad folk lade på andra sidor så det är inte så jättedyrt.
Citera
2014-02-21, 01:15
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
http://www.ebay.com/itm/2X-Ticket-Tomorrowland-2014-Weekend-1-/171243655661?pt=UK_Tickets_Tickets_LE&hash=item27d eead1ed

2biljetter, 11K en dag kvar. Det är vad folk lade på andra sidor så det är inte så jättedyrt.

stinker ju bluff om denna.. enda han pratar om är hur du blir blåst i stort sett :P
Inget om det är regular eller comfort eller om ens dreamville är med?
Det är dessutom runt 11 800 kr.. är det bara vanliga comfort pass utan dreamville så ska han alltså i runda slängar ha 7 400kr mer än vad han köpte dom för.. INTE VÄRT!
Tycker min global biljett med dreamlodge va saftig den gick på runt 11 800 men då är ju allt inräknat.

Såg nu att det är fredag och söndag han säljer?

Antar nu när jag vaknat till lite i huvudet att du är sarkastisk? :P

Att det har ramlat in 21 bud på denna är ju GALET!
Senast redigerad av snickarstickan 2014-02-21 kl. 01:20.
Citera
2014-02-21, 01:22
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Jag skulle lätt sjukanmält mig, de kan ju inte bevisa att du inte är sjuk!

Haha det är sant! Men när det handlar om både w1 o w2 så blir det många sjukdagar.. Måste ha läkarintyg då?
Citera
2014-02-21, 01:23
Medlem
Tranc33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
fan jag fick inte semester från jobbet v28 och v29 (båda w1 och w2)

helvete har lagt ner 14 000:- på GL biljetter iår, hade sparat så länge..

kan säga länge fram i framtiden om jag ger bort dom till någon som verkligen vill ha dom.. bättre det än att inte uttnyttjjaa platsen man fick fan mår så dåligt nu

stackars sate, du får ju vara på dem på jobbet å se till att dom fattar att du inte är där då!!!!!! LOL
Citera
2014-02-21, 01:25
Medlem
Tranc33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Rätta mig om jag var skev men visst klädde mycket folk ut sig till the gathering eller var det statister som gick runt? :P Ett tag trodde jag att alla var statister som bara gick runt och drev med mig men det förstår jag nu såhär efteråt att det inte stämmer men är fortfarande lite fundersam över dom som klädde ut sig :P

sjukt många som spexar till det på TL. 50% av folk som är där är utklädda, jag tycker det är dunder kul.
det ökar mysteriet å sagolikheten med hela festivalen =)
måste vara skit kul för dom som är höga på droger å se supermario batman dykare små prinsessor osv osv
Citera
2014-02-21, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
stinker ju bluff om denna.. enda han pratar om är hur du blir blåst i stort sett :P
Inget om det är regular eller comfort eller om ens dreamville är med?
Det är dessutom runt 11 800 kr.. är det bara vanliga comfort pass utan dreamville så ska han alltså i runda slängar ha 7 400kr mer än vad han köpte dom för.. INTE VÄRT!
Tycker min global biljett med dreamlodge va saftig den gick på runt 11 800 men då är ju allt inräknat.

Såg nu att det är fredag och söndag han säljer?

Antar nu när jag vaknat till lite i huvudet att du är sarkastisk? :P

Att det har ramlat in 21 bud på denna är ju GALET!

Det är ju två biljetter så det är ju inte så dyrt.
Citera
2014-02-21, 01:42
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Det är ju två biljetter så det är ju inte så dyrt.

då en biljett som är för alla 3 dagar kostar runt 2200 så förstår jag inte alls vad du menar
Citera
2014-02-21, 09:15
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Efter 5 dagar måste man det. Nu har du ju redan sökt och blivit nekad semester så då fattar nog din arbetsgivare var du är och då blir det nog lite problem.

Det går ju åt minst 8 sjukdagar för att åka iväg.

Om han väljer att bara åka en helg, och strunta i den andra, så kan det gå på fem dagar ifall han ta flyget dit på torsdagen och flyget hem på måndagen!
Citera
2014-02-21, 13:07
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc33
sjukt många som spexar till det på TL. 50% av folk som är där är utklädda, jag tycker det är dunder kul.
det ökar mysteriet å sagolikheten med hela festivalen =)
måste vara skit kul för dom som är höga på droger å se supermario batman dykare små prinsessor osv osv

50% va väl ändå att ta i lite.. visst om man räknar 2 svarta sträck under ögonen som utklädd så kanske möjligtvis.. men många var det de kan jag hålla med om Tror inte många(om någon) va så pass skev att dom faktiskt trodde att självaste batman stod där but i get your point
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in