2014-02-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Fan 70% av alla tjejer på Badoo har ju barn, och de flesta har inte ens fyllt 25. Lägsta åldern jag sett på en tjej med unge är 19, så jävla idiotiskt.

Håller med, idiotiskt och tragiskt. Känner själv en tjej som blev gravid vid 19-20 års ålder och gifte sig sedan med killen för barnets skull. Fick senare reda på att hon hade hamnat på sjukhuset en gång för hon prövade på knark och tog en större dos. Hon hade nog inte mycket hjärna i huvuet.
Citera
2014-02-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag gav en tjej 5 stjärnor för sin horiga uppsyn och fula tatueringar. En stund senare får jag mejl om att en tjej skickat i chatten, då är det samma brud jag gav poäng till.
Då frågar hon varför jag bara ger en 5a. Hon hade som alla andra tjejer typ mellan 6-7, minns inte riktigt. Jag säger då att jag inte tycker tatueringar klär tjejer och då säger hon följande. "Dra sär, ja ska ge dig 1or på alla dina bilder".

Haha bra gjort! Hoppas jag stöter på den tjejen. Ska ge henne en fyra. Det lägsta betyget som ändå syns
Citera
2014-02-19, 00:31
Medlem
Citat:
Jag gav en tjej 5 stjärnor för sin horiga uppsyn och fula tatueringar. En stund senare får jag mejl om att en tjej skickat i chatten, då är det samma brud jag gav poäng till.
Då frågar hon varför jag bara ger en 5a. Hon hade som alla andra tjejer typ mellan 6-7, minns inte riktigt. Jag säger då att jag inte tycker tatueringar klär tjejer och då säger hon följande. "Dra sär, ja ska ge dig 1or på alla dina bilder".

Herregud vad patetiskt att bruden var tvungen att skriva och fråga vad som va fel när du krossade hennes självkänsla genom att bara ge ett medelbetyg.

Citat:
Ursprungligen postat av falukorven11
Haha bra gjort! Hoppas jag stöter på den tjejen. Ska ge henne en fyra. Det lägsta betyget som ändå syns

Menar du att min sk. skadereglering med att lägga ettor ändå inte har räknats? Eller att det bara inte har synts vem som lagt betyget?
Citera
2014-02-19, 03:14
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
''en tjej trycker ''vill träffa''

jag skriver hej

hon svarar hej direkt

jag frågar vad hon gör

hon svarar inte

kvinnan verkade ju trevlig. skulle lätt dejtat seriöst men varför svarar hon inte?
Citera
2014-02-19, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
''en tjej trycker ''vill träffa''

jag skriver hej

hon svarar hej direkt

jag frågar vad hon gör

hon svarar inte

kvinnan verkade ju trevlig. skulle lätt dejtat seriöst men varför svarar hon inte?

10 andra skrev samtidigt så tyvärr
Citera
2014-02-19, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verksam

Menar du att min sk. skadereglering med att lägga ettor ändå inte har räknats? Eller att det bara inte har synts vem som lagt betyget?
Syns inte vem som sätter betyget om man sätter under fyra.
Citera
2014-02-19, 12:29
Medlem
NirvanAs avatar
Fan vad Badoo satsar på att man ska betala.. efter ett tag slutar man ju synas i "encounters" om man inte "köper fler visningar", man hamnar också längre ner på "popularitetsskalan" i och med detta och kanske pga andra variabler också, så det blir svårare att hitta en... haha, lär nog lägga ner detta snart... eller bara regga om kanske.
Citera
2014-02-19, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fan vad Badoo satsar på att man ska betala.. efter ett tag slutar man ju synas i "encounters" om man inte "köper fler visningar", man hamnar också längre ner på "popularitetsskalan" i och med detta och kanske pga andra variabler också, så det blir svårare att hitta en... haha, lär nog lägga ner detta snart... eller bara regga om kanske.

Stämmer bra. Det är ytterst svårt att bli hittad om man inte har betalat för skiten. Syns man inte däruppe i "live"-fotos eller vad fan det heter, eller i sökfunktionen (de som betalar hamnar längst fram) så är det kört, såvida man inte måste ta initiativ.
Citera
2014-02-19, 20:18
Medlem
Hur funkar det , man får ju några credits när man loggar in på mobil appen ,går dom bara använda på appen?
Citera
2014-02-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analytikern1
Stämmer bra. Det är ytterst svårt att bli hittad om man inte har betalat för skiten. Syns man inte däruppe i "live"-fotos eller vad fan det heter, eller i sökfunktionen (de som betalar hamnar längst fram) så är det kört, såvida man inte måste ta initiativ.

Det kostar faktiskt bara 15 kr. Värt det? NEJ!
Däremot kan man visa sig där några gånger utan att bli ekonomiskt ruinerad. Jag betala 15 kr och fick en hel del besök men det gav inte så jävla mycket mer än besök och betyg på foto.
Badoo må vara fixerat vid ego och utseende men Beautifulpeople.com är ännu värre. Jag mådde dåligt när jag var där inne, det kändes ännu mer tillgjort än Badoo.
Citera
2014-02-19, 22:48
Medlem
Citat:
Det kostar faktiskt bara 15 kr. Värt det? NEJ!
Däremot kan man visa sig där några gånger utan att bli ekonomiskt ruinerad. Jag betala 15 kr och fick en hel del besök men det gav inte så jävla mycket mer än besök och betyg på foto.
Badoo må vara fixerat vid ego och utseende men Beautifulpeople.com är ännu värre. Jag mådde dåligt när jag var där inne, det kändes ännu mer tillgjort än Badoo.

Jag fattar inte hur det kan behöva kosta pengar att söka kärlek , det är ju helt värdelöst att dating sajter ska kosta pengar.Då är det bättre söka utanför dataskärmen, dock är jag inget proffs på det.Men får ta till den gammla beprövade metoden att inte söka ,kanske är då det händer
Citera
2014-02-20, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Hur funkar det , man får ju några credits när man loggar in på mobil appen ,går dom bara använda på appen?
Jag kan bara använda dessa på datorn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in