Berny; Efter vad Kardnialvokal, Denosynlige och fler skrivit häpnar jag. Så otroligt fult och lågt sagt! Att kalla någon "En trasig, skitig, sjuk missbrukare i en smutsig LSS-lägenhet" är så vidrigt sagt att när du håller med, ser jag hur vand du måste vara vid att bli illa behandlad, vilket inte är bra. Du borde reagera, hade någon sagt så till mig, hade jag blivit jätteledsen.
Vill du ska veta att du inte alls är en äcklig, smutsig whatever, du är en människa värd kärlek och att få må bra, liksom andra. Att du inte reagerar när någon talar så till dig, vittnar om hur hemskt du måste ha haft det vad gäller medmänskliga relationer. Åååh, vill bara krama om dig, vännen!

Önskar att du kommer bland normala, vänliga människor och får uppleva massor av kärlek, från vänner, en genuin jag-är-accepterad-och-älskad-känsla.
Massor av kramar till dig, vännen!
P.s; Tror att många härinne inte förstår att man ger vad man får. Får man ständigt höra hur misslyckad och värdelös man är, tänker man till sist att de kvittar vad man gör, man är lika misslyckad ändå så man kan likabra skita i allt. Kärlek är så j*kla viktigt!