Citat:
Ursprungligen postat av
barnet
RS presskonf handlade alltså om att han blir någon slags direktör för Stockholm Open
Så det blev inget definitivt besked, men jag är rätt övertygad om att han aldrig kommer tillbaka på någon rimlig nivå.
Förövrigt är det tragiskt att vi svenskar sätter vårt hopp till en kille på 7-8 år

(ang. något inlägg ovan).
Personligen bryr jag mig inte så mycket om huruvida Sverige har någon spelare bland världseliten. Men jag tycker det är synd att media inte bryr sig mer, Tv4 & SVT osv skiter ju i tennis. Men då får man ju köpa Cmore Tennis & Eurosport helt enkelt. Det är trots allt lite konstigt att inte SVT satsar mer på tennis, när dom nu torskar OS och det är en tidsfråga innan dom torskar fotbolls-VM. Är det något dom har råd med så borde det vara vissa tennisturneringar.
Nja , jag såg nån turnering på Eurosport , tror det var australiska , kommentatorn där babbla om att det var någon 7-8 åring som visst var väldigt lovande, han kommer vi få höra mer om eller vad han sa , men jag tror ändå Ymer bröderna kan bli topp 100 i alla fall , yngre Ymer ska visst va ännu bättre än den äldre förmågan.Men jag tycker absolut det är roligare se tennis när svenskar är framgångsrika , faktiskt kommer jag nog inte köpa Cmore tennis bara för att se tennis ,Eurosport har jag ,får klara mig med grand slams.